zondag 12 mei 2013

a couple of cuties

Zo dames, het zit er weer op de moederdag en ik hoop dat iedereen een heerlijke dag heeft gehad. Ik ben weer enorm verwend en heb weer genoten van de aanwezigheid van de  "kinders"  en natuurlijk kleine Ayden.
Het is me ook nog gelukt om een kaartje af te maken dus daar kom ik jullie nog maar even mee lastig vallen.
Deze keer heb ik een digi van pinterest geplukt....vraag niet van wie of waar vandaan want ik had hem al even opgeslagen en vergeet dan ook prompt waar ik hem heb gevonden.
Ik vond het zo'n schatje en weer eens heel iets anders.


Dit is toch superschattig.......vind ik dan hè....


a couple of cuties on the road to happiness......
deze tekst had ik nog ergens in een vergeten bakje en vond hem wel leuk bij dit lieve meisje met haar vriendje beer....


Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden......
Lieve groetjes van  Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : anything goes.
http://pennyschallenges.blogspot.nl/   : diecuts/punches
http://sisteractcardchallenge.blogspot.nl/   : anything goes

33 opmerkingen:

  1. Hoi Plony, Het is weer een beauty en de digi is inderdaad super! Ik vind het een geweldig geheel! groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nelly (Creanelly)12 mei, 2013

    Hallo Plony

    Fijn dat je een leuke moeder/omadag hebt gehad, en dat je lekker verwend bent.

    Je kaartje is SUPERSCHATTIG.
    Ook de tekst is zeer toepasselijk.
    Lief plaatje, en mooi ingekleurd.

    Goede nacht toegewenst.

    Lieve groetjes Nelly (Creanelly)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Plony
    groetjes Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony, lekker hè als je weer eens verwent word,je kaart is weer prachtig gemaakt, met warme kleuren en prachtige details.
    Slaap lekker, liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit prachtig zeg en ook van dat mooie papier.
    groeten lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A lovely creation. Thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty Challenges and good luck.
    Mags
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een schatje en wat een gave kleur dit is wel iets voor mij hier krijg je toch inspiratie van veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, geweldige kleurtjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje van een digi Plont, en jehebt er (zoals gewoonlijk) weer een geweldig kaart omheen gemaakt!!!

    liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een schattig plaatje, je hebt er een prachtkaart van gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een plaatje Plony.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Plony,
    Ik zag je kaartje al op FB,gisteren héél laat, kom ook nog even hier om te zeggen,dat ie zó mooi is ingekleurd, ben weg van de haren en..je kaartje is ook weer helemaal toppie én Vintage..hihi..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een schatje weer Plony, wat een ontzettend lief plaatje, schitterende kleuren en zulke mooie materialen heb je ook gebruikt, super!
    Fijn om zo met je hele gezin bij elkaar te zijn, dat is pas feest meis.
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony, ja ik heb een heerlijke moederdag gehad, met mijn kinderen om me heen, en een heerlijk buffet genoten met het gezin omdat een familielid 50 jaar werd, en een leuk feestje gaf. Dus echt Moederdag alles werd verzorgd deze dag. Je kaart is erg mooi geworden en inderdaad schattig plaatje! Succes met de challenges en fijne dag. liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    is idd. een schattig plaatje!
    En wat een mooi kaartje heb je ermee gemaakt! Mooie kleurtjes ook.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is het de afgelopen tijd toch weer een feestje geweest op je blog. WAUW!! Geweldige creaties Plony, stuk voor stuk genieten!! Dit is ook weer zo'n bjoetie en die tekst.......geweldig!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart Plony en een superlieve afbeelding! Schitterend geheel, top!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is zeker een schattig plaatje en je kaart ermee is zo mogelijk nog schattiger!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schatje heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, prachtig!!! Dat afdrukje is echt een schat zeg, super!!!
    Je kaart is ook prachtig gemaakt, zulke prachtige zachte kleuren, geweldig!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful! Thanks so much for participating in the Sister Act Card Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Plony mooie zachte kleuren, super
    Gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony, het is weer een schatje geworden hoor! Prachtig plaatje en ja, dat vergeet ik ook wel eens waar ik iets vandaan heb geplukt...Eigenlijk zou je het meteen moeten opschrijven. Ook voor de volgende keer!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een schatje, prachtig, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig kaartje, Plony...lieve afbeelding en die tekst is er idd heel passend bij...leuk dat je meedoet bij Divas by Design!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een schitterend kaartje Plony!
    Zo'n mooi plaatje en mooie kleuren...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is beautiful and thank you so much for sharing it with us at Diva's by Design. Good Luck.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een superschattige digi is dit hé Plony, ik had hem ook al van Pinterest afgeplukt maar nog niet gebruikt. Jouw kaart is weer helemaal super geworden, prachtig vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Perfect image! Love the details and those clouds and butterflies, especially... Beautiful card! :)
    Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow, Plony, your card is soooo beautiful, with so many lovely details!

    Thank you for joining us at Penny's Paper Crafty, and good luck in the draw.

    Hugs,
    Jennifer. x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Echt een plaatje Plony!!
    Prachtige afbeelding en supermooi gemaakt
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.