zaterdag 6 april 2013

Sweethearts.....

Hallo allemaal.......daar ben ik weer.....

tussen alle drukte van het WLVC-blog door werd het wel weer eens tijd voor een kaartje op mijn eigen blog.
Overigens gaat het helemaal te gek op het vintage-blog.......het Team is zooooooo leuk en we hebben inmiddels ook al 5 sponsors (daarover later meer op het WLVC-blog) dus ik ben een happy Plony!

Nu eerst hier mijn kaartje.....vintagekaartje....ik zou bijna zeggen uiteraard maar.......ik moet nu weer eens even ernstig aan de magnolia's want daar wordt ook nog iets verwacht van mij, haha.

Ik hoop dat jullie dit kaartje kunnen waarderen en ik ga mijn best doen om vandaag eens even een flink rondje te bloggen dus...........ik hoop tot ziens!
Lieve groetjes Plony.



 






Dit kaartje doet mee aan de challenge bij:
http://liveandlovecrafts.blogspot.nl/   : bingo   lace/vintage/pearls
http://papertakeweekly.blogspot.nl/   : anything goes with the option of kraft

31 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Plony.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    Wat een superleuke kaart heb je gemaakt en zo heerlijk Vintage, leuk hoe je het lint gedrapeerd hebt met de roosjes, zó romantisch..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony

    Wat leuk dat het zo goed gaat met je nieuwe blog.
    dit is ook weer zo mooi!
    Fijn weekend en groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje is dit ook weer ik geniet er van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer schitterend hoor Plony, leuk ook zo met dat lint, super gedaan en fijn weekend.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje weer.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ´t is weer een echte plony kaart geworden, top hoor!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Plony
    Wat een lief kaartje, moeder en kind.
    Ook mooi de kleuren Blauw-Bruin.
    Fijn dat het goed gaat met het nieuwe Vintage blog.
    Dit kaartje hoord er zeker bij.
    Ik ben reuze benieuwd hoe het gaat worden volgende week.
    Heel fijn weekend

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O ooo wat een schatje weer, wat heb je dat lint leuk verwerkt. Mooi plaatje, warme kleuren, lekkere details, een topper weer hoor meis. Leuk jullie nieuwe blog, ik vind het zo fijn voor jullie dat het zo een succes is nu al.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw... dit is weer een schitterende kaart Plony! Leuk dat het met je nieuwe blog zo goed gaat. Ik wacht met spanning op de eerste challenge.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie kaart Plony,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een hele mooi kaart ben je niet naar de beurs vandaag? Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat doe je goed Plony al 5 sponsors gevonden, helemaal top. Je kaartje is weer een toppertje eerste klas, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Happy Plony, Weer een prachtige vintage kaart! en ja, ik heb ook maar weer een keer iets met magnolia gedaan, maar vintage heeft toch mijn voorkeur! Kan ik meer mijn ei in kwijt zeg maar, nog even wachten zucht...haha. Kijk uit naar de eerste challenge
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Plony , super
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhhhhh wat een schitterende kaart Plony
    Groetjes van,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tuurlijk waardeer ik 'm hihi, je kaarten zijn altijd zo mooi. Dat lint zo mooi om de mal gevormd en de hartjes ook al zo leuk gedaan. Dit idee neem ik mee en zal dat ook een keer toepassen op mijn kaarten...dankjewel!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart!! Dat lint zo gedrapeerd is schitterend.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi happy Plony:-)
    Deze kaart kan ik zeker waarderen, hij is prachtig!
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat een prachtige kaart weer super

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig mooie kaart Plony!
    Heel leuk dat het zo goed gaat met de nieuwe blog...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige vintagekaart Plony, die hartjes vind ik zo leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het is een plaatje Plony!!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vintage heeft altijd iets van romantisch nodig en ik moet zeggen Plony dat straalt van dit kaartje af!! Geweldig mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gorgeous creation hun thanks so much for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje weer. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Just beautiful, love the colours and pretty flowers, so sweet
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Plony,
    Wonderful seeing you joining in with LLC:s challenge again. Absolutely stunning vintage card;love this colour combo, the gorgeous image and you've decorated it beautifully. Thanks for sharing.
    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Plony! ❤
    Wow, this is sooo beautiful! Stunning vintage image and so many beautiful details :)

    Thank you so much for joining us at LLC :) Welcome back!
    Hugs, Louise

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.