vrijdag 1 februari 2013

Challenge MCC........

Vandaag is het zover........de allereerste challenge op het blog van MCC .
We hebben er als team heel erg naar uitgekeken om te gaan starten en het is een leuke manier om aan het einde van het jaar een voorraadje kerstkaarten vast klaar te hebben liggen toch?

Waarmee gaan we starten??????

Niet te moeilijk........Alles mag zolang het maar duidelijk een kerstkaart is! Natuurlijk wel een magnoliastempel gebruiken want het is tenslotte een magnolia christmas challenge-blog.

De sponsor voor deze challenge is....

en kijk even op het blog wat zij beschikbaar stellen voor prijs!
Ook zijn daar natuurlijk de prachtige creaties te zien van de DT-leden van MCC en ik laat jullie mijn eigen kaart natuurlijk hier ook nog even zien. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om al kerstkaarten te gaan maken, persoonlijk heb ik er van genoten want een kaart is een kaart....ongeacht voor welke gelegenheid je hem maakt . Jullie hebben 2 weken de tijd om iets leuks in te leveren dus....succes allemaal óók met deze challenge.

Scroll voor de challenge bij DMCC even naar beneden want ook daar willen we natuurlijk heel graag dat jullie meedoen............jullie krijgen het nog druk zo, hahaha.


Ik heb voor deze kaart rood/bruin als kleuren gecombineerd......ik vond het weer eens iets anders.


Deze leuke houten lettertjes vond ik er ook wel erg lief bij.....



en dan de roos nog even in beeld met de besjestakjes die ik onlangs heb gewonnen samen met het mooie kerstpapier van deze kaart.


Fijne dag nog verder!!!!!!!
Liefs Plony.

31 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Plony
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Plony, die ronde stans vind ik ook erg gaaf.

    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige kerstkaart is het geworden Plony.
    Ziet er weer TOPPIE uit.
    Leuk die mooie noor stans erachter.
    Fijn weekend,lieve groetjes Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card my dear,wonderful image and lovely colors^_^
    Have a beautiful weekend^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow, wat een schatje!!! Een prachtige kaart, helemaal geweldig. Ik ga proberen mee te doen hoor ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is die weer super Plony, het is weer een plaatje geworden. Helemaal super weer meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje....lief hoor! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Plony
    En we zijn begonnen,hihi heb er zin in.

    Lieve gr mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooooi, Plony.
    En het begin is weer gemaakt met je kerstkaarten.

    Groetjes
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi geworden en dan ook nog z n geweldige mal van joy hij kan niet meer stuk, en gefeliciteerd ik zie net dat je in de top 5 bij marvelous magnolia stond superrrrrr
    Fijn weekend liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een schitterende kaart Plony, super !!

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toppie hoor! Mooie kaart en zoveel te zien! We hebben een super team :D
    Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Plony,

    Je hebt weer een schitterende Kerstkaart gemaakt, echt mooie kleuren gebruikt en die houten lettertjes zijn echt gaaf. Mooi hoor, elke keer weer genieten.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor! Heel sfeervol kaartje en inderdaad zijn de houten lettertjes erg gaaf hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kerstkaart super

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi plony prachtig echt een kerstkaart ik heb ook je vorige berichtjes gelezen en ik vind dat je zus het heel mooi ingekleurd heeft ik doe het haar niet na toevallig heb ik ook een zus die dertien maanden jonger is en nog een zus die 11 jaar jonger is en wij houden alledrie van kaarten maken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er weer schitterend uit Ployn, mooie kleuren en alles is weer zo fantastisch op elkaar afgestemd! Prachtig resultaat!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb hem in het echt gezien en wat we allemaal zeggen dan is hij Veeeeeeellllll mooier top Plony groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohh, Plony, wat een schatje.
    Ik vind deze stempel ook echt een erg leuk...

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony , ik vind je kaart voor onze 1e challenge prachtig !! Zo mooi ingekleurd .... En nu maar hopen dat we lekker veel deelnemers gaan krijgen. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart, Plony. Fijne zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Plony
    Wat een schattig kerstkaartje.
    Jammer dat ik geen blog heb om mee te doen. Ook ben ik niet zo goed in stempels inkleuren.
    Maar jou kaartje is schitterend.
    Handig dat je aan het eind van het jaar 12 kerstkaarten hebt.
    Fijne zondag gewenst

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Plony het is een bjoete van een kaart, helemaal top !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supergaaf Plony!!
    Veel plezier in het DT-team, maar dat zal wel lukken :-)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Plony , leuk he dat we zijn begonnen met ONS blog !! Jouw kerstkaart vind ik erg mooi. Tilda is erg mooi ingekleurd. En je weet het .... rood is mijn favoriete kleur. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is dit een mooi kaartje geworden. Om verliefd op te worden! Erg mooie kleuren! En...typisch jouw ding, die snoezige roos er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat leuk zijn de houten lettertjes op deze prachtige kaart.
    je hebt mooie dingen toegevoegd en de kleuren stemmen goed op elkaar af.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.