zaterdag 15 juni 2013

Nieuwe challenge bij DMCC......

Het is weer zover........een gloedjenieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies.........

De sponsor......



De opdracht.......

Maak een kaart of creatie voor iemand die je een hart onder de riem wilt steken. bv. voor een zieke, of iemand die een opkikker kan gebruiken, of iemand die dit zomaar verdient......

En natuurlijk....de inspiratie........

Op het blog hebben we allemaal weer onze voorbeeldkaart staan om jullie op weg te helpen met een ideetje.

Dit is mijn kaartje geworden.....

 
Ik heb er een beterschapskaartje van gemaakt.....


en natuurlijk helemaal bomvol....als altijd....



Heel veel plezier met het maken van een creatie voor deze challenge en natuurlijk SUCCES!!!

Liefs van Plony.

24 opmerkingen:

  1. Heerlijk kaartje weer, lekker vol daar hou ik zo van, echt een Plonykaartje !!
    Fijn weekend, Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit Plony

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat zit ze daar toch heerlijk te zitten op het bankje! Met al die pracht en praal om haar heen. Supermooie kaart Plony! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik kom gewoon ogen tekort om je kaart te bekijken, het is zo prachtig!!! Ik vind het super!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Het is weer een feestje om naar te kijken, die bloemen toef met dat kant is geweldig, alles mooi gedaan.
    Fijn weekend en Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, hoor! Veel op te zien en zoals jou wel toevertrouwd prachtig afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een topper van een kaart Plony, zo mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    'Lekkere volle kaart, zoals we gewend zijn, leuk de Magnolia op het bankje..supersss..liefs van Ans
    hier stortbuien helaas..fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just wonderful work my dear friend^_^
    Beautiful image with gorgeous papers and colors as always^_^
    Have a sweet weekend^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer Plony-stijl gemaakt hoor, erg mooi, veel te bewonderen.
    grts. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, Plony! Weer vele leuke details op je kaart te zien.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Plony, supermooi is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje hoor..

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOO Heerlijk een bomvolle kaart maar waarvan de spulletjes met zorg uitgekozen zijn zodat het een prachtig geheel is. Geweldig mooi Plony, superkaart!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje wat ben jij hard bezig ik heb niet veel tijd gehad in de winkel gestaan bij mijn dochter maar hij is weer erg mooi lekker he al die frutsels veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt supermooi Plony.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt!! Ik vind deze helemaal schitterend! Daar word je toch weer snel beter van hé ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Plony, echt weer helemaal jouw stijl. Gaaf ! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stt Plony niet verder vertellen, maar ik heb vandaag mijn kaart gemaakt voor de DMCC, hij komt er van de week aan hoor, maar als ik dan naar jou kaart kijk, ja dan denk ik toch zal ik hem wel plaatsen, nee hoor geintje.
    Jij hebt er weer een héle mooie kaart van gemaakt, hoe krijg je het elke keer weer voor elkaar om hem zo mooi op te bouwen, super hoor.
    Liefs,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi Plony, de zieke die deze kaart ontvangt voelt zich ws direct 'n stuk beter!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje Plony!
    liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wooooow, wat is dit weer prachtig! Mooi vol Plony, hou ik wel van. Ga ook even bij Dmcc kijken leuke challenge zo te zien bij jou.bedankt voor je inspiratie, helemaal tof!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk kaartje Plony! Met jou kleurtjes helemaal geweldig!
    Veel te zien op je kaart hartstikke leuk!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.