vrijdag 6 september 2013

kerst op deze warme dag.....

De zon heeft voorzichtig plaats gemaakt voor een enkele bui en ik mag toch hopen dat het niet mijn kerstkaartje is  die de boel nu in de war schopt buiten.......

Dit Tilda'tje had ik nog ingekleurd liggen en het leek me wel eens tijd om haar nu maar een plaatsje te geven op een kaartje.


Samen met de kleine hertjes....


en de boompjes......


en nog wat andere leuke dingetjes.....





......mag Tilda nu wachten tot ze door de postbode bij iemand wordt gebracht in december......

wéér 1 klaar!!!!!!!

Op naar de volgende........

Liefs van Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenges bij :

http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/   : pin it
http://pennyschallenges.blogspot.nl/   : spooled items
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/   : kerst




23 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, zo'n mooie kerstkaart!
    Het eerste buitje valt hier nu.
    Ik ben vanmiddag even binnen gaan zitten. Daar was het 24 gr. en buiten 32 :-)
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Plony weer zo een leuke stempel ga ik dan toch weer een magnolia leuk vinden oh wat hebben we veel te doen van de week zal ik anders mijn slaapzak en tentje meenemen kan ik misschien op de ijsbaan bivakkeren lekker vlak bij veel liefs Nel ik ook ik ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk zeg! Dat geeft een mooi effect die hertjes en de bomen in dat DP!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schatje met die bomen en hertjes en die stipjes op Tilda vind ik enig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony,

    Super mooi hoor Plony dat heb je weer prachtig gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje Plony, hier in het zuiden is er rond de klok van half 5 een regenbui gevallen en daarna was er weer geen wolkje aan de lucht...

    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart Plony,leuk die boompjes en hertjes ook in dp met een wit randje,springt er echt uit.Ik had me voorgenomen half augustus aan kerstkaarten te beginnen maar door het mooie weer stel ik het steeds maar uit...nu ik deze zie begint het weer te kriebelen...toch maar snel beginnen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje is dit weer, Plony.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    Nou ik ben bang dat je kerstkaartje een omslag in het weer teweeg heeft gebracht!hihi. Ik hoop niet dat het nu drastisch omslaat, maar heel rustig overgaat naar de herfst. Je kaartje is heel mooi, prachtig kleurwerk en die groene roosjes zijn heel mooi!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben blij om je kaart te zien Plony, ik zit met het zweet op mijn voorhoofd, het is hier nog zo heet in huis, pff.
    Je kaart is prachtig, de kleuren helemaal geweldig, alles past weer prachtig bij elkaar, het is een schatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Plony en wat zijn die hertjes lief! Erg mooi gedaan op deze manier en ja, Kerstkaarten hebben we over 3 maanden weer nodig dus..........
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Plony, het is weer een toppertje eerste klas.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk, je kaart is weer prachtig maar ik mag inderdaad niet hopen dat het mindere weer door die kaart komt hoor. Zet hier dan morgen nog even een super-zomerse kaart neer, morgenavond heeft onze jongste dochter een tuinfeest ter ere van haar verjaardag maandag en dan zou mooi weer toch erg welkom zijn.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je gemaakt met erg leuke details en materialen.
    Wens je een fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Plony

    Lief kerstkaartje!
    Hij is TOPPIE geworden.
    Zelf gemaakte bloemetjes?
    SUPER geslaagd.

    Fijn weekend toegewenst.

    Lieve Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is weer super leuk, leuke details, en ja gewoon door gaan met kerstkaartjes natuurlijk weer of geen weer haha,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, het weer is behoorlijk omgeslagen! je kaartje is erg mooi geworden, mooie opbouw en wat leuk is dat kalenderblaadje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kleur Plony en ook supermooi ingekleurd. Tis een bjoetie!! Alweer! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Plony, je ben weer goed opdreef. Super mooie kerstkaart. Ook de magnolia hier onder is prachtig. Hoe verzin je steeds al dat moois erop. Poehee, zo knap!!!
    Groetjes ! Fijne zondag morgen.Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a gorgeous card. Your colouring is fantastic and I love all the details. Thanks so much for sharing your creation with us at Marvelous Magnolia and hope to see you soon.
    Hugs, Brita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A lovely creation. Thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty Challenges and good luck.
    Mags
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.