woensdag 6 november 2013

6 november 2 jaar plonys bloggie.....

Goedemorgen lieve allemaal.........

op 6 november wordt het 2 jaar geleden dat ik met mijn eigen blog ben begonnen en jullie weten allemaal waar dat inmiddels naar is uitgegroeid. Ik ben trots op de dingen die ik de afgelopen jaren heb mogen meemaken....alléén omdat ik bedacht dat ik wilde gaan bloggen.
Nu wil ik graag weer eens een prijsje weggeven en dat wordt de volgende mal.....

Is het geen plaatje?????

Deze mal heb ik gekocht bij Hanneke van http://www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl/ en namens Hanneke laat ik weten dat er weer heeeeeel veel artikelen met korting zijn in de webwinkel. De moeite waard om even rond te neuzen dus.

Ik vraag jullie , als jullie deze mal willen winnen om de foto van de mal op je blog te plaatsen met vermelding van 6 november 2 jaar plonysbloggie en dan wil ik graag onder dit bericht een reactie van jullie en dan vraag ik jullie om even naar de reactie boven de jouwe te kijken want ik wil graag dat jullie jezelf een nummer geven. Als jullie dan beginnen met 1 en dan doornummeren dan doen jullie met het nummer uit je reactie mee voor de prijs.

Op 6 november maak ik een winnaar bekend dus....waag een kans zou ik zeggen.

Het spreekt voor zich dat je wél volger moet zijn hè.....

Dit bericht blijft bovenaan staan dus voor nieuwe berichten even naar beneden scrollen de komende weken.

Lieve groetjes van Plony en een dikke knuffel voor jullie.....supertrouwe volgers!!!!!

70 opmerkingen:

  1. Eeeuuuh ik kan geen nummer aangeven want ik ben voor zover ik zie de eerste, no 1 dus haha.
    ik volg je al vanaf het begin, dit is dus alweer bijna 2 jaar geleden, wat vliegt de tijd. Wat geweldig dat je deze prachtige mal gaat verloten, ik wil dan ook heel graag meeloten Plony,
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met het 2-jarig bloggen, maar ook gefeliciteerd met alles wat je al hebt mogen meemaken in blogland, denk dat er velen wel beetje jaloers zijn ;) Maar tis wel verdient hoor, want je maakt telkens weer super mooie creaties! Ik hoop nog veel mooie creaties van je te mogen langs zien komen hier in blogland. Heel veel plezier met het freubelen en bloggen!

    Geniet van je weekend!
    Groetjes Lisanne (nummer 2)
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony,

    Gefeliciteerd met je prachtige Blog, vind het heel fijn dat ik volger van je Blog ben, en vind je blog ook geweldig mooi!
    Op naar de 3 jaar.....
    Groetjes Suzan
    ( nummer 3)
    http://suzanna-suzan.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nummer 4.
    Het is je al bekend hoe ik over je blog denk. Super goed, super mooi, ... en ik ben blij, dat ik je via de bloghop van WLVC heb leren kennen.
    Je staat tegenwoordig na hulp van Jeannette in de sidebar, maar regelmatig is daar van alles mis mee. Gelukkig niet met jouw mooie creaties.
    Maar die PC....... Veel succes met de candy en leuk dat je dit al 2 jaar doet.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nummer 5.

    Gefeliciteerd met je 2 jarig blog. Op naar het volgende jaar.
    Wat een prachtige candy ga je verloten. wil natuurlijk graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog plaatsen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nummer 6 plony. Gefeliciteerd met het 2 jarig webblog. Ik vind dat je geweldige kaarten en creaties maakt. Ik volg je dan ook met plezier vanaf het moment dat ik zelf een blog begon. Ook ben ik het blog WLCV gaan volgen en leer daar nog steeds van hoe je een vintage kaart moet maken.
    Ik hoop nog heel lang met veel plezier jouw creaties mag volgen
    Liefs Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. plony gefeliciteerd met dit sucses je hebt het echt verdiend ik hoop nog lang van je blog te genieten op naar het volgend jaar ik heb je candy op mijn blog geplaatst en ben nr 7 groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony wauw alweer 2 jaar
    Liefs Cinderella nummer 8

