zaterdag 11 mei 2013

Vintage en sweet.....

Hallo allemaal.......

ik ben lekker aan het knutselen geweest.....zomaar voor mezelf, géén verplichte opdracht...nee lekker doen waar ik zin in had. Heerlijk!
Ik had nog een bordje van de action waar een spreuk op stond, die heb ik 2 x ingesmeerd met gesso en daar ben ik een vintage-tafreeltje op gaan scrappen. In het tuincentrum kwam ik een schattig kledinghangertje tegen en daar wilde ik het bordje aan hangen.



Dit is toch zo geweldig om te doen....zomaar van een heel lelijk bordje iets romantisch maken.....ik houd hier toch zo van!


Even van wat dichterbij.......het originele bordje is écht niet meer te herkennen hoor.


Natuurlijk moest er van alles op en bijgeplakt worden...hahaha


I love this!!!!!!



Zo....dan ga ik eens even een hapje eten en dan zometeen naar de moederdagbraderie van ons dorp.
Een superleuke braderie en normaal gesproken sta ik daar ook altijd met een kraampje maar dit jaar moest ik even verstek laten gaan. Als ik zie hoe hard het vanmorgen heeft geregend dan ben ik daar niet echt rouwig om want met al het papier van mijn kaarten en scrapsels word ik nooit zo blij van al dat vocht. Nu maar eens zélf kijken of er nog iets leuks te scoren is.

Fijne dag allemaal nog verder en vanavond kom ik eens langsbloggen hier en daar.
Liefs Plony.

Deze creatie doet mee aan de challenge bij:
http://anythingchallenge.blogspot.nl/   : shaped but nog square
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/   : anything goes


31 opmerkingen:

  1. Wat is het schattig geworden, Plony.
    Je moet wel een behoorlijke voorraad spulletjes in huis hebben om dat zo maar even te maken, haha!
    Hier is het weer ook slecht. Inderdaad niets om om een braderie te staan.
    Veel plezier!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee ik had het hangertje ook gezien in een bloemenwinkel en dacht wat zou ik daar nu aan kunnen hangen jij hebt me op een idee gebracht ik vindt het prachtig bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony
    Wat heb je daar weer iets moois van gemaakt.
    Hoop dat je even over een droge braderie kan lopen.
    Hier in Brunssum net een heftig buitje regen gevallen
    Ik ga even aan de knutsel een kadotasje oppimpen in opdracht van zoonlief voor het kadootje voor zijn peettante.
    Liefs en creatieve groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, dat is zeker niet te herkennen, hoor! Heel mooi resultaat, Plony! Leuk, die foto's van de mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat is dit een schitterend mooi vintage bordje geworden,
    het origineel is helemaal niet meer te herkennen
    ja het ziet er echt suuuuuuuper uit

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig gemaakt! En waar ik nu benieuwd naar ben... Van wat is het plaatje? Is dat er een van Pion of MDE ofzo? Voor mijn oma moet ik nog een kaart maken en nu zou dat met die naaimachine wel helemaal geweldig voor haar zijn, hihi. Ik had haar uitnodigingskaarten 'vintage' gemaakt, dus lijkt het mij leuk ook een kaart voor haar in vintage te maken! Vandaar ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat prachtig, echt super mooi gemaakt.

    fijn weekend,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauzers, schitterend, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Plony, wat een prachtig bordje met hanger weer, ziet er schitterend uit hoor, wat zal dat gezellig hangen. Leuk om van iets "lelijks" iets moois te maken ja, heerlijk gevoel geeft dat.
    Hier in Deurne heeft het flink geregend maar nu schijnt de zon. Hier is de jaarlijkste Groei en Bloei markt, ieder jaar voor Moederdag. Altijd een gezellig markt, ik ben er net geweest en heb wat plantjes gekocht maar het was niet druk. De mensen achter de kramen hadden het koud ook, sneu hoor. ik kan me indenken dat je er nu niet rouwig om bent alhoewel het wel altijd een gezellig samenhorend gevoel zal geven.
    fijn weekend, liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb jij dat omgetoverd tot een prachtige hanger zeg! Schitterend zoveel romantiek op zo'n klein stukje hout te zien.

    Groetjes en fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony

    Dit is het allerleukste van onze hobby,van iets ouds of lelijks zoiets moois maken.
    Dit is super met de hanger.
    Weer genieten van alle details.

    Fijn weekend.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je deze creatie weer geweldig gemaakt. Ik vind het een toppertje, zo mooi bewerkt. en zo apart.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Plony, een toppertje weer, prachtige details ook. Veel plezier op de moederdagmarkt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw!!!!...Plony, ik vind dit supermooi gemaakt!! Echt zo gaaf!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Plony, dat is scrappen hè! recyclen en zo van niets, iets moois maken en dat is jou ook weer Superdesup gelukt. Mooi met al die pion materialen, een geweldig vintage tafreeltje! I love it.
    En jammer hoor het weer is weer helemaal omgeslagen de dikke vesten weer uit de kast, en de kachel weer aan. Er worden hier en daar leuke Moederdag dingen georganiseerd, dan is dit behoorlijk balen, zo koud en regenachtig. Kom je ook even bij mij langs want ik heb groot nieuws!
    Fijne Moederdag morgen en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt er weer een prachtig kunstwerk van gemaakt hoor Plony.
    Ben benieuwd of je nog dingetjes heb kunnen scoren om te pimpen, haha, jij weet overal wel iets moois van te maken.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb je prachtig gedaan Plony, en helemaal in je eigen stijl!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige creatie Plony
    met een hoop mooie details
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een schitterende creatie is het nu geworden Plony! Het staat gezellig zo aan het hangertje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou de moederdag bradedrie is inmiddels al afgelopen en heb je misschien iets gescoord. In ieder geval met deze creatie scoor je bij mij erg hoog, want ik vind hem schitterend. Toppie.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super gaaf bordje is dit geworden! Wat kunnen we toch overal wat in zien hè. Je blijft vaak kopen en bewaren. Maar jij maakt er zeker iets geweldigs van. Super gewoon!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk toch om ook weer eens "vrij"te knutselen Plony,je hebt er iets moois van gemaakt...fijn weekend,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat onwijs mooi!
    Die kleur paars springt eruit!
    Prachtige embellishments zeg!
    Heerlijk in zoiets moois voor jezelf te maken zonder opdracht of speciale reden!
    En ben je nog geslaagd op de braderie?
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattige hanger is dit geworden. Jij koopt gewoon zo'n foeilelijk bordje! Weet je dan al in de winkel wat het gaat worden of is dat ook voor jou nog een verrassing?
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw Plony dat heb je prachtig gemaakt. Ziet er echt supermooi uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een mooie romantische bordje! Super mooi gemaakt met geweldige details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je er iets moois van gemaakt Plony! Geweldig! Ik vind het ook zo heerlijk om lekker bezig te zijn maar heb jammer genoeg meestal te weinig tijd om een uitgebreid project aan te pakken. Komt nog wel, hoop ik!
    Fijne dag,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat prachtig gedaan Plony. Heerlijk hé om van niets weer iets moois te maken en alles lekker bommetje vol te versieren met allemaal mooie details.
    Prachtig. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je dat super mooi gepimpt , Plony !! Het is een prachtige vintage hanger geworden. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. even gauw wat gaan bekijken wat is dit ook een beauty geworden en nu mijn vraag heb je nog wat kunnen scoren op de braderie veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.