donderdag 10 januari 2013

Gefeliciteerd.....



Één van mijn trouwe hobbymaatjes op HJ.....Jeanne is bijna jarig en voor haar maakte ik dit kaartje.
Jeanne is iemand met behoorlijk wat lichamelijke problemen maar met zo'n geweldige positieve instelling dat ze een voorbeeld is voor iedereen. Ik geniet altijd van het contact wat we hebben op HJ en dit is 1 van de mensen waar ik voor op HJ blijf, niet zo vaak meer als eerst maar sommige hobbymaatjes wil ik écht niet meer missen hoor.
Jeanneke, ik hoop dat je een heerlijke verjaardag gaat hebben en ik wens je nog heel veel mooie jaren toe.

En deze is hopelijk al bij je op de mat gevallen.....


Ik had ineens zin in een 3D-tje, haha.......moet kunnen toch?



Liefs van Plony!!!!!

Nu ik nog eens kijk is het nét of de kleuren helemaal niet kloppen....slechte foto maar ik kan hem niet meer opnieuw nemen......het is niet anders.

18 opmerkingen:

  1. Lovely! What a lovely design this is Plony! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Plony , je hebt ook hele mooi kleuren gebruik
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Plony , lastig he, dat jij weet hoe hij er in het e het uit ziet . Ik vind deze al mooi, dan ziet die er in het echt nog mooier uit.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze is echt mooi, ik knip eigenlijk nooit meer 3d heb nog wel heeell veel plaatjes hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en leuk hoor je 3d plaatje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Plony.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, leuk weer eens wat anders! Ik gebruik ook zelden 3D, maar voor de afwisswling is het best leuk!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem goed geslaagd hoor!
    Ik gebruik nog regelmatig 3d. Ik heb nog zó veel plaatjes liggen. En ook leuk om te doen, vind ik.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt heb je dit weer super gedaan, een schitterend kaartje. Groejtes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje heb voor je hobbymaatje gemaakt, Plony. En wat een schattige foto van Ayden heb je op je blog.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning card Plony,I love it^_^
    Lovely roses ribbon and pearls^_^
    Have a beautiful day,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart, ik wens je heel veel nieuwe ideeën

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moet zeker kunnen 3-d Plony want het is weer een superkaartje geworden. Wat zal Jeanne die prachtig vinden. Prachtige kleuren ook al vindt jij de kleuren niet helemaal duidelijk overkomen op de foto. Ik vind het een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig hoor Plony en ja 3d, ik werk er voornamelijk alleen maar mee! Ik vind de kaart schitterend, leuk plaatje, bloemetjes en allerlei leuke details! De kleuren en foto'maken...het blijft moeilijk...maar je kaart is er niet minder mooi om!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is een prachtige kaart mooi van kleur het plaatje is al een oudje maar nog altijd heel mooi ik gebruik nog heel veel 3d ik kan niet stempelen al vind ik het wel heel mooi mijn kleindochter doet het wel eens voor mij groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Is altijd leuk om weer eens een heel andere kaart te maken, en wat zal ze er blij mee zijn !!

    Fijn weekend,
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony

    Wat een prachtige kaart voor je lieve hobby vriendin. Wat mooi is het toch om via je hobby mensen te leren kennen waar je zo'n band mee krijgt.
    Geniet van deze vriendschap Plony.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Plony en ja soms geven de foto's niet altijd de kleuren goed weer. Maar niet mee inzitten want iedereen kan zien dat ze schitterend is!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.