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Plony.
    Ik ben nog niet zo heel lang volger maar vindt je creaties prachtig.
    De candy is geweldig,hij staat op mijn blog.
    Gr Elly
    Mijn nr is 9

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony, nr. 10
    Wat gaat de tijd snel, alweer 2 jaar!
    Van harte meis en wat ga je een super gave candy weg geven! Deze staat echt op mijn verlanglijstje, hihi. Hopelijk gaan we nog heel lang van alles wat je doet genieten!! Want dat doe ik als ik langs kom op je mooie blog...dus laat ik nummer 10 zijn en ik ga je candy meteen in mijn side bar plaatsen en wens je nog heel veel freubel en blog plezier!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    Nummer 11

    Al 2 jaar dat wij kunnen genieten van jouw prachtige blog. Gefeliciteerd ermee en ik hoop ook dat ik nog heel veel inspiratie bij jou op doe. Een prachtige candy ga je weggeven, daar wil ik ook heel graag een kansje op maken
    Ik zet straks jouw leuke candy in mijn sidebar

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je 2 jarige blog!!
    Wat een leuke mal heb je uitgezocht om weg te geven!
    Verder veel plezier met het bloggen en freubelen.
    groetjes
    Aukje
    nr. 12

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oei, ík heb reactie nummer 13. Plony volgens mij ben jij en je blog niet meer weg te denken in blogland. Dus ik hoop dat er nog vele jaren zullen volgen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alvast gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je blog.
    27 dec. is het voor mij 2 jaar.
    Doe graag mee.
    Ben nr. 14

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee jaar bloggen en zoveel plezier ermee!! Niet alleen voor jezelf maar meer nog geef je anderen (en mij dus ook) zoveel inspiratie!
    Helemaal top Plony!
    Ik ben nr. 15 in de rij.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En ik ben de nummer 16 in de rij die je alvast komt feliciteren met je mooie en gezellige bloggie!
    Ik heb je eigenlijk nog geen twee jaar gevolgd en kwam door het wlvc blog bij je terecht...een super initiatief waar aan ik graag mee doe!
    Geniet van alle gezellige reacties en een heel fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,

    door naar nr 17 en gefeliciteerd met je bijna 2 jarig jubileum. Ik volg je al een hele tijd en vind het bloggen zelf ook super gezellig en natuurlijk voor de inspiratie die we opdoen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nummer 18 alweer, alvast super gefeliciteerd met je 2 jarig blog, het is steeds weer een feestje om naar te kijken, zo mooi zijn al je creaties, hoop er nog lang van te genieten.
    Natuurlijk waag ik ook een kansje om zo'n prachtige prijs te winnen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nummer 19. Wat leuk dat je 1 van ons weer wil verwennen met een schitterende mal. Hier wil ik heel met mee doen. Al weer bijna twee een blog, Gefeliciteerd hoor met al je succes.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil je heel graag feliciteren met de tweede verjaardag van je blog Plony. Ik ga mezelf wel geen nummer geven want ik heb deze mal afgelopen week gekocht. Ik gun hem aan één van de andere dames.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nummer 20:
    Gefeliciteerd Plony,
    twee jaar alweer bijna!!!
    Ik vind het altijd super gezellig hier met jou! Ik heb tot heden veel van je geleerd en dat zal vast nog meer worden in de toekomst. Ik kan veel ideeën bij je op doen. Daar leer ik van. ;-)
    En wat een geweldige prijs ga je weg geven. Doe graag mee.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony,

