zaterdag 12 januari 2013

Een kaartje voor Ans.....



Ik heb nog een kaartje voor jullie, gemaakt voor mijn hobby en blogmaatje Ans omdat zij aan haar voet is geopereerd. Ze moet voorlopig nog even blijven zitten met haar pootje omhoog en als fanatieke kaartenmaakster is dat natuurlijk wel een straf!!!!
Ik heb een kaartje gemaakt om haar een beetje op te beuren en een hart onder de riem te steken. Niet een heel hoogstaand kaartje maar gewoon een lieverdje om te laten weten dat ik aan haar denk.
Ik heb mijn Tilda papier weer eens erbij gepakt en een mini-Tildaatje ingekleurd maar dat is toch écht niet zo gemakkelijk. Je denkt dan zo'n kleintje is een peuleschilletje maar niets is minder waar. Ik vind een gewone maat gemakkelijker om in te kleuren.

Hier dan mijn kaartje.....met de lieve groetjes van Plony!






13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Plony , je hebt mooi kleuren gebruikt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    Je hebt weer een geweldig mooi kaartje gecreeerd

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Dankjewel voor je mooie kaartje..super hoor en..inderdaad wat een kleine afbeelding is dat...maar heel mooi ingekleurd..
    Lief hoor Plony...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje heb je gemaakt voor Ans.
    Ik zie ook dat het gewaardeerd is.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor Ans, ziet er moog uit en ze is er blij mee las ik hierboven maar ik had ook niet anders verwacht hoor.
    Fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaartjes heb je de afgelopen dagen weer geplaatst. Ik kan je bijna niet bijhouden ;-) Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt. En ik heb me zelf nog niet gewaagd aan die ieniemieniestempels. Ze zijn zo klein....
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo daar ben ik weer wat een lieverdje echt een tilda kaart daar is ze zeker blij mee veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Plony daar is Ans vast heel erg blij mee ,het is een prachtige kaart.

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kaartje hoor meis

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje heb je voor Ans met haar pootje in het gips hebt gemaakt, daar zal ze zeker van opfleuren want van stilzitten wordt je nou niet bepaald blij.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg snoezig geworden met de roosjes en plakpareltjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.