woensdag 3 juli 2013

Challenge nr. 6 bij WLVC

Goedemorgen.....daar ben ik met challenge nr. 6 bij WLVC.

Het is weer de 3e van de maand dus dan beginnen we weer met frisse moed aan een nieuwe challenge en we hebben weer een geweldige sponsor bereid gevonden om een hele mooie prijs beschikbaar te stellen.....

is de sponsor en dit is de prijs die er te winnen is....


Dat is toch weer super nietwaar?????

De opdracht deze keer is:

maak een vintage creatie waarin terug te vinden is landen/vakantie/vakantiegevoel.

Dit is misschien niet de allermakkelijkste opdracht maar.......kijk goed naar de voorbeelden van de rest van het DT en er borrelt vast wel iets boven.

Heel eerlijk gezegd had ik zelf ook een beetje moeite met deze opdracht......wij kiezen om de beurt het onderwerp voor een challenge en de meisjes hebben het "moeders" deze keer niet gemakkelijk gemaakt.
Ik heb tenslotte gekozen voor Oostenrijk en om precies te zijn Wenen.....


Vienna..........staat nog steeds op mijn verlanglijstje om daar eens rond te mogen lopen en ik zou dan graag de sfeer eens proeven van wat ik altijd op nieuwjaarsdag bewonder op tv.


Daar komt mijn romantische ik weer naar boven, haha.......
Ik heb 8 jaar klassiek pianoles gevolgd en de walsen van Strauss hebben voor altijd mijn hart veroverd.


Nou dames....weer wat over mij te weten gekomen, hihihi maar ik ga er weer een eind aan breien voor vandaag.

Ik wens iedereen weer heel veel plezier met de challenge en we hopen dat er, ondanks de vakantietijd, toch weer lekker meegedaan wordt bij ons We Love Vintage Challengeblog.

Lieve groetjes van Plony.

28 opmerkingen:

  1. Ohhh Plony... wat een opdracht !!! Naar aanleiding van je voorbeeld is het denk ik dit keer echt een hersenkraker!!! Je creatie is superrrr vintage !!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi..een pittige challenge maar daarom des te spannender om mee te doen, je kaartje is weer prachtig, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt aan de hand van deze moeilijke opdracht.
    Weet niet of ik deze ronde mee zal gaan doen, want heb er tot nutoe nog geen idee voor en je moet er natuurlijk ook het materiaal na hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Plony, super
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje Plony!!!
    Het is zeker geen makkelijke challenge, een echte uitdaging ;)

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke kaart! En zo'n mooie plaatjes!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer schitterend,maar dat wist je natuurlijk al, ik krijg ook van iedereen te horen dat ze het 'n moeilijke opdracht vinden dus ik ben benieuwd naar wat komen gaat.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Plony,
    Ik vind het altijd gaaf als er een uitdaging is bij een challenge! Ik ga er weer tegen aan hoor en jouw kaartje geeft mij inspiratie genoeg en ik vind dat je er weer prachtige dingen op heb zitten! En hopelijk komt je droom Vienna ooit nog eens uit! Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke opdarcht, ik ga zeker meedoen. Heb al mooie inspirtaiekaartjes voorbij zien komen.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke opdracht, zeker niet de gemakkelijkste maar ik ga zeker meedoen. Jouw kaart is prachtig, lekker romantisch en dromen moet je hebben nietwaar?
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb al aardig wat voorbeelden van het DT voorbij zien komen en hij is echt pittig maar je kunt er ook wel heel veel leuke kanten mee op. Jij dus het liefst naar Wenen voor zo op je mooie kaart te zien een heel romantische muziekvakantie en.......vergeet Sissi niet!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een moeilijke uitdaging, Plony, maar je hebt er een mooie vintagekaart van gemaakt. Ik hoop dat het ook bij mij gelukken zal. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een lastige opdracht, maar ik zie dat jullie als designteam er allemaal een prachtige uitwerking van gemaakt hebben. Dit is nu de derde die ik zie, en ook al zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb net een kijkje genomen bij Ans, maar jou creatie mag er zeker ook weer zijn. Prachtig weergegeven Plony.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook al was de opdracht wat aan de moeilijke kant je kaart is echt schitterend geworden. Leuk om te zien hoe ieder van ons het toch weer anders uitgewerkt heeft.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig inspiratiekaartje Plony...leuke kleuren en hele mooie accentjes ook...echt een romantisch kaartje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende kaart Plony!
    Zo'n mooie kleuren en leuke details.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is weer schitterend, op deze manier wordtik ook nieuwsgierig naar Wenen :)
    Je kerstkaart is ook een bjoetie hoor!
    Je bent lekkerbezig, liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke "Weense" kaart heb je gemaakt Plony. De plaatjes passen er goed bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een mooie creatie! Ik vind het ook een lastige hoor. Wel een heel creatief idee.
    Mooi met die balletdanseres erbij. Doet me denken aan het Nieuwjaarsconcert in Wenen....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje Plony!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtig kaartje en Wenen is een prachtige stad om te bezoeken; een echte aanrader. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi meisje.
    ja, ik heb mijzelf ook flink in de vingertjes gesneden bij deze opdracht, maar dat is dus juist de uitdaging er van en jij hebt een prachtige kaart gemaakt en die danseres voor op is echt de blikvanger , en het kenmerk van Wenen, opera en operette.
    ik vind je creatie dan ook zeer origineel en goed opgebouwd.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou makkelijk is het niet Plony, maar jij hebt er ook weer een geweldig mooi voorbeeld voor gemaakt! Dromen zijn er om gedroomd te worden en wie weet komt deze ooit uit! Het is op je kaart in ieder geval wel goed naar voren gekomen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige kaart, helemaal het romantische Wenen, ik ga even diep nadenken wat ik wil gaan maken, vindt het deze keer wel een hele moeilijke uitdaging, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een pittige opdracht deze keer, maar ook jij hebt er weer iets origineels van weten te maken! heel mooi gedaan Plony.
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je hebt de romantische Weense sfeer perfect op je kaart verwerkt. Ik ben er een paar keer geweest en hoop voor jou dat het ook een keer lukt want het is echt een geweldige stad met een heerlijke sfeer!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.