maandag 4 maart 2013

Even een berichtje.....



A.s. vrijdag is de trouwdag van deze kleine meid........
onze dochter Lisette gaat dan trouwen met haar Korstiaan en o o o wat hebben we het er druk mee, hahaha.
Ik heb de afgelopen week heel weinig tijd gehad om te bloggen, de berichten die er hier zijn verschenen waren meest al gepland en zo staan er nog een paar te trappelen.......sorry hoor maar ik kom er even niet aan toe.
De voorbereidingen zijn nu bijna achter de rug dus deze week wordt het nog de puntjes op de I zetten en na de bruiloft gaan Arie en ik er óók nog even tussenuit.
Neem het me maar niet kwalijk maar de komende weken zal ik ook nog een beetje verstek moeten laten gaan in blogland. Hier en daar misschien even een uitzondering maar verwacht maar niet te veel van mij aub.
Ik hoop het later allemaal weer op te pakken als vanouds maar nu moeten jullie het even doen met de geplande DT-berichtjes.

Ik heb nú nog wel even iets om te laten zien.....niets bijzonders maar misschien wel leuk om het even mee te krijgen????

Lisette wilde nog een doos om de trouwkaarten in te doen dus......
moeders heeft een doos van....natuurlijk de action......een beetje gepimpt als "trouwdoos"  en hij kon de goedkeuring wegdragen.

Ik ga hem hier even laten zien en dan ga ik zo mijn bedje weer eens opzoeken.....morgen weer een nieuwe dag en weer een dag dichterbij de bruiloft.

Lieve groetjes voor jullie allemaal en dankjewel voor jullie begrip.
Plony.











32 opmerkingen:

  1. Hi Plony,
    Heel begrijpelijk hoor, doe lekker rustig aan en ga lekker genieten a.s. vrijdag!
    Bovendien: Veel geluk voor het jonge paar!!
    Liefs, Agnes

    Oooooh, en de weddingbox heb je super gemaakt! Toppie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga maar lekker genieten vrijdag.
    Gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige doos en een hele fijne dag toegewenst met de trouwerij.
    Geniet er lekker van en ook van de daagjes uit.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooie doos geworden.
    Een hele fijne, mooie en vooral gezellige dag. Geniet er van en daar na genieten van jullie vakantie.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww wat een beauty van een weddingbox is dit!!!! Lisette en Korstiaan boffen toch maar met zo'n moeder!!!!
    Ga heerlijk genieten van alles wat de komenden weken op je afkomt!!! Wij wachten wel op je...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig mooi, en hoop dat het een mooie zonnige dag wordt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Logisch dat het huwelijk van je dochter voorgaat, gezellig toch?
    Je doos vind ik werkelijk schitterend!!
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    Wat een supermooie doos heb je gepimpt..zo lekker romantisch...nu ik de foto van Lisette zie, zie ik dus ook waar Aydeb op lijkt..wat leuk..
    geniet van deze week,de trouwdag en lekker samen weg zijn..Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zie je maar dat een lach en een traan dicht bij elkaar staan Plony, wij werken nu naar de crematie toe die woensdag zal zijn!Daar zie ik als een berg tegenop...

