dinsdag 9 april 2013

Maak een foto-kaart.....

Hoi..........
Ik zag dat bij Just A Note  een challenge loopt om een foto-kaart te maken. De eerste gedachte die ik had was.......hij loopt tot eind april dus......ik neem een foto van onze Koningin.

Ik heb van alles bij elkaar gezocht en dit is het resultaat.....


Wat was ze nog jong hè........en ik ook toen.....nóg jonger dan zij, haha.
Ik hoop dat jullie genieten van mijn koningsgezinde uitspatting, haha.......

Lieve groetjes van Plony.






40 opmerkingen:

  1. Wauw, die is echt prachtig. Wat een mooi ornamentje heb je onder de foto gezet. Past er perfect bij.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Plony.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een koninklijke kaart, mooi hoor, en weet je ik was nog jonger en volgens mij zat ik met een gebroken been op de bank toen ze trouwde haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!!! Wat een prachtige kaart.
    Heel leuk om de troonswisseling als thema te nemen.
    Mijn complimenten.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,

    Hihi..wat een leuk idee,mooie foto van de Koninging en nog zó lekker jong...ze zijn in maart 1966 getrouwd, leuke lijst heb je gemaakt.met mooie versieringen..superss..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, schitterend!!! Ik vind je kaart geweldig en het idee werkelijk top!

    Liefs lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een Schitterende kaart heb je gemaakt Plony! Mijn complimenten hoor. Ik denk dat onze koningin deze kaart ook heel mooi zou vinden.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor ik geniet van je uitspatting!
    mooi die speld, past echt bij de koningin. Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk bedacht Plony, met onze koningin, toen nog jong. Je hebt de kaart supermooi gemaakt. Leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    Wauw ik vindt het helemaal geweldig.
    Lieve groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee heb je Plony en je hebt er ook zo iets moois van gemaakt, heel toepasselijk ook. Mooie materialen en dat ornamentje eronder staat super.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart en zo mooi bewerkt. super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi Plony, ik voel me net als Bea, lekker jong als ik deze foto zie, je moest eens weten haha, je kaart is superrrrrrr de luxeeeeeeeeeeeee, echt prachtig gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart,hele mooie details.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi gedaan, ga je die opsturen naar de koningin omdat ze met pensioen gaat hahaha, ze zal hem zeker mooi vinden. Ik vind hem in ieder geval geweldig

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een mooie kaart.
    Je zou hem bijna naar haar toezenden.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dit leuk verzonnen! mooie accessoires heb je gebruikt.
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,
    echt een mooi kaartje zeg! En de kleuren zijn prachtig! Die moet je opsturen naar het koningshuis, hihi.
    Wordt zeker gewaardeerd!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart.
    Ik zou hem zeker opsturen naar onze koningin. Prachtige kleuren en koninklijk versierd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, dat was nou ook wat ik dacht, hier kan je haar vast wel blij mee maken!! Prachtig Plony, wat een schitterende kaart heb je ervan gemaakt, echt geweldig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Plony, wat is dit een mooie kaart geworden.
    Je moet hem naar haar opsturen, zal ze vast leuk vinden!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart en wat origineel om een foto van de koningin te kiezen. Helemaal super.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw wat een leuk idee en wat heb je er een mooie kaart van gemaakt echt geweldig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als ze hem zou zien, zou ze hem vast erg mooi vinden! Prachtige vintagekaart! Roept de vraag bij mij op... zou ze zichzelf ook als vintage zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauwww Plony
    wat een geweldig mooi kaartje!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je kaart is prachtig Plony. Echt heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een supermooie kaart Plony en zeker ook de gedachte erachter. Ik wist het wel deze ging in een envelop richting onze nu nog Koninging, vind ze vast geweldig!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van JustaNote!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat schitterend gedaan Plony, ik vind het helemaal super geworden, prachtig weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Plony,
    wat een goed idee. EN wat heerlijk jong. Mijn moeder is van hetzelfde jaar....De kaart is vol van prachtige details.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk idee ik zie er ook een heel leuk strikje op veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een Schitterende kaart heb je gemaakt Plony!
    Jammer dat zij hem niet ziet
    Gr. Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik vind het een prachtige kaart geworden met veel mooie accessoires en kleuren.
    laat dat maar aan Plony over.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Tsja, als je schrijft over de koninginnekaart MOET ik die eerst vinden natuurlijk haha.
    wauw wat een mooie kaart!
    Echt Beatrix is een PLAATJE! Het is dat je 'm al aan je vriendin moest afstaan maar hij zou heel goed naast de tv kunnen, zeker rond de kroning/ koninginnendag!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een prachtige kaart is dat echt mooi geworden je kan er echt wat van leuk geweldig liefs v tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig Plony, wat een kaart.
    Groetjes hennie DT Just a Note.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Plony,
    Gefeliciteerd, je hebt met deze kaart de challenge gewonnen bij JustaNote..super..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.