vrijdag 7 juni 2013

The day after........

Hallo lieve lieve blogvriendinnen.....

Na een geweldige verjaardag weet ik nu even niet waar ik moet beginnen met iedereen te bedanken voor alle lieve wensen, berichtjes, kaartjes en andere creaties........het is werkelijk overweldigend!!!!
Ik ben de hele morgen bezig geweest om overal bedankjes achter te laten en hoop dat ik niemand ben vergeten maar er zijn zoveel kaarten op de mat gevallen voor zowel mijn verjaardag als opa/oma-kaarten dat ik gewoon bang ben dat ik iemand niet heb laten weten hoe of ik het waardeer dat er zoveel moeite is gedaan voor mij/ons........Ongelofelijk en ik ben er...zoals mijn zus goed heeft opgemerkt.....een beetje beduusd van. Dankjewel uit de grond van mijn hart....allemaal!!!!!

Dan had ik zelf nog een moeilijke taak..........
Ans is bijna jarig dus ja......jullie weten hoe de kaarten van Ans er uitzien en dan is het niet eenvoudig om iets voor haar te maken waarvan je denkt...die kan voor Ans. Pffffttttt.....ik heb haar al gezegd dat ze de lat wel erg hoog heeft gelegd door werkelijk schitterende kaarten te sturen de afgelopen week.........
Ik heb mijn best gedaan voor Ans en...nadat er 3 in de prullenbak zijn beland heb ik haar het volgende enkele kaartje met standaardje toegstuurd met natuurlijk de felicitaties en de allerbeste wensen voor nog heeeeel veel mooie jaren.
De kaart is al bij Ans gearriveerd, dit omdat na het weekend de post-bezorging niet helemaal meer te vertrouwen is...dus......ik kan hem hier nu laten zien.......

VOOR  ANS...........met liefde gemaakt!











Dan ga ik nu heerlijk de tuin in met mijn boterhammetje en hoop ik later op de avond nog weer eens even rond te dwalen in blogland........tot dan!

Liefs van Plony.






23 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Plony, jij doet zelf zeker niet onder hoor, maar ik denk dat Ans hem wel erg mooi vindt. Ik ben er zelf nog mee bezig, ik hoop dat de post me niet in de steek laat.
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje ziet er schitterend uit.
    Je kunt net zulke leuke kaartjes maken als Ans!
    Als jullie beide nu een kaartje van mij zouden krijgen, was dit een heel ander verhaal, want ik kan niet aan jullie tippen.
    Heb tot nu toe 3 vintagekaartjes gemaakt. Had geen adres van jouw, vandaar dat ik je feliceerde via de mail. Van een ieder waarvan ik een adres heb, probeer ik een kaartje te sturen. Wist niet wanneer Ans jarig was, maar heb wel haar adres, dus post ik straks nog een kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt schitterend geworden hoor Plony, 'k weet wel zeker dat Ans deze heel erg weet te waarderen! waar haal je die leuke lettertjes toch vandaan?
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch om zo lekker verwend te worden met al die "post-cadeautjes".
    Je kaart voor Ans is werkelijk een beauty geworden!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Plony,

    Jij weet zelf ook wel dat je prachtige kaarten maakt, Plony..ik heb je kaartje vanmorgen ontvangen..echt supermooi...en in 't echt nog veel mooier..wat zijn de plaatjes van Nellie toch schattig..Geniet van je After-party liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig mooie kaart Plony. Geen wonder dat Ans tevreden is.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart supermooi Plony!! Gaaf met de bingoletters, moet ik ook nog ergens hebben liggen, iedere keer als ik ze op een kaart zie denk ik 'o, ja, kan ik ook wel eens doen :-). Om het dan vervolgens weer te vergeten ;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zijn eigenlijk scrabbelletters hé, nou ja, je weet wat ik bedoelde, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heb je voor Ans gemaakt Plony, ik vind hem super de super, echt weer een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart heb je gemaakt!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Plony,ik ben er weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alsnog, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat een schitterende kaart heb je voor Ans gemaakt! Ik las dat ze er blij mee is. Logisch natuurlijk ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart, deze zal Ans wel heel erg mooi vinden.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Plony, wat heb je weer je best gedaan, hier is Ans zeker blij mee want hij is schitterend hoor.
    Wat heerlijk om nog na te genieten van je verjaardag he? ik laat ook altijd heel lang alles beneden staan om alles zo vaak en lang mogelijk te kunnen bekijken. Deed ik vroeger als kind ook al met mijn verjaardag of met sinterklaas hihi. Geniet er nog maar lekker van meis,heerlijk. De foto van moeder en zoon is leuk, wat lief dat ze al op je verjaardag kwam met haar zoontje, geweldig.
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waar maak jij je nou ongerust over Plony! Je twijfel toch niet aan je prachtige kaarten die je altijd maak!
    Dit is een beeldschone kaart voor Ans. Zeker weten dat ze hem prachtig vind. En zelf ben je ook super verwend met allemaal mooie kaartjes en mailtjes!
    En 6 juni staat in mijn agenda, en volgend jaar dan........?
    Geniet lekker na en een fijn weekend.....! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw... wat mooi!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je mag je zelf een schouderklopje geven hoor Plony, wat een schitterende kaart heb je voor Ans gemaakt, een schitterende creatie.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er mooi uit Plony, en wat een leuke vlinders zie ik op je kaartje!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony

    Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, fijn dat je zo verwend bent met kaartjes.
    Je kaartje voor Ans is echt zoooooo mooi, ik weet zeker dat ze hem prachtig vind.
    Een heel fijn weekend.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Had hem natuurlijk al bewonderd op FB maar hier kan ik alle details nog verder zien en wat een plaatje van een kaart, onderschat jezelf niet hoor jij maakt werkelijk de meest schitterende kaarten meis, ik ben fan van je hoor !!
    Liewfs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dit is een prachtige kaart voor Ans en zo mooi qua opbouw.
    ik weet zeker dat ze er weg van is.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad en wat heerlijk om zoveel kaarten te krijgen!
    Ik vind je kaart voor Ans een plaatje. ik kijk mijn ogen weer uit!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit kan niet anders dan dat Ans dit mooi zou vinden Plony! Wat een schattige en mooie kaart heb je voor haar gemaakt! Geweldig hoor! Ook ik raak niet uitgekeken!

    En fijn voor je dat jullie en jij zo heerlijk verwend zijn met kaarten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.