woensdag 16 januari 2013

Up, up and away.....

Up, up and away......weer een stempeltje van de nieuwe serie van magnolia.......
Ik ben voor dit kaartje eens op een andere manier aan de slag gegaan.
Ik heb de sketch voor de challenge van http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/ gebruikt en ben begonnen met EERST mijn kaart op te bouwen. Heb papiertjes bij elkaar gezocht die al heel lang liggen te wachten maar die dan steeds niet passen bij het plaatje of stempeltje wat ik wilde gebruiken.....Nu dus eens andersom gewerkt.....mijn kaartje opgebouwd volgens de sketch en daarna een stempeltje ingekleurd zodat ie bij het papier past........ En voilá.......het resultaat.....


Ook mijn "oude" bloemetjes uit de voorraad mochten weer eens meedoen, toch zonde om dit allemaal maar te laten liggen en steeds maar weer van alles nieuw te kopen.
Goed bezig toch?????



Fijne dag allemaal en geniet van het schitterende winterse weer......heerlijk nu....mooi wit alles en een lekker zonnetje......de wereld ziet er helemaal anders uit nu.

Lieve groetjes, Plony.

Deze kaart doet óók mee aan de challenge bij:
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.nl/   : flowers

37 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Plony, mooi papier, heerlijke kleurtjes, lief afdrukje, super !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hij is hardstikke leuk geworden Plony.
    Lief stempeltje en mooi ingekleurd.

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een SUPER MOOI kaartje, met heerlijke kleurtjes een plaatje weer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn we goed bezig, ik hoor van verschillende kanten dat oude spullen weer tevoorschijn gehaald worden. Zou dat met de goede voornemens te maken hebben?
    Maar jij hebt er een schitterende kaart van gemaakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk stempeltje is dit!!! Ik had hem nog niet gezien maar dat komt omdat er van die grote stempels doorheen zitten bij de webwinkels...
    Je hebt er weer een schitterend kaartje van gemaakt Plony!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!!! Heel erg mooi en prachtige details!!!

    Ik kleur altijd pas mijn afdrukje nadat ik mijn papier heb uitgekozen ;-) Dat is juist het mooie van zelf kleuren! Dan kleurt je plaatje het altijd perfect bij je papier...

    Deze stempel is ook een schatje zeg!!! Volgens mij was er bij simply magnolia een challenge met ballonnen (of hij is alweer afgelopen... )daar zou je dan ook nog aan mee kunnen doen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél goed bezig Plony, schattig stempeltje dat je prachtig hebt ingekleurd en mooie bloemetjes! Je hebt weer een supermooie kaart gemaakt!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart geweldig! Zulke leive kleurtjes, helemaal voorjaar! En zo zie je maar als je je oude voorraad doorspit wat je allemaal tegenkomt. superleuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Plony, je bent niet bij te houden hihi. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, een schatje met die bloemetjes en die nieuwe stempel en zo mooi ingekleurd.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart weer Plonie en de stempel is ook weer schattig
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie, lieve stempel en prachtig ingekleurd.
    Een toffe sketch.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,

    wat een dotje..je hebt de haartjes heel mooi ingekleurd(de rest ook) en..een prachtig kaartje gemaakt...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een toppertje weer Plony en dat met hulp van spulletjes die misschien al een beetje in de vergetelhoek terecht waren gekomen
    Een fijne dag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi en handig om eerst je papier te zoeken zo hoort het ook maar wij vergeten door de haast wel eens iets.
    Maar het kaartje is weer super mooi en je bloemen al zijn ze wat ouder staan ook te pronken hoor.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent zeker goed bezig Plony, kaartje ziet er weer erg leuk uit, ook het kaartje van gisteren vind ik helemaal top1

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    Wat een mooi kaartje is het geworden en dat met "oude" spullen,
    je bent inderdaad goed bezig!
    Die vlechtjes van Tilda zijn zooo leuk.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is deze kaart weer mooi Plony, je hebt zulke mooie kleuren gebruikt. Eigenlijk vind ik het weer een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een prachtige kaart Plony! Zo mooi gemaakt!! Lieve kleurtjes, lief afdrukje en lekker veel verwerkte bloemetjes en leuke details!! In één woord geweldig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super mooie kaart met een schattige Tilda! Zaals je nu te werk gaat doe ik altijd. Eerst het papier, daarna de bloemen en evt kantjes en dan ga ik pas kleuren. Leuk dat je meedoet met onze ATSC challenge, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart en lief stempeltje.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goed bezig!! Niet alleen omdat je je oude spulletjes weer gebruikt, maar omdat je het weer
    Presteert om zo'n schitterend kaartje te maken :)
    Hele lieve kleurtjes gebruikt! Ik vind hem superschattig!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je nieuwe werkwijze heeft een pracht van een kaart opgeleverd Plony! En wat een mooie stempel, wat een leukerds die nieuwe van magnolia.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk kaartje! En super dat je de "oude" spulletjes tevoorschijn hebt gehaald ;-)
    Als ik kleur, pas ik altijd mijn plaatje aan bij het papier wat ik uitgezocht heb. 'k Ga niet in het wilde weg een plaatje kleuren.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje Plony, schitterend die oude bloemen!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart met deze lieve stempel. Mooi ook, de bloemenpracht.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo dan Plony jij gaat toch lekker je kan zien dat je het helemaal naar je zin hebt nu je schut ze nu ook uit je mouw, veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig kaartje Plony
    super lief stempeltje heb je gebruikt,
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje Plony!!

    Leuke kleuren gezellig zon fris kaartje..

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lief kaartje, Plony.
    Heel goed bezig om eerst eens te gebruiken wat er nog ligt.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat ga je lekker Plony, wat een prachtige kaart heb je nu gemaak, je hebt veel inspiratie wijfie, heerlijk om zulke prachtige kaarten voorbij te zien komen.
    Ik ben ook de gelukkige bezitster van een prachtige kaart van jou.
    Dank je wel liefie.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Winter Wonderland Plony!! Echt genieten!! Net als je kart. Schitterend met al die prachtige details. En zoals jij je kaart nu gemaakt heb, zo doe ik het altijd, lol!! Enne....inderdaad goed bezig met het opmaken van je "oude" bloemetjes, haha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw ik vind hem helemaal super Plony, echt een plaatje weer. Het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Love all the fabulous details and texture - fabulous job.
    Thanx so much for joining us this week at MDUC.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ja, de kaartjes zijn erg mooi geworden, Plony! Ik kleur mijn stempel ook pas als ik het papier heb uitgezocht. En zoals ik al zei, ik kwam kijken of je je nieuwe watermerk heb gebruikt. Goed gelukt!!! :D
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  36. mooi kaartje hoor meis..

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.