    Dan ben ik dus nr 21!!
    Gefeliciteerd met de tweede verjaardag van je mooie blog.
    De candy is een super mooie en ik doe dan ook graag mee.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nummer 22 ben ik dan. Wat leuk deze mooi mal, ik wil graag een gokje wagen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha die Plony,
    ik ben dus nummer 22! Wat leuk dat je deze mal gat weggeven.
    EN ja, ik kan me helemaal voorstellen dat je wereld een heel stuk groter geworden is door het bloggen. Is bij veel mensen zo, ook bij mij. Zo ontzettend leuk al die contacten.
    Ik ga de mal op mijn blog zetten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Allereerst van harte gefeliciteerd met je bijna 2-jarig blogbestaan.
    Wat kan er veel gebeuren in zo'n korte tijd hè ?

    Oeps, en bijna gaat het fout....ik zie een dubbele 22. (zeker bijna op hetzelfde moment gepost)
    Linda is 22, dus
    GerJanne 23
    en dan ben ik dus 24.

    Wat een leuke candy zeg !
    Ik doe graag mee met de verloting.

    Groetjes, Marjan
    nummer 24 dus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjan, ik hoef niet eens zelf op te letten hihihi

      Verwijderen
  26. Gefeliciteerd met je (bijna) tweejarig blog. En elke keer genieten we weer van jou prachtige creaties.
    Ik hoop er nog lang van te genieten.

    Liefs,
    Sjanie (nummer 25)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha, nee er wordt gelijk gecorrigeerd zag ik. Wat leuk dat je een candy weggeeft ter ere van je twee jarig blogbestaan. Ik zet als ik achter de computer zit je candy op mijn blog, vooreerst geef ik aan dat ik het leuk vind om mee te doen. Groetjes, Nelleke nummer 26

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte gefeliciteerd Plony met je bijna 2-jarige blog, een blog waar ik altijd heel erg van geniet, jou kaartjes zijn ook zulke juweeltjes daar wordt je gewoon blij van. Op naar nog vele vele jaren blog en creaplezier!
    Wat een prachtige stans en wil daar graag een gokje op wagen. Zal 'm in mijn sidebar plaatsen.

    Groetjes, Wietske, nummer 27

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dan ben ik nummer 28 .Allereerst Gefeliciteerd meis. Ik weet nog goed dat je tegen mij zei ja dat kan ik niet hoor kaarten maken. En dat je een kaart van mij uit elkaar haalde om te kijken hoe ik dat gedaan had. Nou inmiddels ben je heeeel veel verder dan ik . Gelukkig ben ik niet jaloers en zijn we nog super vriendinnen en ik hoop dat nog lang te blijven .
    Want ik wil nog heel veel van die mooie ontwerpen van je zien. Op naar het volgende jaar .En natuurlijk wil ik heel graag je mooie mal winnen want die is super mooi. Liefs Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goh Plony, wat leuk dat je deze geweldige mooie mal onder ons, je trouwe volgers, wilt weggeven. Alweer 2 jaar een blog....en hoe....een fantastische inspiratie voor al je volgers!! Ga vooral lekker door zoals je doet en je zult alleen maar meer volgers vergaren! Je veelzijdigheid van creaties maken blijft een feest om naar te kijken!

    Groetjes en een fijne zondag!
    Richtje (nummer 29)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Plony. Die 2 jaar zijn zeker heel snel gegaan he. Leuk dat je die prachtige mal onder je volgers verloot. En natuurlijk wil ik ook graag meedingen naar dit leuke prijsje. Ik heb mijn mannetje de foto met een link (ben zelf niet zo handig op de computer) op mijn blog laten plaatsen. Lieve groeyjes Wilma nr 30

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Plony,
    Gefeliciteerd met het 2 jaar bloggen en bedankt voor de vele mooie creaties die je steeds met ons deelt.
    Mijn nummer is 31.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je 2 jarig blog. Op naar het volgende jaar.
    Wat een prachtige candy ga je verloten. wil natuurlijk graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog plaatsen.

    groetjes Antoinette met nummer 32!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nelly (Creanelly)13 oktober, 2013

    Hallo Plony
    2 jaar bloggen, wat een mooie creatie's zijn er voorbij gekomen zeg, te veel om te tellen.
    Ik geniet altijd erg veel, en doe ook veel ideen op van al dat moois.

