woensdag 1 mei 2013

Het is mei......

Daar ben ik alweer........
scroll even naar beneden voor mij DT-kaartje voor DMCC en dan heb ik hier alweer een nieuw kaartje.
Vandaag was mijn tante Plony.....jaja, nóg één.......bij mij want zij is ook helemaal in de ban van het kaarten maken maar.........niet van die gewone hoor.....neeeeeee, ik wil nét zo als wat jij maakt.....
Oké, daar gingen we dan. Wil je vintage???? Ja, óók wel maar ik wil zo graag ook dat kleuren.....ja, dát is even oefenen maar als je thuis wilt oefenen dan moet je met de potloden gaan kleuren want die gebruik ik tóch bijna niet meer, dan kun jij ze meenemen.....Nou, dat wilde ze wel. Wij dus aan het kleuren met potloden.........doe jij maar vóór dan doe ik het wel na, hihihi. Het was zo schattig, ze is 75 en dat is toch helemaal geweldig.
We hebben allebei een gezellig mei-kaartje gemaakt......die van haar mocht ik NIET op de foto zetten want neeeee....... dat kleuren was nog niet goed maar ze ging gepakt en gezakt naar huis met van alles en nog wat en haar kaartje was écht heel lief hoor. Wat heerlijk zo'n dag.....lekker aan de knutsel en dan zo'n lief mens helemaal gelukkig naar huis te zien gaan.
Deze tante is een zus van mijn moeder maar omdat ik mijn moeder al verloren ben toen ik 8 jaar was ben ik haar, zéker op latere leeftijd, een beetje gaan zien als mijn 2e moeder.
Het was voor mij best wel weer even wennen met de potloodjes maar........het ziet er nog aardig uit.


In lekkere zomerse kleurtjes.....


met een flinke strik want ook dát moest even worden uitgelegd natuurlijk


Ik ben wel heel benieuwd hoe ze nu zélf verder gaat......de wil is er dus ze gaat vást leuke dingen maken.......ik weet het eigenlijk wel zéker. De 3d-tjes gaan nu even aan de kant want....ze moet nu kleuren en scrappen, hahahaha. GEWELDIG!

Dit kaartje is nu tóch gemaakt dus dan mag ie best meedoen aan een paar challenges....

http://tildastown.wordpress.com/   : mayday and flowers
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/  : knopen
http://scrapkaartchallenge.blogspot.nl/   : stippen

Lieve groetjes, Plony.

36 opmerkingen:

  1. wat een super leuke kaart Plony en zo tussen de bedrijven door van de vintage virus.
    erg mooi ingekleurd ook.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er schitterend uit Plony, geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat geniet ik van je verhaal over je tante!!! Zo herkenbaar ;-)

    Ik ben door mijn oma kaartjes gaan maken. Ze begreep niet altijd de symbolen van de vouwseltjes voor het theezakjes vouwen. Dat vond ik zo leuk dat ik iedere keer wanneer ik bij haar was een kaartje wilde maken Nu zijn de rollen omgedraaid. Nu wil ze wanneer ze bij mij is samen een kaartje maken en ook is ze helemaal 'fan' van mijn cuttlebug. Dan komt ze even draaien ;) Of ik neem de CB mee... HIHI

    Jouw kaart is schitterend!!! En het kleuren doe je schitterend! Jammer dat je het zo weinig nog doet... Niet dat je nu niet mooi kleurt hoor! Dat doe je altijd ;-)Maar potloden liggen je ook goed!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en mooie kaart Plony
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, wat grappig dat je tante nu stempelafdrukjes gaat inkleuren en scrappen en de volgende keer misschien wel vintage, leuk hoor.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is je kaart weer Plony, de kleuren en de details, maken de kaart héél bijzonder, mooi gemaakt weer.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat superleuk dat je tante Plony met je wilde kleuren, zo jammer dat ze niet wilde dat het op de foto ging, ben zo benieuwd. Die van jou is weer helemaal geweldig geworden, prachtig weer Plony.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook dit is er weer een uit een boekje Plony...top

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk zo'n tante, ben wel benieuwd naar haar kaartje hoor, die van jou is weer top in orde.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bjoetie....en wat heb je prachtig gekleurd!

    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig verhaal Plony, en zeg maar tegen je tante dat we graag haar kaartje op jou blog willen zien!
    Hoe geweldig is het dat je tante met je mee wil doen, en je hebt het echt nog niet verleerd om met kleurpotloden te kleuren, `t ziet er prachtig uit, in die lila kleuren.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nelly (Creanelly)01 mei, 2013

    Hallo Plony
    Wat leuk om te lezen van je tante Plony (je 2de moeder)
    Enig dat ze nog bij je op bezoek komt.
    Lekker met z'n tweeen knutselen GEZELLIG.
    Jammer dat je haar kaartje niet op de foto mocht zetten.
    Het ziet er weer prachtig uit.
    Ook het inkeuren met potloden helemaal TOPPIE.
    Leuke stempel ook weer van Tilda met gieter.S C H I T T E R E N D

    Voor straks WELTERUSTEN

    Lieve groetjes Nelly (Creanelly)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Plony

