dinsdag 1 oktober 2013

Een nieuwe start voor ons DMCC-blog

Goedemorgen allemaal......

Vandaag geeft Chickie Team Number One de aftrap op een prachtig vernieuwd blog.
The Dutch Magnolia Chickies  zijn vanaf vandaag The Dutch Stamp Chickies Challenge Blog , afgekort gaat dat worden DSCC.

Een heel nieuw blog, een prachtige nieuwe achtergrond gemaakt speciaal voor ons nieuwe blog door Sieta, en natuurlijk een nieuw logo die de oude DMCC-logo gaat vervangen.


Wat zijn nu de grootste veranderingen op ons challengeblog......

1 Wij gaan met teams werken om voorbeeldkaarten te laten zien voor de challenges
2 Wij hebben 2 teamleden aangetrokken die op het blog leuke "projectjes" gaan laten zien
3 ..........en dat is denk ik wel de allergrootste verandering.......je mag met elke stempel/digi meedoen aan de challenges dus.......niet meer alleen met een magnolia. Alle stempels mogen mits ingekleurd dus alléén een tekststempeltje is niet voldoende.

Omdat alle stempels mogen heb ik voor deze eerste challenge dus géén magnolia gebruikt maar een stempeltje van Lily of the Valley.

Gelukkig zijn onze geweldige sponsors bij ons gebleven en voor de eerste challenge is onze sponsor...



We beginnen lekker makkelijk....de opdracht van de eerste challenge van DSCC luidt:
Alles mag........behalve een kerstkaart!!!

Dan tenslotte mijn bijdrage als Teamleader/Designer van DSCC....


Ik wilde dit stempeltje al heeeeel lang eens inkleuren dus....dat heb ik nu gedaan....


ik vind ze wel lekker dromerig samen op die schommel.....


natuuuuuuurlijk mijn roosjes erbij....


en de geweldige vlinderrand + vlinder.......

Dan hoop ik dat jullie allemaal gaan kijken wat de meiden uit mijn groep voor moois hebben gemaakt ter inspiratie en dan wens ik iedereen heeeeeel veel plezier met de challenge van ons nieuwe Stamp Chickies Blog.

Lieve groetjes van Plony.


24 opmerkingen:

  1. Prachtig voorbeeldkartje en mooi digi!! en het blog is gaaf zo met al de vernieuwingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Plony!
    Mooi is het blog hé.
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje; dit stempeltje is zo lief. Ik zal eens gaan kijken, want alle soorten stempeltjes biedt wel perspectief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi voorbeeld! En die stempels van Lily of the Valley zijn geweldig!!! Dus een prachtig voorbeeld ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geboren leider, dat blijkt weer wel Plony, wat een mooi voorbeeldkaartje heb je gemaakt, ik ga zeker eens meedoen, nog even tijd vinden om weer eens wat anders te maken dan vintage....groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje meis, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog, leuk!!! Prachtig kaartje Plony, ik kan me heel goed voorstellen dat je deze leukerd wilde inkleuren!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die weer schitterend je kaart Plony, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Plony! Dit blijft ook een heel leuk stempeltje :-).
    Het nieuwe blog ziet er fantastisch uit! Veel succes ermee :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het nieuwe blog is nu een feit, Plony. Best allemaal spannend ;)
    Je eerste kaart voor DSCC is prachtig.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    Wat een geweldige verandering op het nieuwe challenge blog DSCC, dat je nu met iedere stempel of digi mee mag doen! Jouw kaartje is so sweet geworden en een hele leuke digi! Prachtig dat roze en blauw, ik vind hem helemaal te gek!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Plony ik vind de rand boven de schommel ook zo leuk gedaan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog. Je kaart vind ik weer schitterend.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje Plony, mooie kleurtjes!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,

    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, ik ga snel op het nieuwe blog kijken.

    Fijne avond nog,

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is een schatje Plony!! Wat een lief afdrukje en van die mooie aankleding erop. De steentjes zijn ook erg mooi.
    Ik heb al een kaartje in gedachte, dus ik doe zeker mee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor het nieuwe blog, ook fijn dat er wat andere regels zijn kunnen er nog meer mensen meedoen.
    Ik ben van de partij

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kaart Plony.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een prachtige kaart , met zoveel mooie details super

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heerlijk echt Plony kaartje erg leuk!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er heel goed uit .
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieverd!!
    Geweldig kaartje, Plony!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.