maandag 3 juni 2013

Nieuwe challenge bij WLVC

Vandaag begint alweer de 4e challenge bij WLVC en we hebben weer een leuke opdracht:
Maak een zomerse vintagekaart/creatie.
Er zijn zo enorm veel zomerse plaatjes te vinden....dat moet dus geen probleem zijn.

De sponsor van deze challenge is De Mallenmolen en de prijs die beschikbaar is gesteld is weer superrrrrrgaaf.
Kijk even op het blog wat de prijs is en natuurlijk óók naar de prachtige creaties van "mijn" Designteam. Ik ben er nog steeds helemaal heppiedepeppie mee, met die meiden.

Dan mijn eigen bijdrage en tevens mijn eerste experiment met enamel embossing powder en ik denk zo.....dat er een nieuwe verslaving geboren is. Dat wordt nog veel oefenen en zoeken naar de mogelijkheden om dit spul te gebruiken maar wowwwww.....wat is dit leuk.


Ik ben er nog voorzichtig mee begonnen maar.......dat gaat vást uitbundiger gebruikt worden.


Ik vond een heel vel van deze lettertjes op het internet en heb ze uitgeprint....uitgeknipt en met een klein beetje inkt bewerkt......


en dan natuurlijk de gebruikelijke frutsels......

Doen jullie weer allemaal lekker mee????
Je hebt tot 17 juni 18.00 uur om iets moois te maken en dat mag van alles zijn....als het maar duidelijk vintage is en zomers.
Veel plezier met deze nieuwe challenge, lieve groetjes........Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenge bij :
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/   : foto-kleurenchallenge

28 opmerkingen:

  1. Een prachtig zomerskaartje Plony
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Plony
    hij is prachtig deze kaart en het is je goed afgegaan met je nieuwe speeltjes want het geeft een prachtig effect.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige zomerse kaart Plony, ik wou dat het nu hier zulk weer was dat je lekker zo op het strand kon lopen en dat enamel....echt geweldig spul hihi, volgens mij zijn we allemaal aangestoken.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat eennleuke opdracht weer dit keer. Super. Jouw kaartje is hiervan weer een erg leuk voorbeeld. Erg mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Plony! Het thema komt goed duit want de zomer komt eraan!
    Je kaart is prachtig en het plaatje is enig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Het is onwijs genieten bij de kleine Maurits denk! er is bijna niets zo leuk als pas geboren babytjes, hihi.
    Je voorbeeldkaartje is prachtig en ja dat enamel embossingpoeder wordt ik zo langzamerhand ook hebberig van en ga het vandaag bestellen. Fijne dag!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi kaartje, wat een plaatje weer!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Plony,
    Ik vond het heel leuk je reactie op mijn vintage kaart. Tja roze: ik ben ook snel geneigd om die kleur te pakken. Maar jij bent in de blauwe sfeer ja. Hoe gaat met Maurits en de moeder? Hopelijk goed. Genieten!!!
    Woooow wat een leuke nieuwe challenge zomers, inderdaad ik heb daar vele plaatjes van. Komt goed!
    En een geweldige prijs ook te winnen. Jou voorbeeld kaart is weer helemaal geweldig. Mooie kleuren en leuk opgepimpt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adembenemend mooi Plony!!! Prachtig, prachtig, prachtig! Vintage, zomers en o zo stijlvol! Wat grappig om die lettertjes te zien, ik heb ze toevallig ook klaarliggen om te gebruiken. ;)
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Plony! Dat zachte blauw en wit, met de zachtbruine tinten... combineren echt heel mooi! Leuk die scrabble lettertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OO Wat mooi weer Plony, zo leuk met die lettertjes, ziet er zo mooi uit. Dat enamel heb ik nog niet geprobeerd maar zie het steeds vaker en wellicht ga ik ook overstag hihi. De voorbeeldkaarten voor de nieuwe challenge zijn weer ontzettend mooi, ik ga mijn best doen om ook weer mee te kunnen doen, zo leuk.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij staat weer te schitteren hoor Oma Plony, prachtig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een prachtige kaart Plony, wat jij met borduren hebt, heb ik met vintage, hebben we allebei toch moeite met iets haha.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Plony,
    Wat een prachtige kaart!
    Leuk die scrabble letters enne... de rest natuurlijk ook ;-)
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart,lief dat plaatje.
    En wat een mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende vintage kaart. super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Plony wat een pracht kaart heb je weer gemaakt, de foto is helemaal geweldig . Ik denk dat ik wederom weer van de partij zal zijn ;-)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige vintage kaarten zie ik voorbij komen! Jou kaart is ook al zo prachtig en met zo'n leuk plaatje. Heb zin de zomer, maar hoeft niet boven de 30 graden :)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaartje Plony!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi plony wat een leuke opdracht hebben jullie weer de voorbeeld kaarten zien er allemaal weer prachtig uit ikga proberen weer mee te doen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige zomerse kaart Plony!! Leuk hé, dat embossingpoeder ;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Helemaal schitterend Plony, wat een beauty heb je weer gemaakt, super de super en wat een leuke challenge weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel lief kaartje in deze mooie kleurtjes Plony! Schitterend plaatje ook.
    En ik hoop weer mee te doen hoor!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk dat je met je mooie kaartje mee doe bij Scr@p-Cards, precies de goede kleuren Plony en je kaart is geweldig!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig gedaan Plony, je hebt hier echt zo'n nostalgisch sfeertje neergezet!
    groetes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige creatie Plony! Bedankt voor het meedoen met de Scrap-Cards Challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.