zondag 3 november 2013

Challenge nr. 13 bij WLVC

Goedemorgen op deze zondag.....knutseldag?????

We hebben weer een nieuwe challenge bij WLVC en dat is alweer de dertiende challenge. Wat gaat het toch snel.

De sponsor is deze keer

http://www.nifelhuske.nl/

en voor de winnaar is een tegoedbon van 10,-- euro beschikbaar gesteld, te besteden in de webwinkel.

Dan de opdracht.......

Maak een vintage kaart/creatie waarin het thema koffie/thee is te herkennen.
Als je gaat kijken op het WLVC-blog dan kun je zien hoe verschillend deze opdracht weer is uitgevoerd. Het blijft leuk als je die ideetjes allemaal onder elkaar ziet staan.....de meiden hebben er weer een feestje van gemaakt.

Ik heb een theedoosje gepimpt.....
en toen dacht ik.....ik maak er een gezellig stelletje van dus een theekopje erbij......


en zo is het geworden.......
lekker romantisch, nostalgisch en lief..........dat vind ik dan hè hahahaha.....


Gezellig met elkaar een bakkie doen........


en dan nog het kopje .....


Te bedenken dat ik hier vroeger thee in serveerde.....wie gebruikt er nu nog kop en schoteltjes......het zijn toch nu allemaal mokjes.......of niet????

Ik hoop natuurlijk weer dat iedereen lekker mee gaat doen met de koffie/thee-opdracht .....de challenge loop tot 17 november 18.00 uur. Successsssssss.

Fijne dag en liefs van Plony.

23 opmerkingen:

  1. Jaaaa dit ziet er echt super gezellig, knus en kneuterig uit Plony! Heel gaaf gedaan!
    Fijne zondag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf gedaan Plony ziet er gezellig uit en heel erg mooi opgemaakt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig setje, Plony. Wat zal dat mooi bij je thuis staan....
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch goed in deze stijl. het zijn prachtcreaties! Ja, inderdaad.. nu zie je nooit meer kopjes met schotels en toch vond ik de thee uit mijn oma's dunne echt porseleinen kopjes het lekkerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooi stel zo Plony, en ik moet eerlijk bekennen dat zelfs mijn goeie servies niet eens meer dit soort kop en schotels heeft, dus nostalgie ten top.
    groetjes en fijne zondag.
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je bling, bling kaart gemist, wat is die ook prachtig!!! En je thee doos en kopje geven weer genoeg inspi...voor de challenge!! nu de tijd nog, hihi.
    Hele fijne zondag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk gedaan en ja een theeglas is veel gemakkelijker en minder afwas
    (heb geen vaatwasser)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Wat een schitterende creaties Plony .
    De foto straalt van jamie lekker dat kopje Thee.
    Super gewoon gezellig.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan Plony. Je kop en schotel is super. En.....
    ik gebruik altijd mokken, voor thee van glas en voor koffie van porcelin.
    Schoteltjes liet Sanne vorige week maar verdwijnen. Wat doe je ermee Oma. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf stel!! Je heb me op een goed idee gebracht..... heb nog een hel stel engelse kop en schotels....
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig stelletje Plony...ik kom ook bij jou een bakske doen ...
    schitterend gedaan!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat ziet dit er weer heel mooi uit ik ga zeker weer meedoen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke challenge weer. En je hebt weer een prachtig inspirerend voorbeeld gemaakt

    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit kan me zeker bekoren Plony! Wat heb je dit weer prachtig gedaan, ik word een beetje jaloers... ;-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend leuk Plony!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goh wat heb ik weer veel bij te lezen, wel gezellig hoor!
    Mooi de lieve babykaart en echt schitterend de mooie bling kerstkaart!
    Gezellig geweest op de krea doe lees ik. lijkt me ook gezellig om een hele dag met elkaar zo de dag door te brengen.
    Prachtig ook je theedoos ( die heb ik ook in gebruik) met de mooie dames er op en de theekop is ook romantisch!
    Ik denk inderdaad dat er maar weinig mensen nog kop en schotel gebruiken...ik ga nu lekker thee zetten en drinken uit mijn thee glazen.
    Fijne week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben jij toch crea om op het idee te komen om een theedoosje EN een kopje te pimpen. Super-vintage en romantisch.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige creaties.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig mooie creaties Plony - mooi versierde doos en je kopje is ook helemaal geweldig!

    groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave creaties echt alles heel mooi opgewerkt! Super project weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi PLony, wat heb je dit toch weer allemaal leuk gemaakt! Ook het theekopje vind ik helemaal super! Hier in Limburg is het guur en grijs dus vandaag lekker aan de freubel!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony,
    Wat leuk om je theedoos te pimpen met zo'n leuk plaatje bovenin!
    En dan hoe je dat theekopje hebt gepimpt suuuuuuuper mooi. Slim met die opvulling en het ziet er weer op en top vintage uit!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super leuke creatie Plony, dat moet wel héél erg gezellig staan in je kamer!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.