dinsdag 2 juli 2013

Silent night, holy night

Ja hoor.....goed gezien......een kerstkaart.
Ik heb hem alweer een beetje te pakken hoor, de kerstkaartenkoorts. Het lukt me werkelijk NOOIT om genoeg kerstkaarten te maken maar ik doe weer een poging dit jaar.........dit is nummer 12......oefffff.....dat is eigenlijk nog veel te weinig. Ik had al veel verder moeten zijn maar oké......deze is maar vast weer klaar.


Ik heb er natuurlijk weer van alles bij geplakt wat geen snars met kerst te maken heeft, hahaha.....


maar oké.....this is me......


en ook weer zo lekker anders dan de vorige.........ik heb er weer lol in ......

Dan ga ik nu eerst eens een boterhammetje opsnorren en dan hoop ik zometeen weer even een paar berichtjes hier en daar achter te laten. Ik weet het meiden.....ik mis heeeeeeel veel maar het is een beetje boven mijn hoofd gegroeid. Ik had dit niet verwacht en probeer zoveel mogelijk te bloggen maar als ik 2 , 5 á 3 uur heb zitten typen dan ben ik er toch écht klaar mee en ja........dan mis ik van alles maar dat is niet anders meer. Ik zie in mijn leeslijst wel voorbij komen wat jullie maken maar helaas lukt het me niet meer om zo trouw te zijn als in het begin. Ik heb gelukkig wel gezien dat ik niet de enige ben met dit probleem en ik denk ook wel dat jullie het begrijpen.
Ben ik je niet gaan volgen en ben je wél bij mij volger en wil je graag dat ik alsnog bij jouw volgers aansluit.....geef dan even een seintje want ook dát ben ik een beetje kwijtgeraakt inmiddels. Sorry!!!!
Dan wens ik jullie allemaal een hele fijne avond, liefs van Plony.

Dit kaartje doet mee aan de challenge bij:
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/ : inspired by a Christmas song
http://ribbongirls.blogspot.nl/   : use 2 backing papers
http://www.craftdoormagazine.com/   : anything goes

31 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart! Ik moet nog beginnen PPFF!!
    We kennen het wel hoor, we hebben allemaal te weinig tijd. Het bloggen is leuk, maar er gaat heel veel tijd in zitten. Tijd die we anders aan het kaarten maken kunnen besteden, haha!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schitterend, ik heb er al 0 af, gaat hier ook niet lukken.
    gr. Liesbeth
    en rustig adem blijven halen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja, plony dat krijg je als je zo succesvol bent, dan kan je het niet meer bijbenen(grapje), ik neem het je niet kwalijk hoor ik heb het er niet zo druk mee en het schiet er ook weleens bij in! Maar goed je kaartje is weer een plaatje...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou Plony, ik ben ook niet veel verder hoor...kerstkaart nummer 12 is in ieder geval enig:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kerstkaart, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony het is een plaatje, geweldig juist zo leuk met allemaal dingen die niets met Kerst te maken hebben. Gefeliciteerd trouwens met je prijs bij de Besties challenge je mag een paar heerlijk stempels uitzoeken zag ik ;-) dat vind jij vast niet erg hihi. Ehhhh je had het toch al wel gezien hoop ik :-D
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer schitterende kaart gemaakt Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    Hoe bedoel je is geen kerstkaartje, oké er zitten een paar bloemetjes op,
    maar ook een mooie ijs sterren rand en muziek blad papier. Het is een stijlvolle kaart en prachtig mooi!
    En ik dacht al hoe hou je het allemaal bij? ik heb het al als je 1 of 2 dagen niet blogt, je door de bomen het bos niet meer zie, en als er dan ook nog een bloghop is, zit je de hele zondag achter de laptop, haha. Fijne avond en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is geweldig mooi. Prachtig deze kleuren, echt een topper.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is het kerstkaartje. Enne...je bent zelfs al verder dan mij...ik heb er pas 9 af. Andere jaren al veel meer dus ik zal er ook aan moeten geloven, zucht..
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje! Hier staat de teller ook nog op 0...

