donderdag 4 juli 2013

Just for you.....

Goedemorgennnnn.....

eigenlijk is het midden in de nacht maar Klaas Vaak heeft mij nog niet gevonden dus ik maak maar een blogbericht.......wie weet leest iemand het nu nog en anders morgen dus dan is het......goedemorgen.


Ik heb Bij Noor Design de digi aangevraagd om mee te kunnen doen aan de butterfly challenge .
Wat een leukie is dit toch ook weer.......ik heb weer heerlijk genoten van het kleuren en natuurlijk van het maken van een kaartje met deze snoes.

Ik wil meedoen aan de challenge van http://noortje-design.blogspot.nl/ en aan de challenge van http://bestieschallenge.blogspot.nl/ en daar is de opdracht shabby chic en dát blijf ik nou toch nog steeds een moeilijke vinden. Ik kan er nog steeds niet helemaal de vinger op leggen wát dat nu precies inhoudt........ik heb het al eens opgezocht en ik kijk dan naar de voorbeelden maar een duidelijk beeld heb ik nog steeds niet. Ik heb maar lekker gewerkt met veel bloemen, zoals altijd.....maar of dit nu de bedoeling is?????? Ik merk het vanzelf........is het niet goed dan wordt hij vanzelf verwijderd toch?
Ik doe ook nog mee bij http://mybestiesuk.blogspot.co.uk/ : anything goes. Een nieuw challengeblog waar je je besties-creaties kwijt kan.


Voor de challenge bij Noor is ie in ieder geval goed dus ik heb hem niet voor niets gemaakt.



Natuurlijk moest mijn nieuwe vlinderrand erop......wie heeft hem niet aangeschaft, haha......



Even nog een beetje ingezoomd op de ingekleurde digi......

Dat was het dan weer........nu maar eens kijken of Klaasje zijn zand al wil gaan strooien.....welterusten en.....tot morgen?????

Liefs van Plony.

25 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Plony. Ik hoop dat je alsnog lekker hebt geslapen. Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo vroege vogel!! Schitterend kaartje laat je ons weer zien....en dat terwijl wij op één oortje liggen/lagen. Zo mooi met die prachtige besties stempel...ben ook helemaal verslaafd hahaha!
    Hoop dat je goed bent uitgerust en wens je een fijne dag!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi plony
    Ook verslaafd aan de besties? Haha ik ook!! En je kaart ziet er geweldig vrolijk uit
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje Plony, echt weer zulke mooie, lieve kaart en wat een leuke stempelafdruk, ziet er supers uit.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt en alles super leuk verwerkt! Alles pas perfect bijelkaar! En voor nu oogjes dicht en snaveltjes toe!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig mooi Plony! Erg lief ook dit meisje en er is zoveel te zien op deze prachtige creatie, top!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waarschijnlijk lig je nu nog lekker te slapen nachtbraakster.

    Je kaart is prachtig!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooie kaart heb je er weer van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony

    wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    ik ben er ook niet achter wat Shabby chic inhoudt. Als je naar de voorbeelden kijkt zie je dit ook niet duidelijk, allemaal zo verschillend! Maar wel mooi.En wat betreft die vlinderrand; ja die MOET je gewoon hebben hihi!Maar jouw creatie is super geworden!
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende creatie, ik vind het een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze ligt hier ook op tafel te wachten tot ik zo ver ben,net als de vlinderrand dus jouw nachtbraak-kaartje geeft de nodige inspiratie Plony!!!! Heb je mijn mailje gelezen dat de stansjes zijn aangekomen???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nelly (Creanelly)04 juli, 2013

    Goede morgen NACHTBRAAKSTER,

    Wat een SCHITTEREND kaartje heb je weer gemaakt.
    Niet iedereen heeft zo,n prachtige mooie vlinderrand hoor!!!
    Maar jij hebt hem prachtig verwerkt op je kaart.
    Ook weer de PLONY kleurtjes zijn gebruikt SUPER.
    Ik wil je nog een hele gezellige dag toewensen.

    P.S nog gefeliciteerd met je zusje.

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,ik laf op één oor hoor, toen jij deze beauty op je bloggie plaatste, de keuken is klaar, mooi hoor mijn nieuwe laminaat,maar dat poetsen achter elkaar door heeft me opgebroken, mijn zoon heeft héél goed geholpen.
    Ik ben er blij mee.
    Dus nu zie ik dit prachtige kledinghangertje met dit prachtige Bestie meisje, mooi gemaakt.
    liefs,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi nachtbraker! hihi. ik zat ook nog lang achter de laptop, maar heb je nieuwe post dan net niet gezien! Ja gaaf hè dat je bij Noor de gratis digi kon aanvragen, Ik ga vanmiddag lekker buiten inkleuren, want daar wil ik ook graag mee doen en bij jou zag ik wat linken, dus ga eens even rond kijken daar. Eindelijk nu je kaartje aan de beurt, het is een hele lieve kaart en je afdruk super ingekleurd! Heel prachtig allemaal weer!! En natuurlijk de vlinderrand! Jij zei: wie heeft 'm niet.....nou ik dus! Zelf heb ik die van Tim Holtz en je kan niet alles kopen! maar...... laat een vriendin hem nu hebben, dus kunnen we de mallen van elkaar lenen. Ook wel eens goed voor de portemonnee! Fijne dag en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Plony, wat ziet dit er weer super leuk uit...een heel hoog "Plony gehalte" zie ik er op terug, teveel om op te noemen maar in ieder geval heel gaaf gemaakt!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kan ook vele nachten niet in slaap komen. Maar toch blijf ik in bed anders word ik nog meer vermoeid.
    Je kaartje is prachtig al zijn deze stempels niet mijn ding. Ik vind de magnoliaatjes dan leuker als dit soort.
    Je vorige kaartje is meer mijn ding, heerlijk vintage.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer een dotje Plony je hebt het weer heel mooi voor elkaar veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje, echt snoezig!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hiya thank you for joining in at the first UK Bestie challenge your work is so lovely. hope to see you next time x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er weer prachtig uit Plony...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige kaart, en die vlinders vind ik ook erg mooi staan. Helemaal dat hangertje waar jij ze aanhangt, enig.
    En wat een kort nachtje! groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is totally stunning . Love all the details and beautiful embellishments . Thank you for entering The Besties UK challenge and good luck xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a beauty.
    Thank you for joining us at Besties challenges.
    Hugs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such a beautiful project. Thanks for joining us on our first challenge for the UK besties blog. Good luck. Gill DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.