zondag 6 januari 2013

Einde DT-schap bij het HH-blog

Lieve allemaal.....

Voor velen zal dit als een complete verrassing komen maar ik heb mijn DT-schap bij het hobbyhomeblog beëindigd.
Ik heb mij er vanaf het begin van het blog helemaal vól op gestort maar op dit moment is het te veel......ik ben het blog als mijn eigen blog gaan zien en dat is niet de bedoeling. Ik kan het erg moeilijk loslaten en wil alles perfect hebben en daarom is er enorm veel tijd in gaan zitten. Ik heb het met heel veel plezier gedaan maar merkte al enige tijd dat het ten koste van mijn gezondheid ging. Ik slaap altijd al heel slecht maar dat werd steeds slechter.....ik bleef maar malen van ik moet dit nog doen en dat niet vergeten enz enz enz. Ik heb een email-adres wat goed werd gevonden door deelnemers van de challenges en soms beantwoordde ik meer dan 20 vragen op een dag alléén voor het HH-blog. Mijn eigen schuld hoor want ik had een beetje afstand moeten houden maar......de aard van het beestje hè....je doet iets goed of je doet het niet. Omdat ik merk dat de vermoeidheid problemen op gaat leveren en ik niet oververmoeid wil raken heb ik besloten om mij terug te trekken uit het hobbyhometeam. Ik ben op dit moment even beter af om alleen kaartjes te maken voor de DT's waar ik verder aan verbonden ben, zónder dat ik daar de kar hoef te trekken.
Ik kan beter niet zien wat er verder allemaal bij komt kijken en even rust nemen op dat gebied.
Straks gaat onze dochter trouwen, daar wil ik ook dingen voor regelen en behalve oppassen op onze kleine Ayden hopen we straks nog zo'n kleine puk te mogen vertroetelen en een oma die overspannen is.....daar zitten we niet op te wachten. Jullie zullen mij dus wél blijven zien als DT-lid bij de magnolia-blogs maar, buiten misschien nog een enkel gepland bericht op HH, zullen jullie mijn naam daar niet meer tegenkomen.
Ik wens Hanneke en het hele team het allerallerbeste en natuurlijk blijf ik....vanaf een afstandje....volgen hoe het ze vergaat met elkaar.
Nou....dit is een heel verhaal maar ik vind dat ik deze uitleg wel verschuldigd ben aan iedereen die mij volgt.
Dan gaan we nu weer verder met wat we allemaal heel graag doen.....knutselen.....gewoon omdat het zooooooooo leuk is.
Liefs van Plony

25 opmerkingen:

  1. Lieve Plony

    Ik kan me indenken, na dit xo allemaal gelezen te hebben, dat het teveel is. Als jezelf nogal "perfectionistisch" bent ingesteld wordt het al snel moeten en dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Het MOET fijn blijven en je geen nachtrust kosten. Je hebt een nieuw jaar voor de boeg met leuke veranderingen en samen met je hobby heb je daar je handen aan vol. Geniet ervan lieve Plony en gelukkig heb je je Blog zodat we toch kunnen zien wat voor moois je allemaal maakt.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap van je om je grens aan te geven, en gaan doen wat je zelf het leukste vindt. Soms is dat zo moeilijk om toe het geven terwijl je in je hart wel beter weet.
    Ik hoop dat je door deze beslissing te nemen weer beter je rust gaat krijgen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,

    Goed gedaan meisje...denk op de eerste plaats aan jezelf, het moet wel leuk blijven...Neem je rust...doe waar je zin in hebt...geniet van kleine Ayden en straks ook van je andere kleinkind,
    het gaat allemaal zó snel, dus geniet er van...

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms wordt het ons allemaal teveel en dan is het best om af te remmen.
    Ja kan nog altijd je hobby verder doen en het belangrijkste zijn natuurlijk de kleinkinderen!

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach Plony..... Ik vind het bijzonder jammer maar je gezondheid gaat voor alles. Onze hobby doen we omdat we dat leuk vinden en het moet ook vooral leuk blijven ;) dus zoals Nelleke ook zei: knap dat je je grens weet te stellen!
    Ik blijf je natuurlijk volgen :))
    Lieve groetjes, Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik je verhaal zo lees Plony kan ik me voorstellen dat dit echt teveel voor je is. Geniet gewoon van de overige dingen waar je plezier en rust in vind!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oei dat klinkt inderdaad niet echt goed meis... knap van je dat je dit zo uitspreekt en de stap zet om weg te gaan. soms moet je inderdaad iets los laten! Ik hoop dat je wat rust krijgt nu.

