dinsdag 5 februari 2013

Challenge # 51 IAMC

Vandaag is het tijd voor challenge 51 bij IAMC en ik mag nog steeds meedoen als gastdesigner.......ik vind het genieten met een hele grote G!!!

De sponsor van deze challenge is....

 
en met heel veel plezier noem ik de naam van deze sponsor want Karin is natuurlijk mijn DT-collega bij DMCC.

De opdracht van challenge 51 luidt: gebruik een houten embellishment en die heb ik gebruikt hoor......meerdere zelfs. Embellishments zijn trouwens versieringen....volgens google vertalen, hihihi. Even voor de zekerheid.


Dit is wat ik er van heb gemaakt en ik hoop dat ik een beetje inspiratie kan overbrengen met deze tag......ga in ieder geval ook even op het blog kijken want daar is nog veeeeel meer gemaakt ter inspiratie en natuurlijk hopen we dat jullie weer massaal meedoen. Succes!!!!!!!!



Heel veel liefs van Plony.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://cardsundmore-challengeblog.blogspot.nl/   : valentijn
 http://diekreativenstempelfreunde.blogspot.nl/ : valentijn
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/   : valentijn

30 opmerkingen:

  1. weer een hele mooie en lieve creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Plony!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer mooi gedaan. Heerlijke kleuren. Ik vind je lettertjes zo leuk!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig hoor Plony, super gedaan.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie tag, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit prachtig gemaakt Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een beauty weer , heel mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie en lieve creatie.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een LIEF Valentijn kaartje.
    De mallen en kleurtjes TOPPIE.

    Fijne Dinsdag
    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is je Tag, prachtige versieringen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inspiratie genoeg weer Plony. Wat is er weer veel te zien op je tag. Prachtig zoals alles weer bijelkaar past. Heel erg mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt Plony, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,

    WOW..prachtige creatie..mooie afdruk, weer super ingekleurd...veel leuke details..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook deze is weer hartstikke leuk geworden. Zat net bij mezelf te denken wat zouden we moeten als er geen magnoliastempels zouden bestaan??? Zou het leven een heel stuk saaier zijn, toch? haahaahha..
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Plony, wat mooi!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eindelijk even tijd na 35 uitnodigingen te hebben gemaakt voor schoonmama 90 jaar, oh wat hebben we het druk jij ook zie ik maar dan met steeds prachtige kaarten deze is ook weer een juweeltje veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a gorgeous card ,this image is so sweet^_^ Love the beautiful details^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje weer, die letters en die hartjes.......ooo zo mooi, hoog genietgehalte weer.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, wat een schatje!!! Wat is deze weer prachtig gemaakt met zoveel details (van hout ;-) )

    Mooie kleurencombi ook!!! Ben ik zo dol op!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Plony weer zo'n prachtige kaart. Echt 100% lif.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje Plony!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige creatie Plony met mooie details.
    Fijne avond!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een echte Plony! Heel mooi en veel leuke details!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat heb je er weer iets supers van gemaakt Plony, ik vind het weer een beauty zoals altijd, helemaal toppie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Duizend maal dank je wel lieve Plony, dat ik deze prachtige creatie van je heb mogen ontvangen, ja lieve volgers van Plony ik heb de prachtige tag in mijn bezit en ik koester hem met héél mijn hart, nogmaals dank je wel Plony.
    Dikke knuffel Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. LIEF, was het eerste wat ik zag en dat is ie zeker!!!! Wat een prachtige tag heb je weer gemaakt en wat een goeie bestemming heeft ie gekregen!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is gorgeous. Love the sweet image and love all the beautiful embellishments.
    Thank you for sharing this with us at Dream Valley.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A beautiful work.
    Thanks for joining us at Cards und More.
    hugs
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.