zaterdag 8 juni 2013

Mannen......

Goedemorgen allemaal........

Genieten jullie ook zo van het heerlijke weer? Het wordt gezongen in een liedje en het is écht zo......alles ziet er anders uit als de zon schijnt. Heerlijk!

Iedereen die mij een beetje volgt weet dat mannenkaarten/creaties NIET mijn favoriete onderwerp zijn om te maken maar......soms moet je wel eens hè.
Ik heb me dus maar weer eens zuchtend naar mijn hobbykamer begeven en..........
het is weer aardig gelukt.......een envelopje voor Kees.


Ik heb voor mijn verjaardag wat nieuwe mallen gekregen en kijk........de fiets kwam al snel van pas...... Ook de klep om het envelopje dicht te vouwen is bewerkt met een (gedeelte) van een nieuwe mal.


Nog maar weer een paar lettertjes erbij gebruikt.......toch wel leuk om het persoonlijk te maken....


Het leuke fotootje is natuurlijk weer van internet geplukt......er staan er genoeg.

Ik ben wel tevreden, ondanks dat het mijn ding niet is voldoet ie wel voor de gelegenheid.

Deze envelop mag meedoen aan de challenge bij:

http://lovetocreatechallenge.blogspot.co.uk/   : Father's day or special guy
http://bearlymine-challenges.blogspot.nl/   : dies and/or punches

Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend.......
Lieve groetjes van Plony.

30 opmerkingen:

  1. Je hebt het er toch goed vanaf gebracht, Plony. Je zou echt niet zeggen dat mannenkaarten je ding niet zijn. Heel stoer en schitterende met die ouderwets fiets. Heerlijk! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aardig gelukt?? Ik vind hem heel goed gelukt! Leuke details heb je bij elkaar gezocht :-)Die fiets..prachtig!!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al is het mss niet jouw ding, het is een prachtcreatie geworden hoor!
    Ik weet zeker dat Kees het er ook mee eens is.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een schitterende Mannen kaart gemaakt Plony super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is niet goed gelukt hoor.....hij is geweldig gelukt!!!! Wat een beauty!!! Als je wilt mag je me vertellen waar je die leuke letters vandaan haalt...ik zie ze wel vaker en zou ze graag willen hebben ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een Prachtige envelop voor een man gemaakt Plony. Ook al is het niet je sterkste kant, je kan het heel goed hoor.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet je favoriet, maar wel de mijne! Wat een superleuk mannenenveloppe voor Kees. Schitterende details erbij. Dikke pluim voor jou!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi my dearest friend,happy Saturday^_^
    What a gorgeous card,beautiful details^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks dat het niet je favoriete onderwerp s vind ik het goed gelukt. Mooi gedaan met je nieuwe mallen. Zal vast gewaardeerd worden door De ontvanger.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ook dit gaat je prima af, hoor, het is een mooie kaart geworden met prachtige vintage details.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhhh wowwwww Plony,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Leuk is die fiets zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Plony hier win je gewoon een challenge mee wat is dit gaaf nooit meer zeggen mannenkaarten is niet mijn ding hij is weer top veel liefs
    Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou ja zeg....... dit is niet je ding? Ik vind hem supermooi en lekker stoer, wat een mooie creatie is dit zeg, geweldig leuk gedaan.
    Geniet van het zonnetje, fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou.... Jij vindt het lastig om een mannekaart te maken mmmm met deze is niets mis hoor. Hij is SUPER.... grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,je zegt dat een kaart voor mannen niet zo jouw ding is maar dat is hier toch zeker niet te zien.Ik vind hem goed geslaagd(meteen een leuke kado-envelop),complimentjes hoor...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ditis exht super gelukt Plony. Zo ontzettend leuk dit plaatje en dan die MD ciets erbij. Helemaal leuk gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is je toch prima afgegaan Plony, deze mannenkaart ziet er mooi uit.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is super geworden Plony, wat een geweldige mannenkaart heb je gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het kan dan wel niet jou ding zijn maar het resultaat is schitterend!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi lieve Plony , ik vind je mannenkaart helemaal geweldig hoor !! Alles past zo mooi bij elkaar .... en wat een gave nieuwe mallen heb je gekregen voor je verjaardag ! FIJNE ZONDAG !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love the vintage design and detail.
    Thank you for joining us at BMC.
    Hugs Julie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je kaart echt superleuk hoor Plony. Veel meer dan aardig gelukt!!!! Mooi ook met je nieuwe mallen.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony, IK kan niet anders schrijven. Je kaart is supermooi geworden voor Kees. Supermooi afgewerkt. Leuke details. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou, dat mooie weer is bij ons hier in het hoge Noorden ver te zoeken hoor Plony! Koud, bewolkt en geen zon te bekennen! De temperatuur bleef vrijdag steken bij zo'n 18 graden en vandaag en gisteren hield het bij 16 al op! Niks aan! Jouw kaartje daarentegen is geweldig mooi gemaakt! Het is inderdaad niet te zien dat het jouw ding niet is...het ziet er prachtig uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sooo elegant!Thank you for joining us this week over at love to create challenges.
    Amanda LTCDT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fab creation.

    Thanks for sharing at Love to Create this week.

    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gorgeous card! Love the antique feel! Thank you for joining us this week at Love to Create Challenge Blog.
    Ruza, LTC Designer

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.