zaterdag 5 januari 2013

Craze hair doodle

Zaterdag 5 januari..........mijn dag weer om iets te mogen laten zien op het HH-blog.


Ik heb gekozen voor een heeeeeel ander plaatje dan dat jullie van mij zijn gewend.....een digi van Sureya .
Ik dacht ik ga eens een stoere kaart maken maar.........als ik dan klaar ben is het weer helemaal géén stoere kaart geworden hihihi. Oordeel zelf maar.......

 
Ik heb de digi uitgedraaid met de ronde joy stencil en daarna met roze papier nog een keer de stencil uitgedraaid, uitgeknipt zodat het midden open was en dit op de stans met de digi geplakt. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg.
Verder heb ik een joy vlinder uitgedraaid, de MD mal leaves en een Spellbinder tag en ik heb een vintage hoekje , roosjes en plakpareltjes en MD vintage lace Valencienne gebruikt om de kaart af te maken.

Mét de stoere digi toch een échte Plony-kaart geworden denk ik.........ik hoop dat jullie het wat vinden.
Ik wens jullie een hele fijne zaterdag en tot de volgende keer.
Lieve groetjes van Plony.




23 opmerkingen:

  1. echt iets heel anders, maar ook leuk om te doen een keer buiten je box treden. heel leuk gedaan

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem helemaal geweldig ja je weet ik hou hier heel erg van groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel dit helemaal niet mijn ding is, heb je er een leuke kaart van gemaakt Plony.
    Maar goed dat we niet allemaal van dezelfde dingen houden anders was het bloggen ook zo saai!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Plony,zo,ik vind dat haar wel erg stoer.

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Plony, heel apart!
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony

    Inderdaad iets heel anders maar evengoed weer mooi gedaan. Leuk gedaan met die nieuwe mal, mooi!
    fijn weekend, geniet er lekker van,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad anders dan dat we gewend zijn maar Plony hij is echt gaaf hoor!! En ik vind hem eigenlijk best wel stoer! Leuke details, mooie kleuren, echt een topper!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende kaart is het geworden
    volgens jou niet stoer maar ik vind het toch een toppertje hoor
    er komt toch telkens wel een beetje van je eigen stijl in terug
    en dat vind ik het mooiste aan jou kaarten

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony
    ik net ook al gereageerd maar wil dit graag weer doen. Je kaart is echt een toppertje dat haar dat lijkt net echt.
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleurtjes en schitterend kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Iets heel anders dan we gewend zijn van je. Het is een prachtig kaartje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gave kaart, lekker stoer idd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is die schitterend Plony, gewoon lekker stoer en lief, en dat is een hele mooie combinatie vindt Aniet. Wat heb je dat haar schitterend gekleurd, helemaal toppie weer.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart is dit geworden! Die ronde stencil vind ik heel mooi.
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony

    SCHITTEREND vind ik je kaartje en toch nog wel een beetje stoer hoor.
    En je welkom hanger vind ik echt supermooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is heel wat anders,maar zeker niet minder mooi.
    Je hebt er een mooie kaart van gebrouwen.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig hoor!!! Gaaf!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf gedaan hoor, met toch je eigen Plony draai eraan! Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een beauty en zo mooi gekleurd. Echt super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik had het al op het H-H gezegd Plony, maar je hebt nu wel zo iets moois gemaakt, mijn petje af hoor, je hebt jezelf overtroffen zo mooi.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een lief kaartje, met een stoere digi. Leuk gedaan, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mmmmmmmmmmmm, niet zo heel stoer meer inderdaad maar wel schitterend en heeel romantisch!! Fijne zondag, Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.