dinsdag 15 januari 2013

Gingham


Een kaartje met een stempeltje dat ik een tijdje geleden heb gewonnen maar nog nooit heb gebruikt .
Het is een schattig stempeltje van Bildmalarna maar ik moest wel even goed verzinnen hoe ik dit ging kleuren want het is vooral het gezichtje waarin het verschil zit tov een magnolia-stempel.
Met dit lieve stempeltje heb ik een kaartje gemaakt voor de challenge bij http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/ en daar is de opdracht : gingham........
ik dacht wát in vredesnaam is gingham????? Ik ben gaan vertalen en denk dat ik begrepen heb dat dat ruitjes zijn....blokjes.....zoiets????
Ik heb in ieder geval ruitjespapier gebruikt op mijn kaart en hoop dat dit de bedoeling is, hihihi.
Best wel eens moeilijk...Engels.

Dan laat ik jullie nú mijn kaartje  zien en wens ik jullie een hele fijne avond!
Liefs van Plony.







32 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Plony. Super leuke foto van je kleinzoon.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje hoor, de stempel is heel erg leuk en prachtig ingekleurd!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gingham???
    Ik heb er ook nog nooit van gehoord, maar weer wat geleerd!
    Wat een schattig kaartje.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje, liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony,
    Wat een prachtig kaartje en dat stempeltje.... leuk als je zoiets liefs wint.
    Dan krijg je vanzelf zin om er iets moois mee te maken.
    Groetjes, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Plony,ik vindt het een leuke stempel en het regent hartjes,beter dan die sneeuw hier...Het kaartje is ook mooi opgebouwd en die glittertjes op haar jurk zijn ook goed te zien,smullen is dit,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die stempeltjes zijn zo mooi! Prachtig ingekleurd! Kortom een prachtexemplaar!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Plony! Heel mooi.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er een prachtige kaar van gemaakt. en de stempel heb je heel erg mooi gekleurd
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een SCHITTEREND en LIEF kaartje is dit met het stempeltje van Bildmalarna.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOoh Plony,
    IK ben er weg van..wat een lief stempeltje..super ingekleurd..
    mooi papier (met ruitjes) een lief en schattig kaartje..
    Ik zie net op het nieuws allemaal sneeuw, nou hier niet hoor..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief meisje zeg! Heel schattig! Grappig dat je het gewoon even hebt vertaald, zo ben ik ook al een paar keer aan het stunten geweest. En nu maar hopen dat ze inderdaad ruitjes bedoelen( haha) zo niet is het gewoon een heel leuk kaartje!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is je goed gelukt met gingham :)
    Het is een schitterend kaartje, heel mooi hoe zo subtiel de glitters heb aangebracht!
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave stempel. Hoe heb je de haartjes gedaan het is net hagelslag? Zo leuk...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieverdje.....je hebt hem prachtig gekleurd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony

    Wat een liefje is je kaartje met dit schatje. Je kaartje is ook erg mooi van kleur met dit prachtige papier.
    Ik zit ook weer te genieten van je vorige kaartjes.....zooo mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    Jij bent lekker bezig zeg... ik heb weer heel wat kaartjes gemist!
    Ze zijn allemaal super hoor!!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig stempeltje! Je hebt haar heel mooi gekleurd.
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gingham is vast en zeker een ruitje en anders maken we dat er gewoon van want dit kaartje is zó mooi die mag vast en zeker meedoen!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sooooo pretty! Thank you for joining our Gingham challenge at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha heel herkenbaar Plony, ik zie af en toe ook engelse woorden dat ik denk woordenboek, en dan maar weer googelen hé, weet je nog ton sur ton (die vergeet ik nooit meer alhoewel dat weer frans is ;-)). Van gingham heb ik ook nog nooit gehoord, maar dan je kaartje wat is die weer super geworden, ik vind hem toppie, maar dat vind ik van al je kaartjes zoals je weet. Hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij blijft toch ook maar bezig he, het lijkt wel of je ze zo uit je mouw schudt:) Deze is ook weer heel erg mooi gemaakt, wat een lieve kaart is het geworden, erg mooi.
    liefs hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik heb ook nog nooit van gingham gehoord, maar het zal wel net zo wezen als dingen die je tegenkomt in je eigen taal.
    er komen steeds nieuwe woorden bij.
    maar wat ik wel weet is dat dit een beauty van een kaart is meisje.
    fijne dag en week en liefs van an

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk gedaan Plony.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik had hem al gezien maar toch nog even een reactie en eindelijk weet IK ook wat gingham is wat een termen komen we toch tegen maar je hebt het weer toppie voor elkaar veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel leuk kaartje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart Plony! Heel mooi van kleur en met een lief afbeelding erop! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtig kaartje en lief stempeltje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is een bjoetie meis daar ga jij goed mee voor de dag komen, en wat een lief stempeltje is dit.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig gedaan hoor Plony. Geweldig ingekleurd moet ik zeggen. Super lief stempeltje en een geweldig leuke kaart.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lovely.

    Thanks for joining with us at Sweet Stampin' this week.

    Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.