maandag 4 november 2013

Gastdesigner......

Goedemorgen........

Ik mocht nog een keer gastdesigner zijn bij http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/ en voor de nieuwe challenge bij de Dutchies die vandaag begint heb ik deze easelkaart gemaakt....dat is dus ook de opdracht: maak een easelkaart.


Is deze digi ook weer niet helemaal te gek????
Je kunt hem hier vinden: http://www.etsy.com/listing/163488151/instant-download-digi-stamps-big-eye-big?ref=shop_home_active

Ik heb mijn kaart op de foto gezet met mijn daglichtlamp erbij.....met lamplicht zie je wat beter de glimmertjes die ik...vooral op de kerstbal....verwerkt heb. Is het geen lieffie????


Ik heb ook een sneeuwlaagje op de kerstbal gemaakt....vond het wel een leuk effect geven...


Strikje erbij....klein kerstbelletje en een labeltje.......happy holidays!

en dan nog even alleen de Bestie.....deze is uit de schuine gefotografeerd....bij daglicht en ook zó zie je de glinstering wel heel mooi.

Ga allemaal even bij de dames van Het Dutch Besties Team kijken want die hebben nog veel meer inspirerende easelkaarten voor jullie om te laten zien. Veel plezier met de challenge ......ik heb er vast weer een kerstkaart bij hahaha.

Liefs van Plony.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij http://duymelot.blogspot.nl/   : kerst in roze of lichtblauw.


34 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje en helemaal op en top afgewerkt met mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje Plony,glinsteren mag met kerst. Je hebt haar ook zo mooi op de foto gezet...ik heb dezelfde digi gebruikt maar het ziet er weer heel anders uit,dat vind ik ook altijd wel grappig om te zien...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net wat je zelf al zegt: Wat een lieffie!! Ik vind het een superkaart Plony met zoveel mooie details...!Complimenten,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Complimenten hoor wat een topper. Echt weer een schitterend geheel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo meeeeen......alweer zo'n prachtige kaart! Hoe doe je dat toch?
    Super gedaan!
    Fijne dag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen wonder dat ze jou als gastdesigner willen hebben, prachtige kaart weer Plony en zulke mooie details!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart hoor Plony, hij schittert inderdaad helemaal ;). Leuk dat je gastdesigner mocht zijn, ik zal eens kijken of ik misschien ook eindelijk eens een Bestie-kaart uit mijn handen krijg ;)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    Ik had je prachtige easel kaart al gezien op het Bestie blog...wat is het een gave digi!!! Superdesuup kaartje weer geworden!!! Ik wens je een fijne dag en Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig je easelkaartje Plony...leuk dat je gastdesigner mocht zijn....voor je het weet zit je in het Team.
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje, Plony.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart de afbeeldig is is zeker leuk.
    Liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart de afbeeldig is is zeker leuk.
    Liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony
    wat een schitterend kaartje heb je gemaakt met deze super leuke digi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi plony
    je easelkaart ziet er geweldig uit en zo gaaf met al die mooie details
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettende mooie kaart weer Plony, mooi als je op de foto klikt en hij vergroot, dan zie je alles nog beter. Het is weer een schitterende creatie! Ik las dat je genoten hebt op de Kreadoe, heerlijk om zo en dagje met allemaal leuke mensen op pad te gaan, natuurlijk ook weer leuke dingen gescoord want hobbyspullen hebben we nooit genoeg;)
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super mooi gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love your recent creations Plony, and thank you for your lovely kind words on my Blog today. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Plony,

    Hij is weer geweldig,van die mooie kleuren en dat dat lichte glitter en de sneeuw op de kerstbal,prachtig

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony,
    Prachtig gedaan echt een schatje je stempel zo mooi ingekleurd.
    Ps Heb je mijn mail ontvangen plony?
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. schitterende kaart Plony.
    mooie kleuren gebruikt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje Plony, en wat een leuke digi is dit.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw geweldig weer!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige easelkaart, mooie mallen gebruikt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattige kaart.
    En je theedoos en theekopje hieronder vind ik supergaaf.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lang geleden dat ik een easelkaart gemaakt heb maar als ik dit zie krijg ik er spontaan weer zin in....
    Hele mooie kaart!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. et is weer een geweldige kaart die je hebt gemaakt Plony. Succes heb je er al mee, maar nog meer wens ik je van harte toe. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Helemaal schitterend Plony, ik vind het weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Plony,

    Ik vind je kaart in een woord schitterend, ik vind dat je, je eigen weer overtroffen hebt,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat is die leuk zeg!
    prachtig ingekleurd en super kaart.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je de details zo beschrijft, dan zie je toch meer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Plony

    Wat een SCHITTERENDE kaart en zo lief en mooi van kleur, echt een schatje.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterende kaart Plony - supermooi samengesteld met hele mooie details - een echt plaatje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Plony,

    wat een wauwwwwc kaartje weer, erg mooi hoor!!
    Gezellig dat je meedoet met de wedstrijd bij het Creashop Duymelot Blog.
    Succes en creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.