maandag 1 april 2013

DMCC-challenge

Vandaag de nieuwe challenge bij DMCC .

Ik begin maar met de sponsor en dat is:

Op het blog kun je zien wat de prijs is die beschikbaar is gesteld voor deze challenge.

Dan de opdracht en............het is misschien een beetje een pittige.....

omdat het vandaag 1 april is is de challenge-opdracht:
Gebruik iets grappigs op je kaart/creatie.
Als het maar grappig is!
(dit kan in de zin van het woord heel breed zijn)
Dit kan zijn je Magnolia stempel of een accessoire of een detail op je kaart.

Misschien dat je denkt wat moet ik hier nu mee aan maar met een beetje hulp van de voorbeeldkaarten van het DT moet er toch best iets van te maken zijn. Een challenge is tenslotte een uitdaging dus........ga hem maar aan dan, de uitdaging.

Ik heb er voor gekozen om 1 april op mijn kaart te verwerken en Tilda moet er bést om giebelen......
zij heeft er lol in vandaag, ik hoop dat jullie de link een beetje zien.



Heel veel plezier met het maken van jullie kaartje en doe ons versteld staan zou ik zeggen.


Succes en een hele fijne dag.
Liefs Plony.






21 opmerkingen:

  1. Nou meid...knap werk hoor!!!! Hele leuke kaart gemaakt met zo'n moeilijke opdracht!!!!
    Enne...we staan gelijk hè ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdje zeg! Idd een pittige uitdaging, maar ik krijg het idee dat jij alles aan kan :)
    Liefs
    nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan!
    Erg leuk met 1 april er op en Tilda die er om giecheld...
    Prachtige details maken het weer af!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is geweldig leuk Plony, prachtig kaartje !!
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Plony, het lijkt wel of ze knipoogt;)
    Een moeilijke opdracht maar daar kun jij je wel aan wagen hoor, goed gelukt.
    Fijne 2de Paasdag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is jou in ieder geval prima gelukt en inderdaad dit is niet een eenvoudige uitdaging.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GEWELDIG Plony!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap hoor Plony om voor deze pittige uitdaging weer zo'n mooie creatie te maken! Echt heel mooi gedaan, duidelijk door je details, dus 1 april kan je zo niet ontgaan! Supergaaf!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is jouw kaart toch goed gelukt! Helemaal goed gedaan met deze moeilijke opdracht!!! De kaart is ook super mooi met de details!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beeldschone kaart maar ook leuke kaart Plony
    , erg mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, wat leuk gedaan Plony! Ze lijkt idd over de grond te rollen van het lachen :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,

    ..dat is echt een moelijke challenge,jij hebt er weer iets prachtigs van gemaakt..leuk..

    Liefs van Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er weer wat prachtigs van gemaakt, Plony. De grap ook helmaal leuk. Volgens mij vond jij hem niet zo moeilijk.... Je had hem al redelijk vroeg af :)))Grapje!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zo,n giechelende Tilda, en zoals altijd heb je er weer veel werk van gemaakt, hardstikke leuk!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo leuk! Tilda giecheld echt van het papier af! Leuk verzonnen hoor......

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt mij niet makkelijk, maar jij weet er wel raad mee, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die van jou is ook al helemaal leuk geworden Plony, ik vind hem weer super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk die kleur helemaal mijn ding en wat een hele leuke stempel is dit veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Plony, ik denk dat deze challenge voor jou niet zo moeilijk was. Je was al vlug klaar met deze leuke kaart.
    Ik heb er wel van wakker gelegen hoor!
    Lieve groeten,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er prima uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.