maandag 11 februari 2013

Love and kisses.....

Jullie weten inmiddels wel dat ik een beetje......klein beetje.....romantisch ben, hihihi.....
daarom even dit....


voor iedereen die mij lief is.........niet alleen voor valentijnsdag maar.......voor altijd.

Ik heb een kaartje gemaakt met een dikke kussssss.......voor jullie allemaal en dankjewel dat jullie zo trouw mijn blog volgen en zulke lieve reakties achterlaten..........ik word heel blij van jullie!


Een extra kus voor Lisette....


omdat ze dat dubbel en dik verdiend......


Deze kaart gaat meedoen aan de challenge bij: http://theprettylittleribbonshop.blogspot.nl/ : anything goes
http://fashionistachallenge.blogspot.nl/   : valentine


Lieve groetjes, Plony.

33 opmerkingen:

  1. Een superlief kaartje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha, die Plony,

    Wat een lekkere zwijmelkaart is dit weer...jammer voor jou, dat het niet hele jaar Valentijn is..hele lieve tekst..kaartje ook weer superss..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dank je wel hoor voor al die lieve woorden, maar jij verdiend onze reacties hoor, we zetten ze niet zo maar neer.
    Deze is ook weer helemaal geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony, ik zit met een krop in mijn keel je berichtje te lezen, ik voel me wel een beetje gevlijd, ik voel me ook héél betrokken bij je blog en beschouw dit prachtige kaartje ook een beetje voor mij bedoeld, dat je trots op Lisette bent ja lieverd dat geloof ik graag, je kaart is er weer één op trots op te zijn hoor.Ga maar fijn zo door.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief dat ie een beetje voor ons allemaal is. We komen niet zomaar.
    Dit is wel weer een beauty,supermooi.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje plony en wat een prachtige tekst.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je ons allemaal zo'n berichtje doet!! De kaart ziet er prachtig uit, mooi al die randjes en kantjes :-)
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en romantisch kaartje, superleuk, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi plony wat lief dat je zo aan ons denkt maar wij genieten echt heel veel van jou creatie,s ik vindt het altijd geweldig leuk om op jou blog te kijken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel lief schattig kaartje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kaart en wat een prachtige tekst.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is altijd al een feestje om even op je blog te kijken en zie hier...vandaag ook nog voor ons allemaal een heel lief kaartje! Dank je wel Plony voor je lieve woorden! Het ziet er weer schitterend uit, prachtige kaart, zoveel mooie details, echt helemaal top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waauw Plony, wat is dit weer een schitterende kaart. Bedankt voor je lieve woorden en sorry dat ik de laatste tijd niet al teveel heb gereageerd, maar dat gaat nu weer helemaal goedkomen hoor. Je kaart is schitterend, een kleine ontdekkingsreis, je ziet steeds weer nieuwe dingen. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou wat lief dat je zo aan ons denkt en dan ook nog zo'n mooi kaartje
    deze is gewoon geweldig mooi, net als al die andere creaties die je ons telkens laat zien,
    ga lekker zo door en wij komen graag even meegenieten van al het moois wat jij maakt

    groetje anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve plony,
    Jj verdient ook dikke kussen!
    Ik vind je een prachtmens voel me dan ook, tja is eigenlijk niet te beschrijven, maar bn blij dat ik je persoonlijk ken.
    Je kaartje is top! En je mag trots zijn op je dochter, ik denk dat ze dat ook op jou is.
    Liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtkaart en ja ik heb ook een idee dat deze kaart ook een beetje voor mij is en trots op je dochter ik weet zeker dat zij er net zo over denkt groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor je mooie kaart (ook een beetje voor mij toch). Hij is echt schitterend gemaakt. Heel mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,
    Wat een mooi gedichtje!
    En je kaartje is weer super.
    Leuk alles weer bij elkaar gezocht.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Plony , en wat lief van je dit bericht. Groetjes, NIelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bedankt voor de lieve woorden Plony en je kaartje...super!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dank je wel lieve Plony, wat een prachtige woorden en schitterende kaart. Het is weer een plaatje en Aniet blijft je telkens volgen hoor want genieten is het keer op keer hier op je blog, helemaal toppie meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Plony

    Wat een mooi gedicht en zo waar!
    Je kaart is, hoe kan het ook anders, weer een plaatje, wat heb je dit toch weer mooi gemaakt, heerlijk die extra elementen op je kaart, mooie kleuren, kant,pin, noem maar op, ik geniet hier zo van. Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige tekst en wat een schitterende kaart Plony, om van te smullen zoveel moois is er te zien :) een juweeltje!!!
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel lief kaartje met leuke details! En dankjewel voor je lieve reactie, maar het is altijd fijn om langs te komen en naar je mooie kaarten te kijken (lees bewonderen). Hopelijk mogen wij er nog lang van genieten en ideetjes opdoen.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony

    gefeliciteerd met de top drie.
    Leuk.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Snoezig en zeker heerlijk romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Plony wat ben ik blij dat ik ook je vriendinnetje ben en dat ik ook zoiets moois krijg!!! Dank je wel hoor!!! Helaas heb ik geen tijd meer om voor jou ook iets te maken maar....je zit wel in m;n hart hoor en daar gaat het om ;-))
    Lief kaartje en liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. een lief en prachtig kaartje.
    Lekker zoet ook,
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een geweldig lief gedichtje en een minstens zo lief kaartje. Toppie hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  30. een schattig kaartje en zo romantisch.
    heerlijk om te zien en mooi alles gecombineerd.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een super mooie romantische kaart en wat een mooie tekst! Ook leuk dat je met The Pretty Little Ribbon Shop meedoet! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dankjewel lieve Plony!! Een schitterende kaart van een schitterend mens en wat een mooie tekst.....wow!!! Je vorige creaties zijn ook al zooooo mooi. LIefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.