vrijdag 1 november 2013

Nieuwe challenge bij DSCC

Goedemorgennnnnnnn.......

Terwijl ik op weg ben naar Utrecht voor een dagje gezelligheid op de Kreadoe met de meiden van WLVC, begint op het DSCC-blog een nieuwe challenge waarvoor de meiden van mijn Chickie Team Number One de voorbeelden hebben gemaakt.

De sponsor voor deze challenge is

http://www.crealing.nl/


en zij hebben een waardebon van 15 euro beschikbaar gesteld, te besteden in de webwinkel.
Dat is een mooie prijs toch?

De opdracht voor deze nieuwe challenge luidt: Recept

De bedoeling is dat je een keuze maakt uit 1 van de volgende 3 recepten en dat verwerkt op je kaart.

1. Frame/lijstje, kant en bloemen.
2. Lint, doily/taartkleedje, swirl en/of steekjes ( bv.stik- of zigzagsteekjes)
3. Borderrandje, hoekje, knoopjes.

Mijn DT-bijdrage is een kaart gemaakt nav recept 1:
Frame/lijstje, kant en bloemen.


Omdat deze prachtige stempel van Penny Black.....kisses....best groot is vond ik dit wel een hele mooie om hem te verwerken tot een soort schilderijtje/fotolijstje.
Het blijft nog een beetje vreemd dat ik niet meer persé met de magnolia's hoef te werken maar aan de andere kant gebruik ik nu eindelijk eens deze prachtige stempel die nog nieuw in mij lade lag.

 



mooie bloemetjes erbij in bijpassende kleurtjes.....en rondom mooi wit kant......ja, ik vind het wel een dotje zo. Ik hoop van jullie ook.......

Doe lekker mee aan de challenge, dat kan tot 13 november 18.00 uur.
Veel knutselplezier allemaal en natuurlijk een hele fijne dag.
Liefs van Plony.

31 opmerkingen:

  1. ergggg mooie kaart Plony.
    ik vindt de kleuren zo mooi.
    Groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje, Plony.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een plaatje veel plezier op de Kreadoe!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nelly (Creanelly)01 november, 2013

    Hallo Plony

    Wat een leuk lijstkaartje, heb je weer gemaakt.
    Kleuren ook prachtig bij elkaar.

    Ik wil jullie vandaag heel veel plezier wensen, op de Kreadoe.
    Geniet met de meiden van al het moois, dat jullie vast tegen komen.

    Handen op de knip he Hi Hi.
    Ik had ook graag gewild, maar helaas. ;-(

    Een heel fijn weekend gewenst
    Groetjes aan iedereen van Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha fijn, eindelijk weer een challenge, waaraan ik wel mee kan doen. Jij hebt een pracht van een voorbeeld gemaakt.
    En dat wil ik graag proberen.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wererom een helemooie kaart Plony! En een hele leuke challenge...en ik vind het tof dat nu iedere stempel of digi gebruikt mag worden. En anders had die mooie stempel van jou nog wel een poos in je la gelegen! Breek de boel niet af met de meiden, hihi en veel lol vandaag!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bedoel natuurlijk wederom, hihi.
    Vermoeidheid van de beurs....ik zit nog bij te komen,haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een prachtige kaart,en deze stempel is ook erg mooi.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een plaatje Plony
    heel veel plezier op de beurs vandaag

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige kaart en mooi gedaan dat kant erom heen Plony.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige kaart en heel veel plezier op de beurs met de meisjes!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Plony!
    Ik hoop dat je net zo'n fijne KreaDoe-dag hebt als wij afgelopen woensdag!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Plony, jij bent lekker aan het shoppen met de meisjes, ik heb de foto op f C gezien, je kaart is een beauty, leuk afdrukje en super mooi gekleurd.De afwerking is prachtig.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend is hij PLony veel plezier nog groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje en zulke mooie kleuren! Ik hoop dat je een hele gezellig dag hebt (gehad). Wat zal je vanavond moe zijn! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Plony en dat kant langs alle zijden maakt het erg mooi. Kleuren zijn ook weer super. Helemaal af deze kaart :)
    groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi kaartje heel leuk stempel groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart, Plony!! Mooie afbeelding en dat kant vind zooo mooi!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een plaatje is je kaartje, ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad op de kreadoe, maar dat zal vast wel gelukt zijn.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Plony!
    Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad in Utrecht.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is het weer een toppertje Plony, supermooi vind ik hem, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat eenb schatje, Plony. Heel mooie afgewerkt!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony

    Kan je nog boe of bah zeggen....hihihi, jullie hebben vast een geweldige dag gehad vandaag op de beurs, zo gezellig met je meiden.
    Je kaartje is weer een plaatje in het mooie lijstje, het is een schatje.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Plony, dit afdrukje heb ik eens gezien bij iemand anders en het is leuk te zien dat dit dan door alles erbij een hel ander kaartje is geworden. Supermooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig mooie kaart Plony!
    Prachtige kleurtjes.

    Fijn weekend
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauw een beauty van een kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super lief kaartje met een super leuke stempel!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.