vrijdag 12 april 2013

Vlaggetjes.......

Overal zag ik de kaarten voorbij komen met vlaggetjes en ik dacht......ik ga er ook maar eens één maken met vlaggetjes.
Ik wilde een vintagekaart maken maar dan met een andere insteek.....even had ik zelfs nog de gedachte om een strakke kaart te gaan maken maar..........daar moet ik maar niet over nadenken want dat lukt me van z'n levensdagen niet.
Ik ben wel heel benieuwd wat jullie vinden van mijn kaart.......het is in ieder geval weer eens iets anders en je weet het maar nooit......de kaart met de afbeelding van de koningin is bijna uit mijn handen gegrist door mijn vriendin die hem wel heeeeel graag wilde hebben, hahahaha.
Smaken........daar valt écht niet over te twisten en gelukkig kunnen wij ons met onze hobby op vele manieren uitleven.

Allemaal een heeeeeeeeeeel fijn weekend........knuffel van mij!!!!









Deze kaart gaat meedoen aan de challenge bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/



24 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Plony, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is helemaal prachtig geworden Plony, ik vind het weer een toppertje zo met dat vlaggetje, super weer meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid,meid,meid, het lijkt wel of jij ze zo uit je mouw schud haha Maar het is weer een dotje hoor, goed bezig geweest hoor.

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje, Plony.
    Heb ook nog even de gemiste creaties bekeken, en echt, het ziet er allemaal weer super uit.
    Heel leuk vind ik ook dat easel doosje.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony
    Wat een SUPER mooie vlaggetjeskaartje heb je gemaakt.
    Ook mooi die kleurtjes weer.
    Het lijkt wel of je ze zo uit je mouw schud.
    Ik ben er een beetje jaloers op.

    Lieve weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi Plony kaartje weer; maar toch wil ik wel een keer een strak kaartje van je zien, dan beloof ik dat ik aan de vintage ga ;-) Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart Prachtig!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. T'is een heel MOOI kaartje Plony. Je bent HEERLIJK bezig ☺☺☺.
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet alleen de vlaggetjes zijn mooi, maar de lint rand vind ik ook prachtig met die pareltjes erop. Een heel mooi geheel is het geworden!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Just beautiful, love all the pretty embellishments
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt weer een plaatje van een kaart geproduceerd Plony, wat heb je de kaart mooi opgebouwd, je bent niet te stoppen hè vrouwtje, ik vind het heerlijk om te zien dat je zo geniet.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een beauty en die kleur rose hoe kom je er op hahah groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie kaart Plony. Heel leuk die vlaggetjeslijn onderaan.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Plony, erg leuk met die vlaggetjes!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is er ooit iets wat niet lukt bij jou Plony? Ook dit is weer schitterend, ik vind het mooi zoals je de parels boven dat ijzeren hoekje naar de hoek van de kaart laat lopen, ziet er allemaal even mooi uit weer.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem supermooi, en heel lieflijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je bent met vlag en wimpel geslaagd met je kaartje Plony!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I adore this fabulous card,the beautiful details and the colors used^_^
    Have a sweet weekend my dear,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje met de vlaggetjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit ziet er weer heel mooi en leuk uit Plony! Leuk met de vlaggetjes, bloemetjes en alles wat je er weer op hebt verwerkt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het is je weer gelukt om een heel mooi kaartje te maken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Plony,

    wat een mooie vlaggetjeskaart is het geworden met heel mooie roosjes!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh!!! alweer zo'n mooie kaart!! Leuk hoor die vlaggetjes! Het doet je kaart goed hoor ;)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt prachtig gemaakt Plony! Bedankt dat je mee hebt gedaan met onze challenge bij het Scrap-Cards Challenge blog.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.