dinsdag 8 januari 2013

It's a Magnolia Challenge

Mijn eerste kaartje als gastdesigner bij IAMC ........wauwwwww wat is het gaaf om 2 maanden mee te mogen doen bij zo'n geweldig team.
De eerste opdracht was best een pittige inkomer want er wordt gevraagd om een witte kaart te maken, met Tilda of Edwin en alléén de huid en de haren mogen worden gekleurd!Zo dacht ik.....dat gaat wat worden want als iets niet mijn sterkste punt is dan is het wel een witte kaart maken maar......ik heb toch geprobeerd er iets leuks van te maken en ik denk dat ik best tevreden mag zijn.
Jullie hebben 2 weken om mee te doen aan deze challenge en geloof me....als je er voor gaat zitten dan zul je jezelf verbazen....het is superleuk om te doen.
De sponsor is

en ga zéker even kijken wat het DT er van heeft gemaakt want dat is écht genieten!

Dan hier mijn kaart en ik wens jullie allemaal heel veel succes, liefs Plony.









Deze creatie doet mee bij:
http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/   : wit+stempel
http://scrapenmore.blogspot.nl/   : wit

33 opmerkingen:

  1. Dat is je kaart beeldschoon geworden. Je hebt je kaart echt prachtige gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,

    Ik zag net je kaart op het Blog van Magnolia staan en dacht..WOW wat een prachtige kaart en helemaal perfect in het wit, géén groene bloemblaadjes etc..heel erg mooi,mijn complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat is zeker supergoed gelukt! Leuke stempel ook die je hebt gebruikt, die is uitermate geschikt om hem helemaal in het wit te houden :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie aftrap, Plony! Veel plezier met je gast DT schap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi kaartje Plony
    idd een lastige opdracht maar wel een hele leuke

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Ik had je SCHITTERENDE kaartje al BEWONDERD op het andere blog ☺☺☺, maar kom hier een reactie plaatsen.
    PRACHTIG kaartje met een hele MOOIE bekende bloem.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Plony, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, weer een pracht van een kaartje, Plony en zoals altijd heel mooi afgewerkt!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Plony, wat een moeilijke opdracht en wat heb je die perfect uitgevoerd. Hij is echt schitterend geworden, een plaatje!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is prachtig Plony, heerlijk hè om weer iets voor jezelf te kunnen doen..Het is een kaart met liefde gemaakt, dat kan je wel zien, super hoor.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi gelukt!! Ik denk dat ik daar ook. Oeite mee zou hebben, maar misschien ga ik me er aan wagen en doe ik gezellig mee.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kaart Plony

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een pittige opdracht maar wat is die je goed afgegaan Plony, het is werkelijk een plaatje geworden. Ik vind hem weer helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastic card my dearest^_^
    Love the image and the gorgeous details^_^
    Brilliant work^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lievertje!!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOOOOOOOO WAUW..........ben er stil van zooooo mooi.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een supermooi kaartje Plony!!
    Vanmorgen las ik bij HH je relaas...ik wist niet wat ik las... Echt superjammer dat je weg ben maar als je gezondheid ermee gemoeid is, moet je idd stoppen.
    Ik lig vanaf zaterdagavond met de griep dus ben niet veel op blogs geweest.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart in dit smetteloos wit.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart en zeker een moeilijke opdracht zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt jezelf overtroffen Plony! Dit is werkelijk schitterend mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is prachtig Plony.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Best tevreden zegt ze dan!!! Meid tis een ware bjoetie, echt schitterend. De pareltjes zijn ook geweldig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is dit een geweldig mooie kaart ppppfffffff ben er helemaal stil van....je hebt hem ook zóóó mooi ingekleurd, ik denk dat ik bij jou een lesje achtergrondkleuren ga nemen...wil je wel even bij je houden tot ik hem in levende lijve heb gezien???
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje, echt een schatje hoor Plony en je hebt hem prachtig gekleurd!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony

    WAUWIE.....wat een schitterend wit kaartje met zoveel mooie details. Uitdagingen zijn altijd leuk toch.
    Ik heb ook je vorige post zitten lezen en vind het knap dat je aan jezelf denkt.....het moet wel leuk blijven en niet ten koste van jezelf gaan toch.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Plony, this is lovely, and what gorgeous creations you have been making since I last visited. I hope you enjoyed the festive Season, and Happy New Year to you. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze is ook super de super:-)
    Liefs riet

    BeantwoordenVerwijderen

  28. Schitterende kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wauw een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt; ik vond het bij ons ook al een lastige opdracht. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi plony
    wat heb ik door de drukte veel mooie dingen gemist
    deze kaart vindt ik toch wel heel erg gaaf met een groot wow gehalte
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. een schitterende kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.