dinsdag 7 mei 2013

Inspiratie

Dit is een kopie van het WLVC blog!!!

Hallo allemaal.....

Vandaag was ik bezig met het bewerken van een papieren zakje voor mijn vriendin die bijna jarig is. We zjn al zo'n beetje 36 jaar vriendinnen dus.........voor mij een speciaal iemand en toen dacht ik ineens.....ik ga mijn creatie delen met jullie omdat hij perfect bij de challenge past......de opdracht is tenslotte maak iets voor een speciaal iemand. De challenge kunnen jullie hier vinden en ook bovenaan het blog onder het kopje lopende challenge.

Het is nog een beetje stil wat betreft de deelname aan de challenge maar dat is heel begrijpelijk......het mooie weer nodigde uit tot andere dingen dan knutselen. Nu is er weer regen in aantocht dus wij hopen dat jullie er nog even voor gaan zitten. De challenge loopt nog tot 17 mei 18.00 uur dus nog tijd genoeg!

Dan nu mijn gepimpte papieren zakje.......

Eerst de voorkant....



en dan de achterkant......



Lieve groetjes van Plony.

De tekst op de voorkant is:
The road always seems shorter with a friend by your side.

Deze creatie doet mee aan de challenge bij http://everybody-art-challenge.blogspot.nl/ : stof
en bij http://chaoscraftroom.blogspot.co.at/ : mitt stoff
en bij http://vintageudfordring.blogspot.nl/ : paint or gesso

26 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan en wat mij betreft echt helemaal vintage. Mooi hoor om zoiets te krijgen en natuurlijk ook om weg te geven.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig is dit zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig Plony, zo als ik al eerder zei voor mij is het een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vriendin is een bofbibs met jou!
    Lekker Vintage hoor Plony!!!!!
    Ziet er super uit allemaal.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit toch weer mooi gemaakt, Plony.
    Zeker weten dat je vriendin dit mooi gaat vinden.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit Plony en ja ik ben wel aan het knutselen geweest maar nog niet voor deze challenge dat gaat nog gebeuren.
    Een fijne avond
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan Plony, heel tof om zoiets moois te krijgen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous! Lovely photo and great embellishments! :)
    I should try paper bag card too... One of these days...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bjoetie Plony, je vriendin boft maar met jou.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schitterend Plony, daar zal je vriendin wel heel blij mee zijn, ik vind het prachtig. En eh hij staat op mijn lijstje hoor de challenge dus doe weer mee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW Plony even gauw kijken na ons gesprekje wat gaaf is dit ze worden steeds mooier het houd echt niet op bij jouw veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Plony,

    wat is dit mooi zeg...
    Je vriendin zal hier héél zeker blij mee zijn!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Plaatje dit zakje. Echt een speciaal iets voor een speciaal iemand.
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUW Plony wat heb je dat geweldig mooi gepimpt zeg! Prachtig met al die mooie details en die tekst is supers!! Hier gaat je vriendin helemaal blij mee zijn. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In een woord Prachtig!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh wat mooi Plony! Helemaal vintage en zoveel moois om naar te kijken, top!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig gemaakt! Goed idee om het ook hier te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supersupersupermooi, Plony!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig speciaal cadeautje heb je voor je vriendin gemaakt Plony! Leuk bedacht en weer zo schitterend gemaakt! Je vorige post nog even gezien en gelezen, maar helemaal mee eens, dit is echte vintage!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi gedaan.
    Zo tof met al die leuke details.
    Ik heb er even de tijd voor nodig om het allemaal goed te bekijken.
    Prachtig Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige creatie! Je vriendin is er vast erg blij mee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig cadeau heb je er weer van gemaakt.Ben ik even blij dat ik je vriendin ben en bijna jarig hihihihihi Grapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A beautiful bag, a great design and wonderful colors....thanks for joining us this week at
    Chaos Craft Room Challenge.
    Hugs Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Absolutely gorgeous!
    Thanks for joining us at Vintage utfordring:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. this is just so lovely...so happy you joined us at the vintage challenge...lovely...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.