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een super mooie kaart Plonny.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een bjoetie Plony!! Gezellig dat je met ons meedoet bij TFMChirstmasChallenge. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel bekend papier en enig om te zien wat een gave kerstkaart vol met leuke andere dingetjes je ermee gemaakt hebt Plony!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor Plony! Nou je hebt al 12 kaartjes meer dan ik....hihi!!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een plaatje van een kerstkaartje, kan ik alvast inspiratie opdoen bij jou, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O Kerstkaart 12 al;) Haha, ja soms is het niet meer bij te benen met bloggen. Ik merk dat zelf ook hoor, als ik het druk heb met werken dan wil er dat nogal eens bij inschieten, het is niet anders. Ik vind deze kaart weer heel erg leuk, ook al zitten er spulletjes op die niet direct met Kerst te maken hebben, dat moet toch ook niet? Met Kerst heb ik ook bloemen in huis staan hoor dus wat maakt het uit, hij is mooi hihi;)
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooierd.
    Ik had me voorgenomen om elke week er eentje te maken maar na 10 weken aan het begin van het jaar is het er volgens mij niet meer van gekomen hihi. Eerst nog een paar dingen van mijn to-do lijstje afschrappen (ben druk bezig) en dan misschien ook weer eens een kerstkaart.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is een schitterend kerstkaartje Plony....mooie kleurtje en leuke details gebruikt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart plony,ik was heel fanatiek begonnen in januari maar kan het nu niet meer opbrengen om er een temaken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooow een geweldig leuke kerstkaart en Plony je bent beter bezig dan ik en ik had me ook nog voorgenomen door het jaar heen me bezig te houden met de kerstkaarten .
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Plony. ik zit meestal 2 uur te tikken , dat is dan echt genoeg vind ik, je kan het gewoon niet allemaal bij houden.
    Ik vind het zelfs een eer als er een berichtje komt van mensen die het héél druk hebben dat koester ik, dus ik zou zeggen geen stress,dat moeten we kunnen begrijpen.
    ik wil nog iets kwijt, ik ben misschien de enigste die blij is dat Google Reader is verdwenen nu kan niemand je volgen zonder volger te zijn.
    Ik heb dat bloglovin verwijderd, hier wonen zoveel Aagies ik ben nog net niet dood verklaard Dat was de domper een zaterdag.
    Laat ik dat bloglovin er wel opstaan dan ben ik weer terug bij af.
    Zo dat was dit, nu ga ik je toch ook nog even zeggen dat ik je kerstkaart weer een beauty vind, alles is prachtig bij elkaar.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony,
    Helemaal geweldig je magnolia kerstkaart. Ik zit soms te vaak achter de computer. Laatst helemaal veel, maar ja jij weet de reden.... Waar ik nu super blij mee ben. Nu nog een bloglovin...??? Komt goed.
    Maar soms denk ik wel eens ik was toch van plan om nog iets te maken??? Maar ja dan is de tijd om. En tijd voor werk of andere dingen. Dus ik ken het gevoel hoor net als vele denk ik.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi van opbouw, prachtige zachte kleuren en helemaal af door alle mooi details en malletjes!!!

    Gr Antoinette
    PS Leuk dat je volger bij me bent geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart en door de mooie foto's kun je alles zo goed bekijken,toppie!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. schitterend kerstkaartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een super gaaf kaartje weer Plony, leuk ook dat rose voor een kerstkaart!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Plony,
    Ik vind je kerstkaart helemaal prachtig. En ik begrijp je helemaal dat je druk bent bloggen kost veel tijd en je kunt niet alles tegelijk. Het vergaat mij net zo elke dag kom ik weer tijd tekort en dan moet je keuzes maken. En dat is helemaal niet erg wij als blogsters snappen dat wel van elkaar.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow! Wat een prachtige kaart! En eens geen traditionele kleuren, super!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Plony, je hebt er weer een schitterend exemplaat bij voor je verzameling, al 12....ik heb er nog geen één...En hoe, weer van alles erop verwerkt, ik noem het knap werk!! Het valt inderdaad niet mee om overal een berichtje achter te laten. Ik probeer het wel maar loop vaak wat achter...ook dat is niet anders...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.