dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig Nieuwjaar!!!!!


1 januari 2013.........
Ik wens jullie allemaal een geweldig 2013 en ik hoop dat al jullie wensen uit mogen gaan komen in dit nieuwe jaar. Heel veel geluk, gezondheid en natuurlijk creativiteit en ik hoop dat jullie, net als in 2012, gezellig af en toe eens aanwippen bij mijn blog en jullie lieve reakties achterlaten.
Ik ga mijn best doen om er weer een mooi jaar van te maken, in ieder geval wat mijn creaties betreft maar natuurlijk hebben Arie en ik ook nog hele mooie, spannende dingen om naar uit te kijken. Jullie gaan het vást weer mee beleven.

Dan nu over tot de orde van de dag want ook in dit nieuwe jaar is er bij hobbyhome weer een nieuwe challenge waarbij een hele leuke prijs is te winnen.
De opdracht is :  maak een mannen/jongenskaart.
Denk niet dat kan ik niet want dat dacht ik ook, haha. Ik had al een kaartje ingeleverd en daarbij de mededeling gedaan dat dit niet mijn ding was en toen dacht ik .....wát dan.....kom op Ploontje, je kan veel beter en Nel zegt altijd kan niet bestaat niet dus..........hier voor jullie mijn 2e kaartje en ik hoop dat deze jullie goedkeuring kan wegdragen. De eerste ga ik niet laten zien hoor want dat was echt 3x niets, hihihi.
Fijne dag allemaal en nog heel veel gezelligheid!
Liefs Plony.


 



8 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel mooi jaar, we waren allemaal zo verbaasd dat je ineens uit het straatje weg was je kon de reacties niet lezen , en dat waren er nogal wat,omdat je al weg was maar we gaan je mooie kaartjes missen daar hoor , gelukkig kunnen we ze hier bewonderen nog , deze is ook alweer zo een schatje, gr, marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je alle geluk, liefde, vriendschap, gezondheid en creativiteit toe in het nieuwe jaar,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is geweldig! Echt heel mooi! Ik wens jou en je naasten ook een heel voorspoedig 2013.
    Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook nog de beste wensen meis!

    Je kaartje is heel erg mooie

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Je begint 2013 met een PRACHTIG jongenskaartje.
    Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig nieuwjaar Plony en wat heb je toch weer een schattig jongenskaartje gemaakt, ik vind hem prachtig. Helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt hetzelfde als wij denk ik Plony, allereerst de beste wensen wijfie, dat het een mooi jaar mag worden voor jou en je mannetje.
    Als je meerdere kaarten op één dag plaatst krijg je veel minder reacties, ik vind dat niet zo erg, maar jij bent met zoveel bezig en dat vind ik jammer voor je, je kaart is prachtig hoor, leuke kleuren mooi gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Plony,

    jij ook nogde allerbeste wensen en dat dit jaar maar weer veel creativiteit met zich mee mag brengen :)
    dit kaartje is weer een toppertje, Willem zei al dat hij die best voor zijn verjaardag wilde hebben hihi, mooi compliment toch?!!
    liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.