zondag 13 januari 2013

Bling.....

Hallo.....hier ben ik alweer!!!!!!!
Mijn mannie zit helemaal in de late diensten op het ogenblik dus dan zit ik 's-avonds in mijn uppie en ja........dan ga je maar knutselen hè.....vervelend hoor!!!!
TV kijken is niet zo aan mij besteed...beetje nieuws en af en toe is er wel eens een programma dat ineens mijn aandacht vast kan houden maar over het algemeen is dat niet mijn ding. Radio aan of CD-tje draaien en dan lekker in mijn hobbykamer is meer de gang van zaken wanneer ik alleen ben.

Ik heb 2 challenges gezien waar ik mee mee wil doen en dat zijn....
bij http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/  : maak een kaart met veel bling
en bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/   : gebruik kant en minimaal 2 knopen

Deze challenges kon ik leuk combineren dus daar gaat de kaart geplaatst worden.
Dan wens ik jullie nog een fijne dag verder en..........ik duik straks weer mijn hokje in hoor!!!!!
Liefs Plony.









37 opmerkingen:

  1. Wauw jij gaat als een speer het is weer een plaatje bij mij komt er niets uit mijn handen hoe noemen ze dit WINTERDIP veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!!
    Veel plezier met verder freubelen vandaag.
    Liefs jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    WOW..complimenten voor je kleurwerk..zóóóó mooi..de haren heb je prachtig gedaan en de tulpen..ik ben er weg van...ook van je kaart hoor, helemaal bling-bling..supersss ga zo door hihi...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er schitterend uit Plony en veel succes bij de challenges
    Een fijne zondag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi Plony, heerlijk zoals je alles weer mooi verwerkt hebt! En je gaat inderdaad als een speer zoals oma Nel schrijft! De kaart voor Ans is ook zo'n beauty! Zal ze heel blij van worden!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zeg dat gaat hier snel,als ik iedere keer wil reageren overal kom ik ik tijd te kort.
    Maar wat een leuke kaart weer zeg dat gaat vast wat opleveren denk ik.
    Nog een fijne Zondag en knutsel ze.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooi hoor, leuke kleurtjes ook !!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat is dit weer mooi Plony. Je bent lekker op dreef, de ene mooie kaart na de andere, schitterend. Deze is zo mooi met die bloemtjes, pareltjes en vooral het prachtige ingekleurde stempeltje. Daar kan ik nog een puntje aan zuigen hihi.
    fijne zondag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwww mooie creatie, Plony, en ja ik ken het als mijn hussie avonddienst heeft zit ik ook lekker meer te freubelen hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jee Plony deze kaart is weer zo mooi. Ik vind hem eigenlijk een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Plony ik vind je kaarten steeds mooier worden,,,, Of ligt dat aan mij!!!!
    Je hebt prachtig gekleurd en héél mooi papier en details gebruikt.
    Het is een beauty.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart en mooie kleuren, ik kan de kaarten niet zo snel uit mijn mouw toveren hoor :-))

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw Plony wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, ik vind hem helemaal super geworden. Een toppertje weer zoals altijd, echt een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart weer,groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Plony,

    Dit is een prachtige kaart Plony heel mooi van kleur ook de kraaltjes vind ik super leuk.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een schitterende kaart Plony! Super mooi met prachtige details en Tilda heb je geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een bjoetie van een kaart en wat een schitterende details heb je allemaal gebruikt een TOP prestatie weer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een supermooieplony kaart!!
    Hij is super!
    Veel plezier met freubelen van de week :)
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je er een mooi kaartje van gemaakt Plony, en je hebt deze stempel prachtig gekleurd!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is lovely Plony and I adore that image! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Plony, prachtig hoor, en je hebt helemaal gelijk hoor voor wat betreft TV en zo, aan mij ook niet zo besteed.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony,
    Het kaartje voor Ans vind ik heel erg MOOI, maar dit is een BJOETIE.
    Lila, roze, bloemen, bling-bling.....SUPER combinaties.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is weer een hele mooie Plony.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een "schitterend";) kaartje Plony,een leuke Magnolia is dit he met die bloemen?Je hebt veel mooie details aangebracht,dit is genieten,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Plonny

    Jullie staan er mooi op op die foto en wat een mooie creatie's weer erbij prachtig zie je wel ik fiets nog wel eens haha fijne dag
    Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gaaf kaartje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi kaartje hoor :D

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind dat ook heerlijk hoor Plony, lekker de radio op en heerlijk knutselen, dit doe ik dan ook meestal als mijn man 's avonds werkt, grappig om te lezen dat het bij jou ook zo is. Je kaartje is weer een beauty!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi plony het vorige kaartje vond ik heel mooi maar deze is ook weer prachtig je bent goed op dreef groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super mooi kaartje Plony , die nieuwe stempeltjes zijn zo geweldig!!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oooohhhh Plony wat een bjoetie. Echt schitterend en helemaal zooooooooooo mooi in paars. Prachtig kleurwerk meis en mooie details!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is meer dan een plaatje = TOP!! liefs Jety xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. What a lovely card! This Tilda is so cute and I love the colors and your coloring!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey die plony,

    Altijd weer gezellig om hier langs te komen, want je maakt zulke mooie creaties.
    Zo ook deze kaart. Pipaprachtig gemaakt. Zo vol leuke details!

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scrap-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.