    Ik wil ook graag een kansje wagen, op de super mooie mal.

    Lieve groetjes Nelly met nr 33

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Plony, alvast proficiat met het 2 jarig bestaan van je blog, er staan telkens supermooie creaties op, je geeft een prachtige mal weg en ik wil daarom ook een gokje wagen, wens je nog heel veel succes met alles wat nog in het verschiet ligt...

    Hartelijke groetjes van Bea met no 34.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. leuke candy, ik wens veel nieuwe Idee

    BeantwoordenVerwijderen
  38. NUMMER 35

    Hoi Plony,
    Gefeliciteerd met je 2 jarige bloggen .We hebben al heel veel moois zien passeren enzovele leuke creatie's .
    Wil zeker meedoen met je candy toch een kansje wagen.
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen

  39. Gefeliciteerd met je prachtige Blog,eindelijk weer eens gatje gevonden om te bloggg druk hier met meer dan 10dingen tegelijk hihi gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nummer 36

    Hallo Plony,
    gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je blog! Wat gaat de tijd toch snel hé...
    Hopelijk mogen we nog vele jaren genieten van je mooie creaties!!!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nummer 37

    Hallo Plony,
    Gefeliciteerd, en ik hoop nog vele jaren van je blog te genieten.
    Prachtige mal ga je verloten,geweldig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Alvast gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je bloggie. Het is zo leuk hè het bloggen?
    Ik doe graag mee met je candy en heb het in mijn side-bar gezet.
    Groetjes Tineke (nr. 38)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Plony,
    Ook ik wil je alvast feliciteren met het 2 jarig bestaan van je blog. En wat een succes is je blog geworden je geeft ons zoveel inspiratie met je prachtige creaties. Ik hoop nog lang van je creatieve ideeën te genieten. Graag maak ik ook een kansje op de schitterende mal die je gaat verloten.
    Groetjes Ellie (nummer 39)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Plony, Wat leuk dat je blog al bijna 2 jaar bestaat. Alvast gefeliciteerd hiermee. Ik bekijk je creaties altijd met veel plezier en hoop dat er nog veel "blogjaren" mogen volgen. Een hele leuke candy geef je weg. Ik doe graag mee.
    Groetjes, Wies (nummer 40)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Plony,

    Gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je blog!

    Ik geniet elke keer weer van je prachtige creaties!

    En ik doe graag mee met je candy! Wat lief dat je dit weggeeft!

    Lieve groetjes,

    Natasja (Nummer 41)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Plony

    Graag doe ik mee met je prachtige Give Away, wat gaat de tijd toch snel hé. Ik hoop dat we nog heel lang van je creaties mogen genieten.
    Het plaatje staat al op mijn blog, wel lachen want het is een erg groot plaatje LOL, maar ik laat hem wel staan hoor.
    En volgens mij ben ik nummer 42.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Plony

    Hier ben ik nog een keer hihihi, ik heb het plaatje kleiner kunnen maken.....is toch wat hé zo'n computer muts als ik;-)

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat gaat de tijd snel...2 jaar bestaat je blog alweer, gefeliciteerd daarmee...hopelijk komen er nog vele jaren bij.

    Groetjes Linda (volgens mij ben ik dan nummer 43)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hi Plony this is one die I don't have it is gorgeous...thanks for the chance and I will put on my blog...I think I am number 44 under Linda Timpers.

