maandag 1 juli 2013

Nieuwe challenge DMCC......

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij DMCC en deze keer hebben wij een zomerse foto voor jullie waardoor je je moet laten inspireren. Dit kan zijn door de kleuren op de foto maar ook door het onderwerp.

De sponsor van deze challenge is
 
 
Deze keer hebben jullie even de tijd want we slaan ivm vakantietijd een challenge over en komen dan pas weer op 1 augustus met een nieuwe challenge.

Op het DMCC-blog kunnen jullie natuurlijk de prachtige creaties van het Designteam vinden en kijk maar eens hoe ieder zijn eigen draai heeft gegeven aan deze foto-inspiratie-challenge.

Dan mijn eigen uitvoering en bij mij zijn het de kleuren die mij hebben aangezet tot deze kaart....


Ik ben natuurlijk weer heel benieuwd wat jullie vinden.....kan ie er weer mee door?????


Heel veel succes met deze challenge!!!!!



Lieve groetjes van Plony.



Deze creatie doet mee aan de challenge bij:
http://abc-challenge.blogspot.nl/   : Q for quite a few
http://stampsfun-creativity.blogspot.nl/   : Summer

28 opmerkingen:

  1. Hallo Plony
    Hij kan er mee door hoor. Hi Hi
    Natuurlijk! ziet er weer SCHITTEREND uit.
    Hoop dat we er ook echt een beetje zomergevoel bijkrijgen.
    De zomer is nog ver te zoeken.
    :(
    Maar we blijven hopen.
    Aan je kaartje zal het niet liggen, die ziet er lekker zomers uit.
    Vooral die bloemen vindt ik erg mooi.

    Lieve groetjes en een fijne dag Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke zomerse kaart met zulke mooie pastelkleuren, ik vind deze schitterend!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb bij jou nog nooit een creatie gezien die er niet mee door kan. Ook deze is weer schitterend. Leuk die pasteltinten!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Plonie, mooie details en leuk afgewerkt. |Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Plony, prachtige kleuren en prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij kan er meer dan mee door, hoor. Een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, echt een schatje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem GEWELDIG !!!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart weer Plony, de kleuren vind ik prachtig en dan die verschillende kleuren bloemetjes, prachtig hoor.
    ik ga zeker weer meedoen aan jullie challenge.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo Plony, wat een schatje, heel mooi en zomers, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige zomerse kaart Plony
    Hele mooie kleuren

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor, hij kan er zekers mee door Plony net als de twee creaties hier onder!! Jouw prachtige creativiteit is haast niet bij te houden!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi plony, Dit is weer eens heel ander kaartje dan wat we de laatste tijd van je gewend zijn. En als deze challenge tot 1 aug. duurt, zal ik ook weer eens een magnolia kaartje gaan maken. Jouw stempeltje is wel heel schattig en lekker zomers kaartje.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat prachtig!!! Echt enorm mooi, prachtige kleuren ook!
    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk, zomers kaartje Plony!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het een schitterende creatie, Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind je kaartje helemaal TOP!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje Plony je gaat toch maar als een speer ik weet echt niet waar jij de tijd en energie vandaan haalt hoor ik ben alleen en hoef niet meer op kleinkinderen te passen maar ik kom er echt niet toe ja ik geloof dat ik nu zo een beetje mede eigenaar van het winkeltje van mijn dochter begint te worden en daar heb ik het ook druk mee maar wat een super dingen maak je toch steeds ik ben trots op mijn maatje Plony hoor je bent een kanjer heel heel veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind hem prachtig !! Leuk met die wolkjes en die 3 grote bloemen .... Fijne dag ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo rollen we van het één in het ander bij jou Plony...met jouw in blogland hoeven we ons nooit te vervelen...Dit is ook weer supermooi gemaakt, prachtige kleuren, leuke details en weer zo mooi in elkaar gefreubeld! Prachtig!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil toch ook hier nog even melden dat hij prachtig is.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een fantastische kaart Plony!
    En je bloemen, ik smelt ervan weg! Ik ben erg nieuwsgierig hoe je deze hebt gemaakt!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is beautiful! I love the sweet image and the pretty flowers. Thanks for joining us at ABC Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een prachtige kaart bedankt voor je deelname bij sfc

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A wonderful card, i love the coloring

    Thanks for joining us at SFC

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.