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony ik weet hoe moeilijk deze beslissing is voor jou maar een hobby moet een hobby blijven waar je rust in kan vinden en die rust gun ik jouw van harte ik vind het knap van je dat je de knoop door hebt gehakt,doe het rustig aan en sterkte

    Dikke knuffel Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Petje af voor je Plony, zo knap dat je voor jezelf durft te kiezen! Het is zo herkenbaar, als je ergens voor gaat dan is het ook 120 procent en met minder neem je geen genoegen. Dit perfectionisme is goed totdat het zich tegen je keert...Geniet van alles wat bij je hoort en gelukkig hoef je niet te stoppen met bloggen en kaarten maken! Zo kunnen we toch van je persoontje blijven genieten! Liefs en rustig aan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb ik ook Plony, spoken in de nacht, slecht slapen enz, het komt wel als een donderslag bij heldere hemel dit bericht, maar ik vind ook dat het leuk moet blijven.
    Het zal best een moeilijke keuze geweest zijn,,,,, maar je gezin en jij gaat voor alles, zelfs bij een hobby die best verslavend is.
    We zien je gelukkig wel gewoon terug op je eigen blog en als D.T er.
    Veel succes bij alles wat je doet meisje.Dikke knuffel Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou meid, als je je er niet happy bij voelt, moet dit gewoon een keuze zijn, die je moet nemen, je moet jezelf nooit over de kop werken en zeker geen slapeloze nachten hebben, dat zou toch te gek worden lievert, hou je goed en ondanks de misschien moeilijke kueze, toch een goede keuze xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lastig is het om een perfectionist te zijn hè? Maar je gezondheid gaat voor alles, en als je er zelfs van wakker ligt 's nachts is het iets te veel van het goede! Een verstandige beslissing!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zal een moeilijke beslissing geweest zijn....Ik vind het heel moedig van je dat je weet waar je grenzen liggen en dat je van jezelf weet wanneer het genoeg is (al druist dat soms wel tegen je gevoel in) Petje af hoor Plony!!!
    liefs Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    Zeker een heel verhaal en ik begrijp je heel erg GOED. Ik hoop dat nu het "MOETEN" eraf is je er een GOED gevoel aan over kunt houden en dat je beter gaat slapen om van alle kleine dingen te GENIETEN.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je moet je kunnen ontspannen bij het freubelen, en ik vind het knap, dat je deze keuze nu hebt gemaakt. Geniet lekker van je gezin, en het freubelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Teveel is teveel en dat zal iedereen wel begrijpen.
    Hobby moet leuk en ontspannend blijven en het is zeker niet de bedoeling dat je er ziek van wordt.
    Als dit ten koste van je gezondheid gaat is het de juiste beslissing.
    Je zal vast nog genieten van alle andere leuke dingen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede keuze .Je gezin gaat voor en het is de bedoeling van een hobby dat je er plezier in hebt en er ontspanning in kan zoeken en niet dat je er de hele nacht van wakker ligt. Meis ga lekker genieten van al dat moois dat dit jaar in je gezin gaat gebeuren.
    En wij moeten ook nodig samen weer eens wat leuks gaan doen.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje Plony een heel verhaal, maar wat goed dat je aan jezelf denkt!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja Plony, soms moet je van die vervelende beslissingen nemen maar als je gezondheid er gaat onder lijden, is het de moeite meer dan waard om knopen door te hakken. Je zal je later wel wat beter voelen en denken dat je dit misschien al eerder moest gedaan hebben. Geniet jij nu maar want zo te horen, ga jij je zeker nog niet vervelen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel veel plezier Plony met alles wat er voor je in het verschiet is..
    Leuke nieuwe uitdagingen en een frisse start !

    Heel heel heel veel plezier!

    We zullen je missen...

    Lieve groetjes

    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Soms moet je keuzes maken Plony, en als je er snachts wakker van gaat liggen, is dat niet goed.
    Ik denk dat je het juiste hebt gedaan.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony

    Ik vind het erg jammer dat je bent gestopt, maar ik begrijp het helemaal, het is en blijft hobby en er s'nachts mee bezig zijn is zeker niet goed, en gezondheid gaat voor alles, hou je haaks en heel veel plezier met de dingen die je gaat doen, en ik hou je bloggie in de gaten hoor.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik schreef het laatst al een keertje, jeetje Plony hoe doe je dat toch allemaal. En ik ben heel trots op je dat je zo een beslissing hebt genomen, want je gezondheid en je gezinnetje gaat boven alles. En zeker als je er helemaal niet meer van kan slapen dan had het wel eens goed fout af kunnen lopen met je lieve Plony en dat moeten we niet hebben hé. Je hebt een goede beslissing genomen meis.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Snap het wel Plony, je moet eerst aan jezelf denken.
    Wij genieten even goed wel van je.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt groot gelijk dat je voor jezelf kiest, het moet leuk blijven en als je er wakker van ligt dan gaat het niet goed.
    Veel plezier met de dt-schappen en ik zie weer uit naar je prachtige creaties en hopelijk kom je nu weer tot rust.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.