maandag 10 juni 2013

Voor Corrie.......

Dit is mijn tweede blogpost vandaag....voor mijn DT-bijdrage voor YMAM, scroll even naar beneden.

Ik vind dat je , wanneer je iets beloofd, je aan je afspraken moet houden en.......ik denk dat jullie al kunnen raden wat ik had beloofd........
Ja ja......ik heb aan Corrie beloofd dat ik een keer zou gaan borduren. Corrie zit in het DT van Fadengrafik en om mezelf aan mijn belofte te houden ben ik daar nu dus maar eens gaan kijken.
De challenge bij http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl/ is ein traum von lila.......en daar moest ik dus iets mee......
Het is echt jaaaaaaren geleden dat ik borduurde op mijn kaarten dus......eerst maar eens zoeken naar een patroontje waar ik iets mee kon en naar mijn bak met borduurgaren. Toch was het wel weer heel grappig om de gaatjes te prikken en aan de slag te gaan met mijn naaldje en draad.
En dan het resultaat.....


Het is best moeilijk om een borduurtje op je kaart te verwerken en dan tóch je eigen ding ermee te doen maar.........ik heb mijn best gedaan hoor Corrie, hahaha.
Een magnolia-afdrukje ingekleurd en ook mijn nieuwste verslaving verwerkt.....frantage embossingpowder......zo leuk om te gebruiken!

Even een foto genomen vanuit een andere hoek om te laten zien hoe grappig het ook glimt op de kaart....


Leuk spul toch???


Ik moet toch eerlijk toegeven dat ik wel weer heel veel plezier heb gehad in het borduren op mijn kaart....


Dus Corrie.........wie weet is dit voor herhaling vatbaar, hihihi.

Ik wil met deze kaart ook nog meedoen aan de challenges bij:

http://midweekmagnolias.blogspot.nl/ : anything goes/option frantage
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/   : for a girl
http://dianagobert.blogspot.nl/   : borduren

42 opmerkingen:

  1. Nou Ploon je hebt schitterend geborduurd daar zal Corrie heel blij van worden dat je hebt meegedaan SUPErrrrr. Je kaart is echt een bjoetie om te zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan Plony!
    Ik zou het niet kunnen hóór!
    Mooi die lila kleuren en dat Frantage super effect!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow is er nu niet iets wat jij niet kunt? Wat geweldig is dit, zo keurig geborduurd en er zo je eigen ding van gemaakt, Hij is prachtig Plony en ja, die frantage is geweldig. Je kaart hieronder is ook al zo'n schatje, je bent lekker bezig hoor.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha Plony ik wist echt niet wat ik zag jij aan het borduren ik weet dat je dat ook vaak hebt gedaan ik ook trouwens wat heb je dit leuk gedaan en dan toch weer je eigen ding er aan gegeven gaaf hoor veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Wat mooi geborduurd is deze kaart, dat vergeet je echt nooit, super met de Magnolia en de Frantage..heel erg mooi en leuk, dat je meedoet aan de challenge van Just a Note...hihi..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan hoor ! Leuk die combinatie met de Magnolia en het borduur.
    Grappig om te zien dat we allemaal wel eens iets proberen buiten onze 'comfort-zone'. Ik aan de vintage, jij aan het borduren haha.
    Ook je YMAM kaartje is weer een snoepie !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Plony.
    Knap hoor het is heel iets anders van jou.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo lieve schat, ik zit met kippenvel, wat super lief van je , dat je nu geborduurd hebt, en hoe prachtig, misschien voor herhaling vatbaar????? Het is zo'n leuk werkje voor in de tuin.
    Dank je wel meis voor het meedoen bij de challenge van de Fadengrafik, dit doet mijn ouwe hartje goed.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met borduurwerk! Ik heb het ook jaren gedaan maar de laatste jaren ook (bijna) niet meer.
    Je vorige kaartje is ook weer leuk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je deze kaart geweldig gemaakt. en zo mooi geborduurd.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat mooi met dat lila, ik vind het een plaatje!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt helemaal leuk toch zeker. Ik blijf het leuk vinden om verschillende technieken (hobby's) samen te combineren. En dan krijg je dit resultaat.....prachtig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er toch je eigen ding van gemaakt hoor, met borduurwerk! Die frantage doet het heel goed op deze kaart.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waauw Plony, Wat een schitterende kaart en zo mooi geborduurd! Dat moet je zeker vaker doen. Leuk dat je meedoet bij de challenge van de Fadengrafik. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Plony!
    Erg leuk met het borduurwerk.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou niet te zien dat je dit jarenlang niet hebt gedaan hoor Plony! Schitterend borduurwerk in een prachtige omgeving die jou zo eigen is, heel mooi gedaan! Je andere kaartje ziet er ook al weer heel gaaf uit! Knap gedaan allemaal!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    ik vind je kaart zeer geslaagd!
    Heel mooi gedaan en ik hoop dat je nog meer borduurtjes in de toekomst laat zien.
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi plony,

