vrijdag 3 mei 2013

Challenge 2# bij WLVC.....

De tweede challenge bij WLVC en het zou toch geweldig zijn als deze tweede nét zo'n succes wordt als de eerste.....ik ga zitten duimen hoor!

De sponsor voor deze challenge is :


met een ontzettende leuke prijs.....ga even kijken op het blog wat de prijs is en kijk ook even naar de creaties van het DT want....ooooo die zijn weer om te smullen.

Nu eerst maar eens vertellen wat de opdracht is van de nieuwe challenge :
maak een kaartje voor een speciaal iemand......als je op het blog gaat kijken dan zul je zien dat je daar heel veel kanten mee uit kunt maar met moederdag in aantocht is daar misschien al een mooi doel om een kaartje of creatie voor te maken. Natuurlijk is er nog veeeel meer mogelijk dus......leef je uit!

Mijn tag-kaart had ik gemaakt voor een heel lief hobbymaatje en ik wilde deze versturen vóór deze op mijn blog zou komen maar ivm droevige omstandigheden in haar familie heb ik deze tag-kaart nog niet verstuurd. Ik denk dat haar hoofd er nu niet echt naar staat dus.......hij is wél voor een heel speciaal iemand maar ligt nog bij mij thuis te wachten op betere omstandigheden.



heerlijk vintage en het plaatje op canvaspapier is toch wel heel mooi geworden.


een klein labeltje erbij en een lief bloemetje gemaakt.....


en dit pracht exemplaar maakt het wel helemaal áf vind ik zelf....

Heel veel plezier met de nieuwe challenge en een hele fijne dag vandaag.
Lieve groetjes, Plony.


Deze creatie doet mee aan de challenge bij:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/   : metaal
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/   : parels

29 opmerkingen:

  1. hij staat er weer en wat een prachtige creatie is dit.
    spannend he? deze 2e challenge, we hebben veel mensen besmet met het vintage virus en je blog is nu al een groot succes meisje.
    fijn weekend en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schitterend!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes weer met #2, want de eerste challenge was een enorme hit, iedereen deed massaal mee, super voor jou en het team! Deze kaartlabel is prachtig mooi dat plaatje op canvas papier!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf dat er zoveel meegedaan hebben met de 1e challenge.
    Deze tag is schitterend. Jammer dat je ´em nog niet kunt versturen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je tag is prachtig.
    Veel succes met challenge 2.
    Echt super zon vintage blog.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende tag Plony, begrijpelijk dat ie nog in de wacht staat om verstuurd te worden.
    Spannend hoe de 2e challenge gaat verlopen. Helemaal leuk weer.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, mooi, mooi Plony, wat een prachtige kleuren, zo romantisch, je hebt er weer een plaatje van gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een bjoetie geworden,knap hoor!!!
    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie tag, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja je blijft er naar kijken!
    Al die prachtige details!
    Schitterend materiaal gebruik! Een heel lief en mooi gebaar voor iemand die het moeilijk heeft!
    Op naar het 2e succes!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi plony
    wat een pracht van een creatie heb je weer gepost met zoveel mooie details!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er prachtig uit Plony, ik hoop dat jullie met deze challenge ook zoveel suc6...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een juweeltje, Plony, echt een pracht van een creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony ja ik ben er weer wat een prachtige Tag en wat leuk met dat canvaspapier ik heb alleen deze even gauw bekeken ik kom gauw weer even naar meerdere creatie,s kijken veel liefs en groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooie tag. Hij ziet er echt prachtig uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige label! Hopelijk kun je hem later alsnog versturen. Wat geweldig dat het WLVC zo'succes is! Het is mijn planning om ook eens een poging te wagen...
    Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de METAALchallenge bij AnMaCreatief! Dat heb je snel voor elkaar:-)
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is die weer supermooi geworden Plony, een toppertje eerste klas weer, ik vind hem geweldig. Nog bedankt voor je lieve woorden op Facebook, lief van je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig mooi Plony, zelf maak ik niet veel vintage maar ik krijg er zowaar zin in!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Happy weekend my dear friend^_^
    Wowwwww wonderful tag^_^
    Gorgeous details and colors^_^
    Big hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi...zo geweldig, ik ben een echte fan van jouw creaties, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf hoor, dat het zo succesvol is, dat zal ook zo blijven heb ik zo het idee. Jouw kaart is supermooi, prachtig afgewerkt en wat een mooi ornament inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend Plony!! Wat een prachtige details allemaal. En helemaal gaaf dat je nieuwe WLVCblog zo'n succes is!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony

    OO Wat een juweeltje is het weer meis, ik vind het schitterend, echt zo mooi gemaakt weer en lekker veel details, zalig. Wat fijn dat jullie eerste challenge zo'n succes was he? De 2de wordt ook vast en zeker weer een hit, geweldig toch toch?
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony

    Ik ben er helemaal weg van, zoooo mooi en er zit lekker veel roze op, het is echt beeldschoon.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is toch weer supermooi Plony! Wat een geweldige mooie tag, zo mooi van kleur, prachtige details, echt ééntje met een heel hoog "Plony gehalte"!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben zooo verliefd op je tag plony, hihi echt waar ik blijf er naar kijken en weet je vroeger maakte ik regelmatig vintage creaties en dat was eigenlijk helemaal over maar ik geloof dat de kriebels weer komen dus ik denk dat er een kaartje van mij komt voor de tweede challenge, heb er zin in :-D
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw wat een super mooie tag Plony. en bedankt voor het meedoen aan de HH-challenge!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een beauty weer. Gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.