dinsdag 4 juni 2013

Zin in zomer......

Goedemorgen.....

Hebben jullie ook zo'n zin in zomer????
Hier schijnt voorzichtig het zonnetje maar het is nog wel een beetje fris.
Ik ben volop buiten bezig om wat dingetjes te veranderen in de tuin en het klaar te maken om de komende MAANDEN te kunnen genieten van het buitenleven.
Het zit er aan te komen......ik weet het zéker!

Bij WLVC hebben we een zomerse challenge op dit moment en ik heb ook nog een gezellige zomerse creatie gemaakt.....gewoon omdat ik er zin in had.
Ik heb onlangs bij Doe@ding zo'n leuk hangertje gekocht en daar heb ik mijn creatie aan gehangen. Ik heb verschillende maten uitgetekend met de crealies in-shape mal en deze uitgeknipt en verwerkt tot de volgende creatie.....

 

Aan elkaar bevestigd met een stuk satijnlint.........

 
Kijk haar eens zitten......met haar bloemen in de zomerzon....


Best lief..........

Ik wil meedoen aan de challenges bij:

http://liveandlovecrafts.blogspot.co.uk/   : birthstone...........ik ben geboren in juni en daar staat PEARL bij.......ik ben helemaal gek van parels en parelkleurig maar mijn favoriete birthstone is toch echt ROSE........dat lijkt me duidelijk als jullie mijn creaties bekijken.......het roze en vooral roze rozen.........ik ben er dol op!
Ik hoop dat deze creatie voldoet aan de eisen van de dames van LLC.

Dan wil ik deze ook nog mee laten doen bij http://crealing.blogspot.nl/ waar de opdracht luidt : bloemen.

Een hele fijne dag allemaal en liefs van Plony.

33 opmerkingen:

  1. Gossie plony wat heb je een geweldig mooie creatie gemaakt vind het zo bijzonder mooi dat ik er naar blijft kijken,hihi
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie Plony, dat je gek op roze bent, ja dat wisten we al wel, het is een beauty van een hanger, en roze roosjes blijven prachtig.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creatie Plony, heel erg mooi gedaan!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige creatie, een toppertje.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Wat is dit weer mooi gemaakt Plony, schitterend gedaan weer. Leuk ook die houten lettertjes erop.
    Hier schijnt de zon al volop, het is zelfs al warm in de zon dus volop genieten. Hopelijk is het inmiddels bij jullie ook lekker en kun je heerlijk buiten zitten want dat hebben we allemaal toch wel gemist.
    Fijne dag, Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Je breng het zonnetje weer in huis met je mooie hanger! Prachtige rozen, op je mooie mal, en ja....het wordt nu toch echt tijd voor mooi weer!
    Zelf ben ik ook lekker in de tuin aan het studderen en de kussens van de tuinstoelen, nu pas van zolder gehaald...en het is hier ook nog een beetje fris, maar de zon schijnt...Jippie!
    Fijne dag en Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is met recht een echte
    Plony creatie. Ziet er geweldig uit. grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tut tut tut wat een juweel zeg!!! Hele mooie vorm ook gebruikt....
    Hoe gaat het met Maurits? groeit ie al een beetje??? Wat een snoepie is het toch hè!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In 1 woord schitterend Plony!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat en schitterende creatie!!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi gemaakt je welkom hanger.
    Als ik je creaties bekijk stel ik er mij al bij voor hoe gezellig je het allemaal gemaakt hebt in je woonruimte.
    Ook dit zal vast weer een leuk plaatsje krijgen.
    Ik heb gisteren de tijd gevonden om een vintage kaartje voor je challenge blog te maken en die ga ik morgen plaatsen. Leuk om te doen.
    Je zult me nog meer zien, want het ging me best wel af.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony,
    Wauw, wat ontzettend mooi!
    Helemaal te gek.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Plony wat heb je dit weer supermooi gemaakt, ik vind het helemaal top, zo mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is natuurlijk weer een waar feest om even langs te komen op je blog! Het ziet er hééééél zomers uit!! Twee prachtige creaties die weer fantastisch zijn gemaakt! De meisjes op het strand maar ook het meisje dat zit te genieten van de zomerse pracht! Gaaf gedaan!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwww Plony
    wat een prachtige hanger!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ja het is en blijft een beauty Plony!
    Een echt eye catcher!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhh wowww Plony,wat schitterend heb je dit gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke en prachtige creatie is dit weer.Genieten.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat heb je dit weer geweldig mooi gemaakt, een schitterende hanger.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig hangertje Plony. Ziet er echt super uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schitterende hanger heb je gemaakt! En wat gek dat tie in het roze is....hihi....
    De zon kwam pas aan het eind van de ochtend maar vanmiddag was het heerlijk toeven in de zon. Eindelijk!!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk hangertje Plony.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Plony!
    En ik ben klaar voor het mooie weer hoor, laat maar komen!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony,
    wat een supermooie hanger heb je gemaakt! Zal wel heel gaaf staan in je huis!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WAUW Plony!!! Wat ontzettend mooi weer!!! Geweldige hanger om je creaties aan te hangen. En zo lekker zomers. Met zoiets in je kamer voelen de mensen zich meteen welkom!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw.. wat een Prachtige creatie!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh deze is ook weer super mooi.
    gr bets.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende creatie Plony, wat ziet dit er leuk en lief uit. Heerlijk in het roze en heerlijk zomers...een perfecte combinatie zou ik zeggen!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja, het komt er vast aan, zo te zien en voelen. Hoop dat het ook even zo blijft. Ook hier lekker in tuin gerommeld.
    Wow, wat een bijzonder mooie hanger, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh wat een mooie hanger, prachtig plaatje ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Plony,
    Wooooow wat een toppertje heb je weer gemaakt. En dan in het roze hoe kom je er op.Meis het is een schatje,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Plony wat een beauty heb je weer gemaakt ik ga hem zeker nog in het echt zien veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.