    Wat leuk dat je de uitdaging toch aan bent gegaan. Ondanks dat ik de challenge bij Just a Note heb verzonnen had ik ook al jaren niet meer geborduurd. Dus het was voor mij ook een uitdaging ;-)
    Maar je hebt het super mooi gedaan hoor. Dikke duim voor jou!!!

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat heb je mooi gemaakt! Mooi borduurwerk en dat frantage effect, super!!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig dat je je aan je belofte hebt gehouden Plony!!! Dat kan ik enorm waarderen....en ik denk Corrie ook. Het borduren gaat je goed af en je hebt er een leuke kaart mee gemaakt. Leuk spul he dat frantage...ik ben al verslaafd haha!!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dit geweldig gemaakt voor Plony, ziet er helemaal super de super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw zeg het ziet er wel helemaal super uit zeg erg mooi gedaan, ergens hier ligt ook nog een map met patronen en een bak met borduurgaren, als ik dit zo zie moet ik toch weer eens tevoorschijn toveren!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog even en je komt mijn borduurmachine halen ???????????????????? hihihihi Alle gekheid op een stokje mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony

    Hij is prachtig geworden!

    Zo heel af en toe borduren en dan je eigen draai erbij is toch wel weer leuk.We hebben het toch nog allemaal staan.Eigenlijk zonde toch?

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi gedaan hoor!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh! Die ist ja schön! Eine ganz tolle Karte. Vielen Dank für deine TEilnahme an der Fadengrafikchallenge
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Plony,

    Ik moest wel 2x kijken ja ik zat op de goede blog,
    Maar het is een prachtige borduurkaart geworden,dikke complimenten,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik had even een aantal posten gemist van je, maar wat een mooie kaartjes heb je weer op je blog gezet, Plony.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, schitterend geborduurd en ook weer supermooi ingekleurd. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi geborduurd, dat lijkt me toch zo'n precies werkje! Het is een mooi kader zo! Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ziet er prachtig uit Plony, het kost je heel wat werk maar dan heb je ook wat!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een schitterende borduur kaart zeg erg mooi hoor. En pas op zo weer een nieuwe verslaving erbij.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart is het geworden, het borduren gaat je ook goed af.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Such a stunning card, beautiful stitching and colouring of this sweet Tilda. Great use of frantage. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nelly (Creanelly)12 juni, 2013

    Hallo Plony

    Je kaartje ziet er fantastisch uit.
    Mooi stempeltje ingekleurd, en dan het borduurwerkje SUPER.
    Als je er eenmaal aan begonnen bent kan je er haast niet mee stoppen!
    PRACHTIGE creatie is het geworden.
    P.S Mijn computer doet het na ongeveer 1 maand weer (Blij)

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Je kaartje ziet er prachtig uit! Die frantage embossingpoeder zorgt inderdaad wel voor een leuk effect.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hoi Plony
    wat een prachtig kaartje is dit en zo mooi is tilda ingekleurd.
    en ja hoor! plony is ook verslaafd geraakt aan de frantage enamels ( hi.hi )
    en wat zie ik? geborduurd?
    heel erg mooi , en goed gedaan meisje.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  38. waow, een prachtige kaart. :)
    Bdankt voor je deelname aan de Fadengrafik-challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Eine absolut süße Karte hast Du gestickt.
    Auch das Motiv ist süß geworden und toll coloriert.

    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 40. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow, this card is absolutely fantastic, thank you so much for joining our 40th challenge. Good luck, I will draw a winner tonight.

    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hello Plony
    it's me again. I'M here to tell you that you are our lucky winner.
    Congratulations.

    Please send me your addresse and I'm gonna send a small prize to you.

    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.