maandag 4 februari 2013

Love is in the air........

In sommige kaarten kun je je zooooo uitleven en dat zijn zéker de kaarten voor valentijn......de LOVE-kaarten.....heerlijk. Lekker alles uit de kast wat maar een beetje romantiek brengt op je kaart. I LOVE IT!!!!!! Er zijn nu heel veel challenges waar je je Love-kaartje kwijt kan dus ik heb er maar een paar gekozen en wat er nog overblijft om een soortgelijk kaartje voor te maken....die komen vást nog wel aan de beurt want dit is niet mijn laatste in dit genre hoor, hahaha.



Zoeter kon ik hem niet maken ........zwijmel zwijmel......

Deze kaart gaat meedoen aan de challenges bij:
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/   : Anything goes
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.nl/   : love is in the air
http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/   : love is all around
http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/   : valentijn
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/   : Love and lace



Nog wat extra foto's en ik hoop dat jullie dan kunnen zien dat er ook nog lekker geglitterd is.....


Yammie wat een snoepje hè.......ik houd hier wel van hoor.

Ik kreeg vanmorgen ook nog een tip van een lief hobbymaatje die mij vertelde dat ik de challenge bij Crealing heb gewonnen dus.......mijn week begint helemáál niet slecht toch???

Lieve groetjes, Plony.

36 opmerkingen:

  1. Hoi Plony,

    Jaaaa, dat was ik, leuk toch om de Challenge te winnen..en wat is je Valentijnskaartje weer lekker zoet, en rose en...helemaal TOP..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice card, thank you for entering into Sweet Stampin' challenge this week. Debbiex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de gewonnen challenge Plony!! Inderdaad een goed begin van de week. En wat is dit een heerlijk zwijmelkaartje... Prachtig om naar te kijken en met zoveel mooie details. Weer heerlijk in het roze!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je er van gemaakt Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Plony , wat een details heb je daarin verwerkt. Je blijft er naar kijken. Prachtig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijk lief romantisch kaartje!
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heeeellll mooooiii, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card and details!!!! Love the little hearts and your amazing Tilda!!! The flowers are all beautiful. Thanks for joining us this week at Marvelous Magnolia and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat een schatje is dit Plony
    ik ben er helemaal weg van

    gefeliciteerd met de gewonnen Challenge

    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je prijs.
    Wat is je kaart weer beeldschoon, zo lief zo zoet.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zoet kaartje Plony!
    En gefeliciteerd!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super romantisch kaartje Plony, alles derop en deraan...
    Gefeliciteerd met je prijs!

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow wat een super mooi kaartje met hele mooie details

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een schitterende mooie kaart
    En gefeliciteerd met je prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. How cute card,
    thanks for your visit and sweet comment on my blog,
    Hugs from sLOVEnija
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je prijs.
    Je valentijns kaartje is ook weer een schatje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Plony je hebt je inderdaad helemaal uitgeleefd, wat is die weer prachtig geworden. Echt een beauty meis. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge, jouw week kan inderdaad niet meer stuk. Tof.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou . . .er is van alles te zien. Mooi romantisch kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd, ik had het gezien en bij Crealing een reactie achtergelaten.
    Wat een heerlijk, zoet, lief,mooi en romantisch zwijmelkaartje. Het kan mij niet zoet genoeg zijn, heerlijk!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou Plony dit is weer helemaal geweldig `t is elke x weer genieten van jouw mooie creaties
    Een fijne avond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goh Plony, wat een lekker begin van deze week voor je! Proficiat met je gewonnen challenge!! En dan je kaart, wow,wow, wat een beauty!! Echt overgoten met liefde, wat is er veel te ontdekken! En alles weer zo fantastisch verwerkt, schitterend!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, wat heb je weer een prachtkaart gemaakt, superleuk ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieve romantische kaart!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtig mooi en heel lief kaartje om verliefd op te worden groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zooooooo hier ben ik weer in vol ornaat en helemaal opgeknapt, hahah!! Wat een bjoeties heb ik toch allemaal gezien met het naar beneden scrollen, Plony!! Stuk voor stuk schitterend!! Die van je zus is ook een plaatje, zeg!! En wat lijken jullie veel op elkaar. Gezellig hoor!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O!!! Wat een schatje!!! Ik ben dol op deze kleurencombi en wat veel details. Heerlijk om naar te kijken!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een prachtig kaartje Plony!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heerlijk voor mij om te weten dat ik zo'n super blogvriendin heb als jij LIEVE Plony, dank je wel voor je prachtige kaarten die ik van je heb mogen ontvangen, zo mooi, net zoals deze prachtige creatie die je weer hebt gemaakt, op de valreep lees ik ook nog dat je een challenge hebt gewonnen bij crealing, terecht hoor wijfie, ik ben blij dat je weer de Plony bent zoals ik ken, voor alle lieve bemoedigende woorden krijg je van mij twee dikke knuffels ik ben zo blij met je meisje,je hoeft om mij niet te huilen hoor! Ik ben maar een héél klein miertje op deze aardkloot, alles komt goed schatje .
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een heerlijk zoet kaartje, echt valentijn!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gelukkig zijn er nog romantische mensen Plony!!
    Super kaart,

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte met de gewonnen challenge! Je kaart is heerlijk zoet en romantisch, je kunt goed zien dat je je lekker hebt uitgeleefd. Mooie eenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig gedaan weer Plony, je kunt je nog een poosje lekker uitleven want de valantijn challenges zijn er nog in overvloed.....helemaal jouw ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh wat hebben we het druk nu weer een gordijn voor de paskamer van mijn dochter gemaakt, wat is deze schitterend ik ga ook maar weer even mijn hobbykamer in groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow, this is so pretty! :) Beautiful card, its totally gorgeous!

    Thanks so much for joining us at Sweet Stampin this week,

    hugs

    xxalisonxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Was even geleden dat ik op je blog 'gluurde'.....wat heb je weer mooie en lieve kaartjes gemaakt Roosjes, kant, pareltjes.....je weet het allemaal zo mooi te combineren!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.