woensdag 4 september 2013

Voor Riet......

Je gelooft het misschien niet maar......hier ben ik weerrrrrrrrr........

Mijn lieve hobbyvriendin Riet  is bijna jarig en natuurlijk moest daar een kaartje voor worden gemaakt. Door de dochter van Riet ben ik helemaal in de ban geraakt van het kleuren en samen met Riet heb ik mijn eerste stapjes gezet in Magnolia-land. Het lijkt wel een eeuw geleden hahaha.


Riet heeft de kaart inmiddels ontvangen en was er blij mee.....gelukkig maar dat iedereen zo blij is als ik een kaartje stuur, hihihi.


even een foto van iets naar de zijkant dan kunnen jullie zien dat ik de mal eerst heb afgetekend op de kaart, uitgeknipt en daarna nog 1 uitgedraaid en erop geplakt....zo krijgt de kaart een iets speelser modelletje.


De bloemetjessssss........


en deze kleine lantaarnpaaltjes vond ik er ook bést schattig bij......

Dat was het dan toch écht voor vandaag......voor mijn gastdesignerkaart bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ moet je even naar beneden scrollen.

Dan wens ik iedereen een hele goede nachtrust en morgen ga ik met Nicole naar Spijkenisse.....eens even zien wat ik bedenk dat ik daar toch écht moet kopen hahahaha. Doe@ding...... we komen eraan!!!!

Deze kaart doet mee aan de challenges bij:

http://tildastown.wordpress.com/   : anything goes
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.nl/   : lovely lace



22 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is dit Plony, je had al een wazig stukje laten zien dus ik was heel nieuwsgierig haha. Leuk model heb je ervan gemaakt en het afdrukje is zo lief. Ja die lantaarntjes zijn schattig en het is een mooi geheel.
    Morgen wordt dus weer een leuke dag, allemaal hebbedingetjes haha, geniet ervan!

    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig als altijd Plony, daar zal Riet inderdaad wel blij mee zijn.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Plony
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, ik geloof het best wel, je bent zo heerlijk bezig de laatste tijd. Mooie kaart heb je voor Riet gemaakt, ik kan me voorstellen dat ze er blij mee is.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Het ziet er weer supers uit, met een prachtige kant rand langs de afbeelding en mooie bloementoef. En wat een leuk verhaal over de vriendschap met Riet. En ga je morgen met de Nicole vandethuisblijfmoeder naar Doe@ding wat gezellig. Heel leuk dat ze gaat deelnemen als nieuw DT lid. Veel plezier en natuurlijk leuke nieuwe aankopen doen.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een beauty Plony. Heel mooi ingekleurd, een leuk modelletje en prachtige bloementoef. Geen wonder dat Riet er blij mee was.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Plony alles past zo mooi bij elkaar.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje weer.
    En wat leuk gedaan met die mal zo.
    Geniet bij Doe@ding vandaag.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Plony! Waar haal je toch de tijd vandaan om zoveel moois te maken! Hihi.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een beauty wat zijn de lantaarnpaaltje leuk zeg ja Riet is gek op Magnolia dus hij valt zeker in de smaak groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauty Plony! Zo mooi al die versiersels en dat bloemwerkje, top!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje voor je vriendin Plony...daar zal ze vast heel erg blij mee zijn.


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Nog een x reuze bedankt he:-) hij is echt super mooi!!Veel plezier vandaag!
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Plony, heel erg mooi gedaan. Ik kan me voorstellen dat het in de smaakt is gevallen bij de jarige job. Leuke details en wat heb je er een topmodelletje van gemaakt, supermooi!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje! Prachtig die bloemen en enig die lantaarnpaaltjes! Was het leuk bij Doe@ding??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. so cute! love the design
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje! Leuk dat de ontvanger er zo blij mee is he! Daar doe je het toch voor....

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een prachtig kaartje plony!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooi Plony!
    Veel plezier morgen!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a pretty card, love the gorgeous lace and flowers
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.