    Wat zal dat gezellig zijn geweest, wat een leuke tante, samen een gezellig stel. Jammer dat ze niet wilde dat haar kaartje op de foto ging, ik ben best wel benieuwd. Jouw kaart is in ieder geval weer een schatje, waar jij ook mee kleurt, het is altijd zo mooi, dit is echt weer een schatje.
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    Ik was toch wel benieuwd naar de kaart van Tante Plony.
    Klinkt als een super gezellig dagje.
    En jouw kaart is schitterend
    Lieve groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben eigelijk wel heel benieuwd naar een kaartje van je tante...als ze jou gave heeft komt het helemaal goed. Dit kaartje is ook weer zo mooi, super gedaan met de potloden hoor. Je moeder op je
    8e te moeten missen, wat lijkt me dat moeilijk, hoop dat tante Plony in de jaren die zij nog heeft veel voor je mag betekenen!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi,

    Haha die tante van ons hè, geweldig toch dat ze nog zo enthousiast is. Zullen wij dat op ons 75e ook nog zijn, mag hopen van wel toch. Jouw kaartje is in ieder geval prachtig geworden,en onder jou hoede neem ik aan dat die van tante Plony ook wel mooi geworden zal zijn.
    Gefeliciteerd met je 1e prijs hoor, maar het was ook een prachtige kaart.

    liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een plaatje van een kaart.
    Ik heb met plezier het verhaal van je tante gelezen. Heerlijk zulk fijn contact en zo gezellig met elkaar gaan zitten kleuren. Ben wel benieuwd hoor haar haar kaart, moet je haar toch maar overhalen om er een foto van te mogen maken.
    Nog gefeliciteerd met het winnen met die schitterende Beatrix-foto-kaart.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha wat leuk! En erg gezellig lijkt me!
    Prachtig kaartje geworden! Een heerlijk zomers gevoel met weer van die prachtige bloemen en mooie strik! Gefeliciteerd met je winnende kaart bij Just a Note! Hij nou ja zij sprong er met kop en schouders boven uit!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi en vrolijk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony,
    wat leuk te lezen dat je zo'n geweldige tante hebt. Ik heb er ook één van 82. Ook zo leuk en bij de tijd.
    De kaart is een plaatje geworden , super ingekleurd!
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart! Mooie kleuren en prachtige details. Ook een schattige Tilda. Leuk dat je meedoet met ATSC, groetjes, Marlies

    PS Je hebt je kaart wel gelinkt bij ATSC maar nog niet hier op je blog vermeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sorry Marlies, ik had een verkeerde link gemaakt maar dankjewel dat je even waarschuwde....ik heb het veranderd!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben door mijn moeder (* 2009) kaarten gaan maken. Alleen borduurde zij op kaarten, dat ben ik ook mee begonnen totdat ik blogland ontdekte en al snel overstapte op scrapkaarten. De kaart die je ons laat zien vandaag vind ik beeldschoon en zo mooi ingekleurd! En wat een prachtig verhaal zit hier ook achter. Zelf heb ik nu de prismapotloden aangeschaft, wat een weelde om mee te kleuren.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart weer Plony. Heel leuk gedaan en wat fijn dat je je tante zo een beetje op weg kon helpen wat betreft het scrappen. Gezellig hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony

    Geweldig jou tante Plony,heerlijk lijkt me dat.Jammer dat ze geen foto wilde laten plaatsen.
    Die is zeker goed geworden onder jou begeleiding.
    Deze is weer een schatje en je bent het duidelijk niet verleerd.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ha ha wat leuk zo,n lieve tante jou kaartje is weer heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is wel aardig gelukt?? Ik vind hem prachtig geworden.
    En alles past er weer prachtig bij. Leuk dat je zo'n gezellig dagje hebt gehad.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat klinkt gezellig! En je hebt haar ook blij gemaakt met je potloodjes, spulletjes en lessen. Leuk hoor!
    Je kaartje is weer helemaal mooi en ook het kleurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een schitterend kaartje Plony en ook heel mooi ingekleurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Plony,

    Op de eerste plaats,leuk dat je ook mijn volger bent geworden,toppie!!

    Wat heb jij een leuke dag gehad met zo'n enthousiaste tante,leuk om te lezen ook!!!

    Jou kaarten zijn in ieder geval héél erg mooi geworden!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel leuk gedaan Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk hoor, deze zomerse kaart! En wat gezellig om dit samen met je tante te doen :-)
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een geweldige kaart, ik ben helemaal geinspireerd. Ik heb dit papier ook en met jullie kaart als voorbeeld heb ik weer een portie inspiratie opgedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. GEZELLIG toch om met je 2de moeder zo te freubelen en dan ook nog zo'n PRACHTIG kaartje maken.....SUPER.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jij hebt weer een gezellige dag achter de rug zo te lezen.Gefeliciteerd met je Beatrix kaart,altijd leuk om te winnen! En kleuren met de potloden gaat je ook heel goed af hoor vind hem erg mooi
    Wij gaan hier aan de verbouwing beginnen dus bij mij komen er voorlopig geen kaartjes meer bij,maar voor je het weet is het gebeurt hi hi, wat een klus! Fijn weekend liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. heel leuk kaartje hoor

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.