zaterdag 9 februari 2013

Shabby Chic....?????

Hoi......

Ik zie regelmatig op blogs staan shabby chic.......wat is dat dan precies????
Ik heb het vertaald en dan krijg je als vertaling : versleten deftigheid, vergane glorie.......jaja.......
Toen ik dit papier van Graphic 45 zag dacht ik....dit is shabby chic.....of toch niet.....is dit vintage....nostalgie........noem het wat je wilt, het is in ieder geval weer eens een heel ander kaartje zo met die Ladies.....ik vind hem zelf best geslaagd.......daar gaat het om toch?


Best geslaagd en....chic.....


nostalgisch.......


romantisch........

Fijn weekend allemaal!!!!! Liefs van Plony.

23 opmerkingen:

  1. Schitterend mooi is deze vintagekaart! Het papier van Graphic 45 leent zich er prima voor.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt jouw kaartje zeker zeer geslaagd.
    Een heel fijn weekend
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een dikke 10 verdient wat een mooi papier en leuk hoor die omgekrulde hoekjes heb je nog genoeg roosje veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Prachtig dat papier van Graphic 45..zóóóó mooi..en ik kan het weten..het ligt ook op mij te wachten in de kast..hihi..
    Ik vind je kaartje wel lekker Shabby Chic..of vergane Glorie...weer heel mooi gedaan..
    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig hoor en hoort zeker bij de categorie Shabby Chic/ Vintage what's ever.........groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is gewoon een kaartje plony's style!!
    En die zijn altijd prachtig!
    Liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Plony, en ja dat doe ik ook vaak, als ik iets niet weet dan zoek ik het op. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik houd van shabby chic en jouw kaart is een plaatje gewoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het maakt niet uit hoe je het noemd
    het is gewoon een SUPER kaartje.
    Hele mooie kleuren papier.
    En de details PRACHTIG.
    Weer een echt Plonykaartje vind ik.

    Een heel fijn weekend toegewenst

    Lieve groetjes Nelly


    BeantwoordenVerwijderen
  10. Precies de spijker op z'n kop Plony! Je kaart ziet er shabby en chic uit ;p
    Mooi gedaan hoor :D
    Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Plony, de kaart is heel "chic" hoor.
    Prachtig!!! Het papier van Graphic 45 is heel mooi, zeker voor deze stijl van kaarten.

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vergane glorie of niet, je kaartje is dat zeker niet!! Het is helemaal top! Prachtig Plony, wat heb je met dit schitterende papier een fantastisch mooie kaart gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat maakt grapic 45 toch schitterend papier, nu weer deze ladies en van die baby s geweldig.
    Ik vind je kaartje FANTASTISCH geworden zeer geslaagd een dikke 10 hoor Plony.
    ps Iefke heeft haar eerste stapjes gezet alleen kan ze waarschijnlijk toch bruidsmeisje zijn.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een geweldig mooie kaart geworden Plony, prachtig papier, schitterende details !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beeldschone kaart Plony, ik vind de kleuren ook zo mooi.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi past ook helemaal bij jou. Alleen moet jij nog lang wachten met vergaande glorie hoor.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart weer Plony, echt een plaatje. Welke naam het ook heeft, mooi is het zeker. Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wauw Plony wat is dit schitterend zeg, ik vind het een beaty en eh ik wist ook niet wat shabby chique was hoor totdat jij het nu verteld hebt, en jouw kaartje voldoet daar helemaal aan. Echt een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van mij mag ie ook elke naam hebben hoor want...what's in a name....
    Ik vind hem hééél erg geslaagd Plony!!!
    Ga je zo nog even mailen hahahah
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig kaartje Plony, mooi papier is dit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony

    Je kaartje is shabby en chic hahaha, als het maar van vroegere tijden is toch......gewoon een mooie oude nostalgische en romantische stijl en daar ben je helemaal in geslaagd.
    "I Love It"

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.