maandag 2 september 2013

Nieuwe challenge bij my Besties......

Goedemorgen allemaal......

Ja daar ben ik alweer.......de gang zit er weer aardig in hoor en vandaag kom ik jullie mijn DT-kaartje laten zien voor de nieuwe challenge bij http://bestieschallenge.blogspot.nl/ .
Wat een bofferd ben ik toch dat ik mag werken met deze schattige digi's en deze keer heb ik IMG 817 gebruikt en je kunt haar hier vinden in de shop.

De opdracht voor deze week is : main colour pink en roze......nou dat is t geworden hoor hahaha.


Ik heb me weer geweldig vermaakt met het kleuren van de digi en het combineren met de papiertjes en andere frutsels.....die zo bij mijn kaartjes horen.


Natuurlijk de bloemetjes.....


en pretty in pink past er toch ook wel prima bij....


en nog even een close-upje....

Dit is het dan maar weer voor vandaag......doe allemaal lekker mee want het is een feestje om deze opdracht uit te voeren.

Morgen is de vakantie-periode bij WLVC óók weer voorbij dus daar staat morgen weer een gloednieuwe challenge voor jullie. Ook daar zie ik jullie natuurlijk heel graag weer langskomen.

Fijne dag allemaal en lieve groetjes van Plony.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/   : anything goes
http://mybestienorge.blogspot.nl/   : anything goes


28 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge jij bent zeker weer lekker op dreef Plony! Mooi hoor! In je favoriete kleuren ziet het er weer vrolijk en gezellig uit!
    En morgen idd weer een nieuwe vintage uitdaging! Ik heb er zin in!
    Fijne dag vandaag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een plaatje zo in jouw favoriete kleur, ik ben ook om heb er ook een paar besteld komen van de week binnen. Wanneer ik ze ga proberen weet ik nog niet ik heb eerst andere verplichtingen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Plony. Het blijft toch een mooie kleur hé dat rose.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke kaart in mooie roze tinten! Schattige digi die je prachtig hebt ingekleurd!Ook weer leuke details zoals we van jou gewend zijn!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer een duidelijke Plonykaart. Wat een talent zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker roze Plony :-). Leuk is deze digi ook weer en een supermooie kaart!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een super mooie kaart Plony!
    De digi is ook ontzettend leuk en Prachtig ingekleurd.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi plony
    Het is iedere keer weer een feestje om bij jou te komen kijken want diebesties zien er supermooi uit
    Groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    Ik ga me er ook maar weer eens aan wagen, lekker in het roze, daar zitten we niet mee hè! Jou kaartje is weer lekker roze en een dot van een Bestie.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje Plony, heel mooi gemaakt weer!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kleurwerk past werkelijk perfect bij de rest van je mooie kaart, Plony! Knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig weer Plony, en zo lekker rose, ook mijn favoriete kleur hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 't Is een roze droom Plony!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer schitterend Plony. Prachtige details en supermooi ingekleurd. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een plaatje Plony, heerlijk al dat rose, ben ik dol op.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony, dat ik zeker een pretty in pink!!Jammer dat ze bij In the pink ze nu simpele kaartjes zoeken...
    Prachtig hoor, en dat kant is ook schitterend zeg!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a sweet card!
    Beautiful design:)
    Thanks for joining us at atMy Besties Norge
    Good luck an hope to see you back next time:)
    Hugs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schitterende kaart Plony heel erg mooi gedaan.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT Member



    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zat niet in het keukenkastje maar had het erg druk nu even tijd voor een blog rondje wat een schitterende kaart is het weer en die kleurtjes hoe kan het ook anders dan in de Plony kleurtjes super meid groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje is het weer!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. It`s so beautiful Plony! I just love that image, and in pink! - wow, you have done a great job!

    Thanx for joining us at My Besties Norge
    We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

    Hugs
    Eva Gro
    DT member at My Besties Norge

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goed bezig lieve Plony, dat zouden ze bij mij thuis zeggen!
    Woooowww wat een genot om deze prachtige Bestie te mogen bewonderen. Wat super leuk om gastdesinger te mogen zijn. Gefeliciteerd hiermee Plony.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt Plony, ik vind hem helemaal geweldig, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. En of deze Pretty is...leuk gedaan hoor.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi! I love pink, and this was so cute. I really love the little bow over the motif.

    Thanx for joining us at My Besties Norge
    We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

    Hugs
    Tove
    DT member atMy Besties Norge

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a beautiful Besties card!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.