    De doos is prachtig en ik wens jullie samen een mooie en zonnige dag toe.
    En geniet er samen van, maar dat zal vast wel lukken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi pony
    Als eerste van. Harte gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws en nu komt er een week van genieten en genieten want dit is en blijft bijzonder net zo bijzonder als jou prachtige doos is geworden
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Plony je hebt jezelf weer overtroffen, wat een geweldige doos om trouwkaarten in te doen. Het woordje doos is te oneerbiedig maar ik weet zo snel geen mooier woord. Hij is echter supermooi, echt voor een huwelijk!
    Ik dacht eerst dat het ayden was toen ik je blogberichtje zag, daarna zag ik dat het Lisette was en ze is ook echt meer een meisje, toch heeft Ayden het van geen vreemde want ze hebben wel wat van elkaar weg.
    Plony, doe lekker rustig aan, er komt zoveel op je af en dat bloggen komt wel weer. Geniet van de komende vrijdag, het weer zit in ieder geval lekker mee. Ook wens ik jullie alvast een heerlijke vacantie, geniet ervan meis,liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Another beauty here,my friend^_^
    What a lovely and romantic creation^_^
    Happy week,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk! Van harte alvast en ook hopelijk een mooie dag vrijdag voor allemaal. De doos is erg mooi, leuk idee om je kaartjes in zoiets moois te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Genieten van de hoogtepunten in je leven! Wat een heerlijk vooruitzicht. Een prachtige kaartendoos heb je gemaakt Plony, wat een pronkstuk. Ik wens je een heerlijke week en vrijdag een superleuke dag!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige doos is het geworden, Plony.
    We begrijpen dat je nu niet zoveel tijd aan bloggen kunt besteden, maar dat komt wel weer. Geniet van de dingen die nu belangrijk voor je zijn. Ik wens je een hele fijne dag vrijdag. En gelukwensen aan het jonge bruidspaar!

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je dochter.
    Altijd een bijzonder moment, en geniet van deze dag! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie doos geworden.
    Geniet van het hele gebeuren.Blogland loopt niet weg.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Plony, ga jij maar eerst lekker genieten van alles wat er deze week op je pad komt en dan nagenieten!! Net zo belangrijk! Doe lekker rustig aan en we zien je wel weer verschijnen in blogland! Veel plezier voor vrijdag! En de doos is heel mooi gepimpt...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je vorige kaarten zijn stuk voor stuk allemaal zooo mooi en deze doos, wauw!!! Zoooooo mooi en romantisch!! Ik wens je nu alvast voor a.s. vrijdag een hele fijne dag en alvast van harte Plony en lekker genieten van je tijd samen met je man!!! Doe maar rustig aan hoor, wij lopen niet weg, hahaha!! Of althans ik niet!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi Plony, en een fijne dag vrijdag.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie doos heb je ervan gemaakt je dochter is maar wat blij met zo,n kreatieve moeder doe nu eerst maar rustig aan zo,n trouwdag vergt heel veel energie ik wens je vrijdag een fijne dag toe en hopelijk veel zon groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig gedaan die doos!!! En ga vooral genieten vrijdag, lijkt mij wel heel bijzonder... Voor ons gelukkig nog ver weg ;-)Geniet ook van de periode er naar toe en daarna van een welverdiende vakantie!!! Dat bloggen komt wel weer hoor...!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schoonheid van een doos , dat heb je maar weer prachtig gemaakt.
    veel plezier aanstaande vrijdag met het huwelijk van je dochter. Ga er lekker van genieten
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wens jullie vrijdag een zonnige dag .
    Groetjes tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Denk nu maar even niet aan het bloggen maar geniet van de voorbereidingen en van het huwelijk! We zien je wel weer verschijnen, alle begrip hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Plony,
    Geniet lekker van de laatste loodjes want zo´n dag is zoooo bijzonder!! Heel veel gelukkige momenten en alvast een hele mooie dag gewenst! We horen in de loop van de tijd wel hoe het geweest is ;p
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Veel plezier met de laatste voorbereidingen van het huwelijk van je dochter. Ik hoop dat het vrijdag net zo mooi weer is als vandaag en morgen. Geniet er maar van!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wauw Plony wat heb je dit schitterend gemaakt, wat zullen ze daar blij mee zijn en zo spannend de komende dagen, heel veel succes verder met de voorbereidingen meis, gaat allemaal goed komen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige doos!
    Geniet er van vrijdag en veel geluk gewenst aan het bruidspaar...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. allereerst wens ik jullie allemaal een geweldige dag toe vrijdag, ik moet nog even wachten. Maar wat vind je van de naam TROUWBJOETERIE dat klinkt toch fantastisch....in ieder geval vind ik het schitterend geworden.
    Liefs Ghea xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het komt nu wel heel dichtbij zeg, zo speciaal, geniet ervan en daarna een welverdiende vakantie , dat bloggen loopt niet weg hoor ;-)
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.