dinsdag 10 september 2013

Hoera voor Liesbeth......

Hallo allemaal......

Hoera hoera hoera.......onze lieve DT-collega van het WLVC-blog Liesbeth is bijna jarig en natuurlijk moest voor haar , tussen alle andere kaartjes door , een kaartje worden gemaakt.

Met ALLE plezier natuurlijk want die meiden doen zoveel voor mij en voor het vintage-blog, dan is dit wel het minste wat ik terug kan doen.

Ik ben lekker aan de slag gegaan met mijn bekende frutsels en dit is het resultaat......


inmiddels goedgekeurd door Liesbeth.........


en daar zijn de versieringen weer......


een lief vlindertje mocht ook niet ontbreken.....



en natuurlijk de felicitaties voor Liesbeth.

Dan wil ik iedereen nog eens heel hartelijk bedanken voor het trouw volgen van mijn blog, zo zachtjes aan komen er steeds weer nieuwe volgers bij en ik hoop dat ik jullie nog steeds genoeg te bieden heb om langs te blijven komen op mijn blog.

Dikke knuffel voor jullie allemaal, liefs van Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenge bij : http://www.craftdoormagazine.com/  : anything goes
http://liveandlovecrafts.blogspot.nl/  : inspirational collage


24 opmerkingen:

  1. En in het echt is hij nog veel mooier, en ik kan het weten want hij staat hier op mijn dressoir te schitterend, Nogmaals bedankt Plony.
    liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en lief kaartje heb je gemaakt voor Liesbeth, zo te lezen is ze er erg blij mee ;)

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje.
    Ik kreeg net ook een berichtje dat ze mijn kaartje ook heeft ontvangen.
    De kaartjes zijn dus op tijd binnen.
    En wat is er nou mooier dan een kaartje te krijgen op je verjaardag.
    Volgend jaar krijg je er ook 1, heb nu immers je adres en verjaardag opgeschreven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een schitterende kaart is dit. Je kan zien dat het met veel liefde is gemaakt voor Liesbeth, prachtig!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je voor Liesbeth gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi plony hier ben ik weer de vakantie is om en nu heb ik weer internet en kan weer reageren ik heb wel steeds je blog bekeken en gezien wat voor moois je allemaal gemaakt hebt deze ziet er ook weer super mooi uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk!!
    Dan ben je zeker echt jarig met zo'n prachtige kaart he Liesbeth?!
    Op en top vintage!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige, stijlvolle kaart, die ook heel mooi versierd is!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig hoor, snap heel goed dat Liesbeth er blij mee is.
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtig kaartje Plony.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart weer!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het weer een schatje Plony!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt voor Liesbeth, hij is prachtig Plony.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart heb je gemaakt voor Liesbeth geweldig leuke details erop ook

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart heb je voor Liesbeth gemaakt Plony, daar is ze vast heel blij mee.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony

    Wat een prachtig kaartje voor de jarige Liesbeth, het kant is ook zo mooi.
    Doordat ik bijna niet aan bloggen toekom heb ik helemaal je post gemist met het prachtige kaartje die wij van je mochten ontvangen. Ik hoop weer wat meer tijd te krijgen want ik zie zoveel mooi's hier voorbij komen.......zit echt te genieten.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony,
    Supers voor de jarige Liesbeth en je hebt mooie versieringen gebruikt!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartstikke mooi Plony!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiuful card, love the vintage looks!
    The lace is gorgeous!
    Thanks for joining the TTCRD challenges!
    Hugs,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wow this is just gorgeous!! Such a pretty image and I really like this layout. So happy to have you join our "Inspiration Collage" challenge at Live and Love Crafts and hope to see you play again!
    Hugs,
    Eulanda
    LLC Designer
    Cards and More Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous card with Gorgeous embellishments. Thank you so much for sharing your work with TTCRD this past week.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.