woensdag 9 januari 2013

Have a Great day.......


Hoi allemaal......

wat zijn ze weer schattig hè, de nieuwe magnolia's.......ik heb het idee dat er steeds méér dames verslaafd aan raken maar er zijn ergere verslavingen toch????

Ik heb een kaartje gemaakt in een combi die je nu niet direct bij mij zoekt maar ik heb dit papier ooit eens in Duitsland gekocht......jaja, ik shop ook in de vakanties......en ik dacht dat ik nu maar eens iets moest gaan brouwen met een andere kleur dus vandaar.......
Ik vind het wel lekker in deze donkere periode om deze lieve kleurtjes te zien.....ze doen me naar het voorjaar verlangen met gele en paarse crocussen en nét een iets hogere temperatuur en een zonnetje waarin ik even in de tuin (op het zuiden) mijn kopje koffie kan drinken of mijn boterhammetje kan eten..........ik denk alleen dat ik daar nog even op zal moeten wachten.

Ik dwaal af ( lijk nu Anita wel, haha ) maar ik ga jullie mijn kaartje laten zien en hoor weer graag wat jullie er van vinden.
Fijne dag allemaal en lieve groetjes van mij!!!!!!!










Dit kaartje doet mee aan de challenge bij:
http://tildastown.wordpress.com/ : anything goes
http://lovely-haenglar-only.blogspot.co.uk/   : something new ( my new Tilda-stamp)

38 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje en lieve kleurtjes, laat het voorjaar maar komen hoor.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer helemaal leuk je kaart, en gebruik die kleurtjes maar. Ik heb gelezen dat er al ergens crocusjes bloeien, en ze zeggen dat de winter nog moet komen. Het zou wat kouder worden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ik vind het echt een mooie kaart en de kleur vind ik prachtig!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur combinatie...en lief Magnolia stempeltje..
    Ik ben echt "verslaafd" aan de Greeting Farm stempels, maar ik weet me aardig te beheersen. Meestal 2 per collectie..

    Fijne dag,
    Lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en zeker een schattig stempeltje, ben blij dat ik geen Magnolia koorts meer heb haha, heb geloof ik nog 500 afdrukjes om in te kleuren dus......groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt Plony en de kleur is schitterend. Zo mooi ingekleurd en die strik komt zo mooi uit nu. Geeft niets dat je net als Anita even wegdroomt hihi, doen we allemaal op zijn tijd en is leuk toch?
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeldschone kaart Plony, die kleuren vind ik heel erg mooi.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk deze kleuren, geeft inderdaad een lentegevoel op deze alweer zo'n trieste grijze dag!! Prachtig Plony, je hebt er weer een schitterende creatie van gemaakt...lief deze magnolia en lekker veel details om te ontdekken...Supergaaf!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lieverdje en heerlijke frisse kleuren:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het één super mooi kaartje ,zeker de kleuren combi gaaf!!
    Liefs riet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtig kaartje Plony, die frisse kleurtjes kunnen we wel gebruiken met die donkere dagen buiten!
    Tja, die Anita kan er wat van he...wel reuze gezellig.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje Plony
    en dat stempeltje....wat is ze lief

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Just wonderful card my friend^_^
    The image is absolutely gorgeous and the embellishments are so lovely^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Plony, en hele mooie kleuren vind ik 't en val in herhaling als ik ook zeg : Voorjaar!!!! Er komen hier al groene puntjes van de crocusjes uit de grond :)
    Bedankt, dat je meedoet aan onze challenge bij TIlda's Town deze week!
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Plony, je bent gelukkig weer een beetje de Plony die we graag zien, wat is dit een schitterende kaart en wat heb je mooi gekleurd, je kan zien dat je deze kaart met plezier hebt gemaakt, Tilda haar haar wordt wel steeds langer om te kleuren vind je ook niet?
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een geweldig mooie kaart
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is prachtig gedaan zeg. Heel mooi ook in deze kleuren.. Was het maar vast lente....ik verlang ernaar.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie vrolijke kaart! Mooie lente kleuren en een schattige Tilda!! Wat heb je ze ook een mooi gestippeld strik gegeven! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lovely Hanglar or Sweet Magnolia lover
    What A great card you have made Lovely colors and a sweet image! Thanks you for joining us at the Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog hope to see you next time
    hugs Ria
    come and check out my blog and become a follower

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig vintage kaart is dit.Mooi stempeltje,en echt weer jouw mooie kleurtjes.
    Helaas nog rust vanwege mijn slijmbeurs ontsteking.Maar als het binnenkort weer goed zal gaan ben ik weer op het blog.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart super leuk de kleurtjes.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De kleurtjes zijn prachtig en staan beeldig op deze kaart! Een echt juweeltje weer Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijke kleuren en een geweldig lief stempeltje, ben helemaal verliefd op deze nieuwste serie hihi toepasselijk als die the "love" serie heet ;-)De stanzen die je gebruikt zijn vind ik ook prachtig !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony,
    Wat een bjoetie is dit...ik hou van paars met geel, echt super ingekleurd..weer helemaal een echte Plony...supersssssssssss.

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg mooi Plony deze kaart ik houd ook erg van paars en met dat geel zo erbij, schitterend.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is weer zo,n droomkaart plony.
    Inderdaad mooie zachte voorjaars kleuren...PRACHTIG.
    In combinatie met mooie mallen.
    Zie de rust weer in je terug keren!!!
    Liefs Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schatje Plony, je hebt inderdaad mooie kleurtjes gebruikt.
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hahahaha nu lijk ik Anita wel, geweldig, heerlijk toch om eventjes lekker af te dwalen. Je kaartje is helemaal super Plony, en die nieuwe serie van Magnolia, zo super zijn ze, ik vind je kaartje weer een toppertje eerste klas.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je dat leuk gedaan zeg! Ik heb ook zo'n zin in mooi weer en een beetje zon! Waarschijnlijk komt er juist weer kou aan! Brrrrr, maar ja we moeten het er toch mee doen. Het is al fijn al de dagen weer wat lengen!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart !! Leuk dat je meedoet bij Tilda's Town. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een leuk kaartje zeg

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hij is in een woord prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig kaartje...en wat zijn ze leuk hè, de nieuwe stempels!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Plony is weer lekker bezig je ziet ze heeft het weer naar haar zin het is weer een prachtige kaart groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een heerlijk vrolijk en lief voorjaarskaartje, Plony. Beeldschoon!! Door je verhaal ga ik ook naar de lente verlangen, hahahah!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  37. What A great card you have made. Thanks you for joining us at the Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog.

    Hugs
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.