vrijdag 1 maart 2013

Challenge nr.3 bij MCC

En mijn tweede post voor vandaag........
de challenge bij MCC , de derde challenge alweer!

De sponsor van deze challenge is:

JORBEAU KREATIEF .

Op het blog kun je zien wat de prijs is en ik ga je hier vertellen wat de opdracht is......
Maak een kerstkaart in traditionele kleuren (denk aan groen/rood/zilver/goud etc) !   
Gebruik een magnolia stempel!
Nou, dat is te doen toch????? Jullie hebben weer 2 weken en als je meedoet heb je natuurlijk vast weer een kaartje klaar voor de meest stressvolle periode van het jaar......de Kerst.



Dit is mijn bijdrage en zoals jullie zien heb ik een kaartje gemaakt in de vorm van een tag.
Hier en daar met de glitters in de weer geweest en nog een stukje achtergrond in een embosfolder gestopt......best wel traditioneel van kleur toch????

Even nog een foto genomen vanuit een andere hoek.....



en dan moet ie dit maar weer zijn voor vandaag.
Natuurlijk wens ik jullie allemaal heel veel succes en tot blogs!
Lieve groetjes, Plony.

26 opmerkingen:

  1. Wat een [prachtige kerstkaart plony. zo mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi plony wat een prachtige creatie,s heb je weer gemaakt jij bent haast niet bij te houden je vorige kaart is ook weer toppie heel veel sucses groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauzers wat keigaaf ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just wonderful tag my dear friend,lovely sweet Tilda and super details^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony

    Wat een geweldige Tag weer, ik heb er sinds kort ook een paar gemaakt en vind het superleuk om te maken, je kunt er zoveel op kwijt hihi.
    Ik vind deze echt geweldig mooi gemaakt, ook lekker veel details.
    Geniet van het weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige tag Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    Jij bent weer lekker bezig geweest, deze Tag is ook weer schattig net als je vorige sportieve Tilda, weer 2 bjoeties..

    Liefs van Ans...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie kersttag heb je gemaakt, heel mooi met die sterrenrand aan de zijkant.
    Je sportkaartje vind ik ook een schatje.
    Fijn weekend en groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh Plony wat een lievertje weer en ik zie zulke leuke dingen die kerststerretjes heb ik die toevallig ook echt grandioos heb je het weer gedaan sorry ik ben ook even druk druk maar wij begrijpen elkaar wel toch dikke kuss NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje Plony en ook je kaartje hieronder is super! Heel leuk op het staandertje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een echte traditionele kerstkleuren tag Plony, missie geslaagd! Heel mooi gedaan en alles weer zo schitterend verwerkt, super mooi om te zien hoe je dat altijd weer doet!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Plony this is lovely. It is never too soon for christmas projects. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kersttag heb je gemaakt Plony, ik vind het weer een toppertje eerste klas, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een toppertjes heb je weer gemaakt!!!
    Je sportkaart is Supermooi, liefjes en meisjesachtig!
    En dit is weer een sjieke kerstkaart.
    Je hebt ook alles in huis hè?! :)
    Groetjessss

    Kom je ook nog een keertje bij mij kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwww Plony
    wat een mooie Tag

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony

    Ben ik weer, dit is ook een prachtige kerstlabel, heel leuk die boompjes erop.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Plony, dank je wel voor je lieve berichtje, eerst wil ik je morgen een héle fijne dag met Lisette's vrijgezellenfeestje wensen, de grote dag komt er nu snel aan hè wijfie.
    Je hebt weer prachtige creaties gemaakt, soms denk ik weleens, hoe krijgt Plony het toch allemaal weer voor elkaar, ze schud met je armen en ja hoor daar is weer een prachtig ontwerp van onze Plony.
    Dikke knuffel en ga genieten, je verdient het.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Plony en zo hebben we kerstkaarten het hele jaar door en worden we steeds weer geïnspireerd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauh prACHTIGE KAARTEN SUPER MOOI

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gedaan, deze tag vol mooie details, echt helemaal Kerst! Handig om af en toe daar iets mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony , jouw kaart voor onze nieuwe challenge vind ik helemaal top !! Lekker traditioneel .... en de kerstbomen zijn gaaf !! Mooi ingekleurd. Fijn weekend ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie tag Plony!
    Mooie kleuren, leuke details, zoals steeds Super...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, daar ben ik weer om ook je 2e creatie te komen bewonderen..Nou traditioneler en kerstigger kan bijna niet in deze kleurtjes!
    Super leuke tag heb je gemaakt!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hihi, hoewel het natuurlijk fijn is om alvast een kerstkaartje klaar te hbben, heb ik nog even geen trek in het maken van kerstkaarten... Die van jou is wel ontzettend gaaf geworden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony,
    Wat heb je weer een mooi voorbeeld gemaakt! Hoe heb je die witte randjes gemaakt van je kerstbomen?? Leuk!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.