zondag 10 februari 2013

Love.......

O wat heb ik getwijfeld of ik deze superschattige magnolia-stempel wel wilde gaan kleuren want....zoveel huid en dat is eigenlijk bijna het hele plaatje......gaat me dat wel lukken????
Vandaag dacht ik.....hup....in het diepe met jou en.....kleuren!!!

Ik denk nu het af is dat ik er toch wel redelijk mee weg kom......het is wél een lieverdje hè met z'n blote billetjes......


Zo ga je steeds meer durven en steeds meer proberen hè......



Ik ben wel weer tevreden en mijn kaartje mag dan ook meedoen aan de volgende challenges:
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/   : Valentine
http://tildastown.wordpress.com/   : anything goes
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.nl/   : love is all around us
http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/   : pearls and swirls
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/   : pearls and swirls


Lieve groetjes, Plony.

34 opmerkingen:

  1. Nou......jij durft het Plony en nu durf ik te zeggen dat ik je kaartje gedurfd SUPER vind.
    Nog een fijne zondag en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer prachtig uit Plony! En wat heb je de kleine cupido prachtig gekleurd...lekker veel details...prachtige in je lievelingskleur roze, echt helemaal super!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt 'm heel mooi ingekleurd Plony! Ik moet 'm ook nog kleuren maar ik denk dat ik dan ff bij jou kom spieken, hihi.
    Prachtig kaartje heb je er van gemaakt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie sprong om het zo maar te zeggen. Prachtige kaart en mooier gelukt met kleuren dan die van mij.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,

    Copmpliementen hoor..de blote billetjes zijn super ingekleurd, ik jeb wel mindere voor bij zien komen..hihi..lief kaartje weer en je vorige ook !!!..die heb ik gemist...wat een ijver zeg..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning card, such lovely details and beautifully coloured little Tilda Cupid!
    Thanks for joining us at Sweet Stampin’ Challenge this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou het is een hele mooie kaart geworden, maar goed dat je het diepe bent ingesprongen. Heel mooi gekleurd. Liefs Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Plony, prachtig met de zachte kleuren
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Plony! Het kleurwerk ziet er mooi uit!!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony,
    Wat een mooie kaart!
    Groetjes,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje.
    En die billen ik vind ze super! Zou willen dat die van mij er nog zo uit zouden zien. hahaha...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a lovely card you made, Plony! Love all the fab details and your pretty design! Thanks for playing with us at the Midweek Magnolias this week. Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Plony,

    Wat een mooie kaart en wat is er veel op te zien prachtig hoor Plony.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauww Plony jij blijft maar gaan zeg wat is ze weer leuk morgen pas naar huis veelliefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou je hebt het manneke mooie blote billekes gegeven,ik vindt hem zo leuk,dankzij Nicole heb ik binnenkort ook wat billekes om te laten zien,ik hoop dat ze net zo goed lukken als deze,een heel lief en romantisch kaartje Plony,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje ik vind het inkleuren heel goed geslaagd...
    prachtig afgewerkt een toppertje weer,
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhh wat is dit toch weer een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een lief kaartje je hebt het naakt mooi gekleurd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart en je hebt de blote billetjes heel mooi gekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony, wat een bjoeties heb je weer geplaatst de afgelopen weken. Was even afwezig ivm de gezondheid, maar nu kom ik weer regelmatig bij je kijken hoor. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O wat is dit toch een mooi afdrukje. Ik heb die ook.....toevallig......hihi en ben er weg van! Je hebt hem prachtig ingekleurd, kijk hem daar toch staan in zijn blote gatje, tis een schatje!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony , super schattig kaartje ! En mooi gekleurd hoor .... met zoveel huid. Zou ik ook een uitdaging vinden hoor. Leuk dat je meedoet bij Tilda's Town. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje weer, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lief cupidootje, en mooi gekleurd hoor! Je hele kaart is een schatje, lief en romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart. Eens moet de eerste keer zijn, toch! Maar het is je goed gelukt hoor. Er zal vast nog wel een tweede komen!?

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Adorable image for this wonderful card my dear^_^
    Happy week beginning^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Such a pretty card. Love the layout and all your embellishments :-)Thanks for joining us over at ATSC
    hugs
    Tasha
    Xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een hele mooie kaart met zoveel mooie details! Super gemaakt. Leuk dat je met ATSC meedoet, bedankt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful! Thanks for joining in at MDUC
    Hugs
    Karen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi there, what a gorgeous card - such a sweet image and lovely embellishments.

    Thanks for joining in with us this week at Sweet Stampin.

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  31. beautiful card so pretty with all those yummy embellishments thanks so much for joining us at MDUC this week
    hugs sara x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Utterly gorgeous! :) Beautiful creation and so many pretty details! :)

    Thanks so much for joining us at Sweet Stampin this week,

    hugs

    xxalisonxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.