donderdag 3 oktober 2013

Een nieuwe challenge bij WLVC

Goedemorgen allemaal......

Ik wil eerst iedereen bedanken voor de lieve woorden die jullie allemaal achterlaten......jeetje ik word er gewoon een beetje verlegen van. Dankjewel allemaal.......jullie zijn superlief!!!!!

Dan maar gewoon over naar de nieuwe challenge op mijn eigen vintage challengeblog WLVC waar ik nog steeds supertrots op ben. Ik vind heeeeel veel dingen leuk om te doen maar vintage....ja dat heeft toch wel een beetje mijn hart gestolen en het is zo gaaf om te zien hoe er toch steeds weer nieuwe deelnemers bijkomen die een beetje zijn aangestoken door ons vintage-virus.

Vandaag starten we weer met een nieuwe challenge, nr. 11 en onze sponsor voor deze challenge is

waarvoor natuurlijk weer onze hartelijke dank!!!!

De opdracht van challenge nr. 11 luidt:

ALLES MAG MAAR GÉÉN KAART!!!!!!!

Dat wordt eventjes denken maar er zijn nog genoeg andere dingen die ook heel leuk zijn om te maken hoor.....denk aan deurhangers, raamhangers (misschien wel voor de kerst) en er zijn ook heeeel veel dingen om te pimpen......notitieboekjes, doosjes, ......noem het allemaal maar op. Ga eens op het blog kijken want de meiden zijn ook heeeeeel creatief bezig geweest hoor en er zit weer lekker veel variatie in de voorbeelden dus misschien is er wel iets voor jullie bij waarmee je aan de slag kan gaan.

Ik heb zelf een hart gepimpt.....blijft toch wel een van mijn favo dingen om te doen......ik hoop dat jullie hem leuk vinden.........heel romantisch en lekker tuttig hahaha......ik houd ervan!!!!!!!
Opoe-dingen las ik afgelopen week en inderdaad....dat zijn het misschien ook wel....zéker in de ogen van de jongelui maar........ik ben tenslotte oma dus......de leeftijd staat het toe hihihihihi.


Veel plezier met deze challenge en ik kom graag kijken bij jullie wat of je hebt verzonnen om mee te kunnen doen.........

Fijne dag allemaal en dikke knuffel van mij!!!!!
Liefs Plony.

35 opmerkingen:

  1. Blijf jij maar lekker opoe-dingen ;) maken, hoor, ieder zijn smaak en het zijn prachtige creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig vintagehart Plony....en laat het maar OPOE dingen zijn, ze zijn schitterend.....
    Ik ga ook nog even brainstormen wat het gaat worden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan Plony, ik bewonder al jullie werkstukken, het zijn stuk voor stuk allemaal pronkjes, en wat een leuke ideeen doe je allemaal op... Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In 1 woord schitterend, een heel mooi werkstuk Plony....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend vintage hart Plony, mooi met het kant erlangs, en ik vind het helemaal niet opoeachtig, ik moest zelfs een beetje er om lachen.
    Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig hart heb je er weer van gemaakt, Plony.
    Van mij mag je ook doorgaan met je "opoedingen" ik houd er wel van ondanks dat ik nog geen oma ben hihi.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Plony,
    Ik moest lekker lachen om je opmerking over Opoe dingen. Het was vast niet smalend bedoeld, maar ja je moet ergens een naam aan geven, als je het woord vintage niet kent.
    Je hart is weer schitterend geworden. Goede inspiratie trouwens. Zaterdag brengt Jeannette een hart van Action mee. Hopelijk lukt mij ook zoiets.
    Succes weer met de challenge.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige hanger Plony
    ook je kaartje uit de vorige post is schitterend

    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend hart, geweldig mooi, lekker opoe achtig haha, lekker laten kletsen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een bjoetie weer!
    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, ziet er weer prachtig uit!
    Zo romantisch... groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gewoon geweldig mooi.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende creatie, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schiterend mooi oepoe hart ha,ha ik vind hem super mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is zo mooi Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een zeer geslaagd opoe-dingetje hoor, vooral doorgaan..........hihihi!!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf!!! Plony...heel leuk plaatje en super romantisch met de rozen :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OO Wat is dit weer mooi, het zal wel heel gezellig weer ergens een mooi plekje krijgen, zo leuk. Een hart is trouwens altijd mooi vind ik persoonlijk maar als het dan ook nog eens zo mooi aangekleed wordt is het speciaal. Een leuke challenge weer, ik ga mijn best weer doen hoor.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oma Plony heeft een prachtige creatie gemaakt en zulke mooie warme kleuren.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony,
    Het is een beeldig hart geworden met al dat roosjes kant, heel romantisch en niks OPOE achtig! Die dat schrijven hebben er geen verstand van
    al die prachtige creaties die er worden gemaakt! Je geweldige designteam hebben ook weer ontzettend hun best gedaan zeg, wat ziet het er bij iedereen allemaal prachtig uit!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zag 'm al op Facebook voorbij komen, maar ik wil ook hier nog even zeggen dat ik 'm prachtig vind!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi Plony, het plaatje is ook super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heeft ie al een mooi plekkie?, ziet er super romantisch uit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een prachtige vintage hart Plony.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Niks opoe-achtigs aan... Ik vind het schitterend Plony! Of komt dat omdat ik ook al oma ben??? ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtig vintage hart Plony!
    Super romantisch...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wooowwww wat prachtig mooi!!! Leuk om te zien al dat moois van het DT team op WLVC. Ik heb laatst wat leuke spulletjes bij de Action gekocht om op te pimpen. Dat komt effe goed uit. Nu de tijd nog!!!! Want de laatste keer is het me niet gelukt. ;-( Ach binnenkort herfst vakantie, misschien dan?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Plony, wat een gave creatie heb je gemaakt als voorbeeld voor WLVC. Geen idee of ik er iets van kan maken, maar ik ben al aan het denken.
    Je kaart voor Corrie is ook super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Plony,'
    Wat heb je dit weer super mooi gedaan en je kaart voor Corry is ook een beauty!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik heb het eindelijk voor elkaar de computer doet het met het internet alleen weet ik nog niet wat het gaat doen als ik alles boven op mijn hobbykamer ga zetten dat is een grote afstand maar ja dat zien we wel weer voorlopig kan ik even voor uit en zoals je weet zat ik dus niet in het keukenkastje hihi wat een mooie kaarten en dingen heb je gemaakt ook heb ik het gelezen van de maand oktober en de strijd tegen kanker ik ben het helemaal met je eens echt een heel mooi gebaar ik kom gauw weer kijken bij je hoor veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.