dinsdag 3 september 2013

Nieuwe challenge bij WLVC

Goedemorgennnnnnn......

Een hele nieuwe challenge gaat vandaag van start op het WLVC-blog en wat is het heerlijk om op alle fronten weer helemaal terug te zijn. Klaar maar weer even met de vakanties en terug naar DT-land en blogland.

Eerst maar even de sponsor noemen die het mogelijk maakt dat wij bij WLVC weer een prachtige prijs weg mogen geven en deze keer is het.....


die één van jullie gelukkig gaat maken.

De opdracht voor deze nieuwe challenge waarvoor jullie nu weer gewoon 2 weken de tijd hebben is:
Maak een kaart/ creatie waarin wij het thema TUIN herkennen.....denk daarbij aan een gieter, bloemen, kruiwagen enz.
Dit is de keuze van Pouwla en een hele leuke toch?

Mijn bijdrage als voorbeeld voor deze challenge is de volgende.....


Toen ik het schattige plaatje zag was ik direkt helemaal gegrepen en wist ik....die ga ik gebruiken voor de tuin-challenge....


Het thema is goed vertegenwoordigd toch???
Ik vond dit weer een hele leuke opdracht.....de ene keer gaat het wel eens iets gemakkelijker dan de andere keer. Met deze was ik wel blij, hahaha.

Dan wens ik jullie natuurlijk heel veel plezier met de opdracht en ik zie jullie bijdrages wel verschijnen bij Mr.Linky op het WLVC-blog.
Liefs van Plony.

19 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Plony en die plaatjes zijn ook inderdaad plaatje haha, heerlijk die kleuren ook, mooi gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een beauty Plony en die plaatjes zijn inderdaad prachtig. Hoe krijg je ze bij elkaar gezocht.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony
    Het thema tuin is goed vertegenwoordigd in je plaatjes hoor!
    En er zijn weer hele mooie voorbeeld kaarten gemaakt. Die van jou is een ook een Bjoetie! fijne dag en
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje weer, Plony.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer als altijd, supersssss.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    Je hebt een prachtige voorbeeldkaart gemaakt, met een schattig plaatje én het mooie Pion papier..super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja het is weer een plaatje Plony!
    Een heerlijke opdracht met zo veel mooie voorbeelden!
    Op naar weer een geslaagde challenge!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Plony. Heel mooi papier, leuke details. Een plaatje hoor.

    Groetjes,
    nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Plony, en wat een leuk plaatje!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Plony,
    Ik had het al zooo druk maar hier ben ik om je werkjes te bewonderen! Prachtig zijn ze weer, ook je "tuinkaart" vind ik heel geslaagd!
    Tot gauw en veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt Plony! En wat een leuk thema hebben jullie deze keer bedacht. Als het me lukt wat de tijd betreft, ga ik een kaartje voor deze challenge maken.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Plony, weer heel veel moois op te zien.
    Leuke challenge, ga zeker weer mee doen hoor, nog effe zoeken in mijn plaatjes maar ik heb zoveel!!!! Dus dat komt wel goed.ik denk zelfs dat ik deze plaatjes van pion heb.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een beauty Plony, wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauzers wat is dit super supermooi zeg, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 't is een schatje Plony!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony. Wat een prachtige kaart. Leuke mallen heb je gebruikt en een heel lief plaatje. Leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.