woensdag 6 maart 2013

Challenge YMAM

Hallo......
 mijn eerste kaartje voor YMAM is een verjaardagskaartje.
Vandaag staat de nieuwe challenge op het blog en de opdracht luidt:

Maak een echte verjaardags creatie, met bv een taart, happy birthday, hoera jarig, bedenk wat je zelf zou willen krijgen voor leuke creatie voor je verjaardag.
Het moet een echte Verjaardags creatie zijn.
Gebruik altijd een Magnolia afdrukje.

Nou, dat is een leuke challenge toch?
De sponsor is Krea2day en jullie hebben 2 weken de tijd om iets geweldigs in elkaar te flanzen dus......doe je best.
Voor inspiratie kijk even op het blog naar de creaties van het DT want die zijn het bewonderen echt waard.

Dan mijn eigen bijdrage.....


Lekkere frisse kleuren deze keer........


en natuurlijk alles weer erop en eraan.....
kant, bloemetjes, bedeltje, vlindertjes en zelfs een veertje deze keer.



Ik heb mijn best gedaan en weet zéker dat jullie dat ook gaan doen. Succes!!!!!
Lieve groetjes, Plony.

29 opmerkingen:

  1. Oh Plonie wat een geweldige mooie kaart weer. Ik wou dat ik de helft van jou inspiratie had. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een bjoetie heb je weer in elkaar gezet. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Plony.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zeker een heel frisse verjaardagskaart,er valt veel te bewonderen zeg...En wil jij graag een scooter voor je verjaardag???hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooohw meis wat een dotje, gaaf stempeltje en lekkere felle kleurtjes, helemaal super.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoooooo dan Plony, wat een plaatje heb je nu weer gemaakt, wat een heerlijke kleuren, hier word ik vrolijk van, dank je wel.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi plony
    nou deze kaart is al een feestje op zich,dus reuze vrolijk en feestelijk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat is die lief!
    Zal mijn best doen maar de zon schijnt en mijn inspiratie verdwijnt.


    Liefs Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plonie,
    Wat een ontzettend fris kaartje met die vrolijke kleuren.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dit knallende roze Plony, schitterende creatie! Je hebt er weer heel veel creatieve details op verwerkt, er is zoveel te ontdekken! Helemaal top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Plony, lekker fleurig en zo, en vol met leuke dingen.
    Schitterend.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk kaartje is dit, Plony. Daar word je lekker vrolijk van.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Plony! Heerlijk zo in het rose.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,

    Wat een ontzettend leuke kaart mooie vorm en zoveel te zien...

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt weer een geweldige mooie kaart gemaakt Plony, lekker veel details, dat vind ik echt super leuk om er zoveel op te zien en natuurlijk een lekkere frisse kleur.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwww Plony
    wat een gaaf kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony, wat een leukerd is dit zeg!! Deze stempel vind ik onwijs leuk en je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt!
    Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog, dat helpt!!!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha die Plony, wat leuk dat ik ook bij je in het DTteam zit. Wat een prachtige eerste kaart! Mooi in die kleuren, zo lekker fel, net zoals de mode zou ik zeggen. xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi en fleurig Plony. en leuk dat je nu in het DT zit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig,vrolijk kaartje Plony. Mooie fleurige kleurtjes, leuk afdrukje. En heel mooi afgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat is het weer een toppertje Plony, ik vind hem echt helemaal geweldig, maar ja dat vind ik van al je kaartjes wat je ook maakt, ik ben fan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous card Plony and thanks for your comment,
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige en fleurige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Inderdaad wat een frisse kleuren Plony!! Je zou op je verjaardag maar zo'n kaart op je deurmat vinden!! SCHITTEREND en wat een mooie afwerking. Een prachtig geheel hoor. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kleurige kaart heb je gemaakt!
    Fijne dag morgen :-)
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. o ik ben weer uit het keukenkastje wat een prachtkaart heb je weer getoverd ik wens je een hele fijne dag morgen groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kaart, mooie vorm en super leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een plaatje. Net als je dochter wat zag ze er super leuk uit.Hopelijk hebben jullie nog heel veel plezier gehad.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.