    Thanks a lot. Luv annie xxx
    http://annieforeva.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  50. I forgot to congratulate you on your 2nd anniversary...I am glad I found your blog a while back too.xxx
    #45

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Nummer 46 !! Natuurlijk doe ik graag mee .... GAVE STANS. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Nummer 47

    Plony Van Harte Gefeliciteerd 2 jaar een blog vlug gaat dat.
    En wat een prachtige candy dank je wel voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Alweer 2 jaar . . .wat gaat dat snel. Ook ik heb 2 jaar mijn blog, en heb ook al heel veel leuke dingen mogen doen, net als jij. Alvast van harte gefeliciteerd, en ik doe graag mee met de verloting. Het is een prachtige mal!

    Groetjes Jolanda
    Nr 48

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Congratulations on your blog 2 years.
    #49

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Nummer 50!
    Lieve Plony, wat vliegt de tijd voorbij, zeker als je het naar je zin hebt. Je mag absoluut trots zijn op jezelf en ik hoop dat je nog heel lang mag genieten van je bloggie!
    Wat een dijk van een prijs trouwens, leuk!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Jeetje nu weet ik niet meer of ik je al gefeliciteerd hebt. Heeft ook nadelen zo'n moderne telefoon. Ik heb het dan gelezen en wil dan later op de computer de reactie geven. Dus dat doe ik nu maar.
    Gefeliciteerd met je twee jarig bestaan. Als je ziet hoe jou blog in die twee jaar is verandert. Zo professioneel nu. Mooie achtergrond. Super mooie creaties en dan mochten we ook nog getuige zijn bij het oma worden en de bruiloft. Leuk hoor! Ga zo door.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dan ben ik nu nr 58 met een berichtje Plony, ik ga het ook op mijn blog zetten,dat je twee fantastische jaren hebt gehad is toch het fijnste wat er is.Je creaties etc zijn zo mooi , dat we ervan mogen genieten vind ik zelfs een eer.
    Op naar het eerste lustrum.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  58. hallo Plony
    wat een super leuke snijmal ga je weg geven. ik mag je altijd graag volgen. dan ben ik nummer 59.
    liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Yes ik ben nr 60 en toen jij je blog begon was ik één van de eerste volgers ja maatje van het eerste begin ik hoop dat je het blog nog jaren vol houdt hij wordt steeds mooie volgens mij ben ook ook aan het leren toveren en natrrurlijk wil ook ik die mal wel winnen veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  60. nummer 61
    gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan van je blog, ik wil heel graag een kansje maken om die schitterende mal te winnen
    groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Nummer 62
    Hoi
    Wat lief dat je een candy weg geeft.
    2 Jaar wat gaat de tijd snel he.
    Op naar nog vele jaren.
    groetjes Jackelien
    ps ik geef ook een candy weg op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Nummer 63
    Plony...Gefeliciteerd!!
    Wat gaat de tijd snel he.
    Wat een super leuke candy geef je weg!!
    Ik wil graag een kansje wagen.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Plony, leuk weekend gehad? Vast wel, ik kom me nog snel even aanmelden voor je candy, mooie mal ga je verloten zeg, groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hallo Plony, Van Harte meis, ik hoop dat je nog heel lang al dat moois met ons deelt, ik heb sinds kort een stansapparaat dus wil ik graag meedoen met je candy,
    Als nr,65, lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hallo Plony ik ben nummer 66 in de rij :)
    ik volg je al een tijdje, sta ergens in de middenmoot van de volgers;), alweer bijna 2 jaar geleden, wat vliegt de tijd. ik wil ook heel graag meeloten voor de leuke en mooi mal ,

    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik ben dan nummer 67 (mijn geboortejaar :)). Super goed dat je al 2 jaar je blog hebt......Je maakt prachtige kaarten.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Enof het een plaatje is; het is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hi Plony..congratulations on your 2nd anniversary...I really love that pretty die..since i'm new to crafting itll be a great thing for me..thanks for the chance to win it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Sorry i forgot to mention that i'm no 68 i guess..have added the pic in my sidebar

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.