vrijdag 14 juni 2013

Happy Birthday

Goedemorgen.......

Voor wie denkt waar zit ze toch...........ik ben er wel hoor maar alles wat ik maak moet nog achter de schermen blijven. Ik zit me een ongeluk te knutselen voor DT-opdrachten maar voorál voor verjaardagen.......Het is spitsuur wat verjaardagen betreft.

Maar.........er kan er vandaag 1 op mijn blog !
Ik heb een kaart gemaakt om in een standaardje te zetten......blijft toch favoriet bij mij.
Ik vind het zo schattig staan...net een klein schilderijtje.


Deze keer een oriëntaals plaatje gebruikt want dat zag ik bij een challenge staan en daar kan de kaart dan ook mee gaan doen.
Ik vind het ook wel weer eens iets anders.....


Mijn favoriete item....een vlinder....bewerkt met enamel poeder.


Om het plaatje heb ik, gebruik makend van de gaatjes van de stans, kleine kraaltjes geregen.
Maar goed dat ik niet zo van het weggooien ben want nu kwamen ze weer goed van pas.Ik heb er nog bergen van, hahaha....in alle vormen en kleuren.

Nou, dat was m dan voor vandaag......morgen mijn DT-kaartje van DMCC en........
houd het WLVC-blog in de gaten want nog 18 volgers en dan gaan we iets leuks doen........de meiden van mijn team staan te trappelen.......jullie zullen zien dat het echt wel gaaf gaat worden.

Dan nog even waar ik deze kaart mee wil laten doen...
http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : happy birthday
http://itsallaboutthevintagechallenge.blogspot.nl/   : oriental card
http://bearlymine-challenges.blogspot.nl/   : anything goes
http://lovetocreatechallenge.blogspot.co.uk/   : Always a diva/vintage or shabby


Fijne dag allemaal......lieve groetjes van Plony.

36 opmerkingen:

  1. Een superkaart Plony en ja hoor, ik ben inderdaad al hard aan het trappelen hoor want het is zo leuk!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje is dit weer, Plony.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een prachtige kaart!!! zoveel leuke details weer, super gedaan met al die kraaltjes, pfff... Maar je vlinder vind ik echt geweldig hoe je die bewerkt heb!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt prachtig Plony, het is soms zo raar om je naam te zeggen en weet je waarom?
    Mijn mammacare verpleegkundige heet ook Plony de Jong, zo apart, dus als ik bij jou langs kom, moet ik ook altijd aan haar denken, woensdag was ze ook weer zo lief voor me.
    Je Oosterse kaart spat van mijn beeldscherm, wat heb je die weer prachtig gemaakt, mooi met de kralenrand, je kent het gezegde, wie wat bewaard die heeft wat.
    Fijne dag nog.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie romantische kaart!! Het oosterse plaatje vind ik ook zo mooi. Dat heb je leuk gedaan met die kraaltjes er omheen.

    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schittende kaart. Prachtig.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    Wat een schitterd schilderijtje!
    En dan al die kleine kraaltjes erlangs, wat een klus lijkt mij, maar het staat wel heel erg lief en verzorgd.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    Ik dacht al waar komt die herrie toch vandaan, maar het zijn jou meiden die staan te trappelen, hihi.
    Geweldig hoor, hoe je challenge blog is gegroeid in zo'n korte tijd, helemaal leuk. Je hebt weer een prachtige kaart, al was het vast nog niet zo makkelijk met een oriëntaals plaatje, maar het is je weer gelukt!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer helemaal prachtig hoor, en leuk die kraaltjes, heb er ook nog een bak vol van, dus weer een ideetje rijker.
    fijn weekend.
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow het ik zeker wat anders, maar ik vind haar echt een bjoetie om te zien.
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Plony, heel apart in de oosterse sferen, ik vind hem weer supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje Plony, dat staat inderdaad erg leuk zo op een standaard!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowww Plony,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een schitterende kaart Plony met heel veel mooie details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart met deze oosterse dame...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,

    Zoals gewoonlijk weer een prachtkaart, maar we zijn niet anders van jou gewend he hihi.
    Om even op jou berichtje terug te komen, ik doe m'n best om zo nu en dan even te relaxen hoor, op het moment is het niet zo druk met schepen, dus zit ik effies lekker te bloggen. Dat geld toch ook als relaxen ?

    liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi plony
    wat heb je er een geweldige schoonheid van gemaakt,vind deze kaart supermooi!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,
    Erg leuk deze kaart! En wat een geduld werkje dat rijgen van de kraaltjes..... maar wat een mooie effect!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaartje is weer prachtig Plony!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony

    SCHITTEREND is je orientaalse kaart, het is inderdaad net een schilderijtje. Ik vind het ook zo leuk dat je aan het borduren bent geweest op je vorige kaartje, die is echt supemooi en prachtig ingekleurd.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een beeldschone kaart Plony
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat is hij weer prachtig wat ben je toch vindingrijk super weer groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh my goodness!! What an amazing card with such beautiful details! Thanks for joining us over at It's All About The Vintage & Beauty Challenge! Good Luck! Hugs and sunshine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Plony, ook dit is weer fantastisch uit je handen gerold!! Geweldig mooi met dit oriëntaalse plaatje en natuurlijk zo geweldig afgewerkt...je kraaltjes, je bloemen, vlinders, een supermooi geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous, very creative. Thank you for joining us at BMD. Good Luck xoxoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous creation!!! Truly love all the different elements, and what a gorgeous image! Thank you for joining us this week at Love to Create Challenge Blog.
    Ruza, LTC Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Truly Stunning!Thank you for joining us over at love to create challenges.
    Amanda LTCDT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card.

    Thanks for sharing at Love to Create this week.

    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Really beautiful and romantic :)
    Thanks for joining us at It's All About The Vintage And Beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jeetje gaaf zeg! Wat heb je dat mooi gecombineerd!
    Heel leuk zo'n oosterse uitspatting!
    Daar kun je zeker trots op zijn!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Absolutely stunning. So much detail..Thank you for sharing with us at BearlyMine Challenges this week. Good luck. hugs Jackie DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. An absolute delight. Gorgeous!! Thank you for sharing with us at Its All About the Vintage & Beauty. Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. An absolute delight. Gorgeous!! Thank you for sharing with us at Its All About the Vintage & Beauty. Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. So beautiful.
    Thanks for playing with The Divas this week.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.